Kävin tekemässä pari masennustestiä ja tulokset osoittivat että saatan potea masennusta. Jos lääkäri toteaa saman niin joudunko sairaslomalle? En halua leimaantua. Voinko yrittää selviytyä esim. pelkällä lääkityksellä? Minusta vain tuntuu että alan olla melkoinen riesa muille ihmisille ja haluaisin tehdä tälle asialle jotain.
masentaa
6
522
Vastaukset
- tilhi
...ne testit mitään kerro. Sä tiedät ja tunnet itsesi parhaiten. Kyllä Sä tiedät jos sua masentaa. Elämänhalu katoaa, kaikki on paskaa, itsetuhoisuus käy vähintään mielessä. Älä luota testeihin, luota itseesi! Testit ei kerro susta mitään.
- j.e.j
Ei masentunutta laiteta sairaslomalle vasten omaa tahtoaan. Pikemminkin pyrkivät juuri tukemaan vaikeana aikana, että tuo työkuntoisuus säilyisi. Rohkeasti tukea saamaan sinne lääkärille.
- masennuksesi
on lievää sinulla on hyvät mahdollisuudet toipua täysin. Varaa rohkeasti aika lääkäriltä ja kerro hänelle olostasi. Kun oma työterveys lääkärini havaitsi masennukseni - en itse ollut huomannut mitään. Näin jälkeenpäin ymmärrän että hän oli oikeassa. Seronilia on haukuttu, mutta minulle se oli sopiva lääke.
- mirjam
hei, ei todellakaan ruksitestit taida kertoa ,mikä vaivaa. Paskatestit. Joka asiaan on ruksitestejä , ja joku niillä tienaa rahaa. Kerro läheisellesi miltä tuntuu ,haen apua asiantuntujalta jne. Mieti mitä olosi parantmiseksi kannattaa tehdä. Ihminen on luotu tuntevaksi ja siinä sitä on tekemistä!Voi hyvin!
- minä vaan
siksipä minä tein nuo testit kun minua vaivaa tämä synkkä olotila. Se on kestänyt jo kauan.(Yli vuosi). Vaikka yritän keskittyä ja unohtaa sen niin se ei mihinkään
mene. Varsinkaan jos olen yksin. Välillä mietin miten tappaisin itseni, vaikka en vielä aivan tosissaan mutta entä jos jonain päivänä en enää muuta keksi? Siksi noita testejä tein kun yritän selvittää mitä tämä on. Pelkään vaan että lääkärit ohittaa koko jutun olankohautuksella ja joudun vain pärjäilemään tämän olon kanssa.- murmelimato
Kuulostaa tutuilta "oireilta". Samat minullakin ollu jo kauan. En ite ole mennyt lääkäriin.. luulevat kuitenkin, että pelleilen. Niin ja oma koulutustausta ei anna myötä sille, että päässä vaivais mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593