Tapahtui tiskillä

Vuokralla asuja

Juu-u, kyllä tästä palstasta voi olla yllättävän paljon hyötyäkin. Eilen kun kävin vähän viihteellä tapasin baaritiskillä kauniin naisen. Juteltiin siinä lasin ääressä ja kävi ilmi, että hänkin lukee asuntopalstaa (ja asuu velkaisessa omistuskasarmissa). Emme ryhtyneet siinä arvuuttelemaan millä nimimerkillä olimmekaan kirjoittaneet. Ehdotin vain kaunottarelle, että mennäänkö vuokra-asuntooni tuhnuttelemaan. Se oli siinä!! Ei kun taksi alle ja soffalle!! Kyllä vuokralainen on nyt kovassa huudossa naisten silmissä!!

11

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä heräsit

ja tajusit, ettei se vuokraisäntä ole vieläkään korjauttanut sitä sun kännissä hajottamaa ikkunaa ja se "nainen" tai lammas olikin sun luteinen peittosi...

• paljastaa...

...hyvää iskuvinkkiä. Itsekin käytän tuhnuttelua ensisijaisena keinona naisten jututtamiseen.

• nimeltä Päivi?

Tais paljastua pippeli tämän "naisen" jalkojen välistä siellä soffalla aamuyön kiihkeinä hetkinä, huomasitko?

• Naiset aina

Rakastuvat renttuihin...
      Vaikka linna tai hauta niitä kutsuu.
      Kai siksi että tietävät että suhde ei kauaa kestä, käyttävät siis hyväkseen (helppoa kun on) niin kauan kunnes löytyy se kunnollinen (varakas) omistusasunnon omistaja.

• Naisten mies

Naiset arvostavat älyä. Ei ole järkeä ostaa kuplahintaista kämppää nyt, kun kohta saa puoleen hintaan. Ei ihme että tuhnuttelijan kainalo on niin kiinnostava.

• arvostaa
        Naisten mies kirjoitti:

Naiset arvostavat älyä. Ei ole järkeä ostaa kuplahintaista kämppää nyt, kun kohta saa puoleen hintaan. Ei ihme että tuhnuttelijan kainalo on niin kiinnostava.

kaveria joka baaritiskillä hokisi silmät kiiluen "en omista vielä mitään eikä minulla ole varaa vielä mihinkään, mutta kohta hinnat puolittuvat, ihan kohta, ja silloin minulla on varaa ostaa asunto ja ostankin".

Veikkaan, että lähtevät mieluummin sen kundin matkaan, joka on jo ostanut oman eli on varakas.

• tuoksut?
        arvostaa kirjoitti:

kaveria joka baaritiskillä hokisi silmät kiiluen "en omista vielä mitään eikä minulla ole varaa vielä mihinkään, mutta kohta hinnat puolittuvat, ihan kohta, ja silloin minulla on varaa ostaa asunto ja ostankin".

Veikkaan, että lähtevät mieluummin sen kundin matkaan, joka on jo ostanut oman eli on varakas.

Ovatko naiset myös persoja tuhnujen ominaistuoksulle? Tuoksuillahan on pariutumisessa iso merkitys!

• "leidit"
        tuoksut? kirjoitti:

Ovatko naiset myös persoja tuhnujen ominaistuoksulle? Tuoksuillahan on pariutumisessa iso merkitys!

tunnetusti pitävät kakan hajusta. Yöllä aktin jälkeen tyfny ihmettelee, että kylläpäs se tyttä pani mua perseeseen ja kovaa?!

• läävän
        arvostaa kirjoitti:

Naiset tajuavat, ettei palkkatiliä eläkeikään asti kannata tuhlata kuplahintaisen läävän maksamiseen. Tällöinhän rahaa jää muuhun tuhlaamiseen vähemmän.

Siksi tuhnuttelija kiinnostaa partnerina. Oikealla ajoituksella jää rahaa autoon, turkiksiin, koruihin ja matkoihin!

• pitävät
        läävän kirjoitti:

Naiset tajuavat, ettei palkkatiliä eläkeikään asti kannata tuhlata kuplahintaisen läävän maksamiseen. Tällöinhän rahaa jää muuhun tuhlaamiseen vähemmän.

Siksi tuhnuttelija kiinnostaa partnerina. Oikealla ajoituksella jää rahaa autoon, turkiksiin, koruihin ja matkoihin!

fiksuista miehistä. Kumpihan vetoaa tiskillä paremmin.

-Hei en omista mitään, mutta rommausken jälkeen ostan sika ison luxuskartanon. Olen rakentanut tulevaisuuteni laman varaan.

-Hei! olen ostanut vuonna 1999 kivan kolmion. Lyhentelen sitä hieman alle vastaavan asunnon nykyisen kuplavuokratason. Vielä 7 vuotta ja voin asua pelkällä vastikkeella.

• aamen.
        pitävät kirjoitti:

fiksuista miehistä. Kumpihan vetoaa tiskillä paremmin.

-Hei en omista mitään, mutta rommausken jälkeen ostan sika ison luxuskartanon. Olen rakentanut tulevaisuuteni laman varaan.

-Hei! olen ostanut vuonna 1999 kivan kolmion. Lyhentelen sitä hieman alle vastaavan asunnon nykyisen kuplavuokratason. Vielä 7 vuotta ja voin asua pelkällä vastikkeella.

juuri näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      2
      5046
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      170
      5041
    3. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      24
      3649
    4. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      174
      3464
    5. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      42
      2987
    6. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2719
    7. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      32
      2094
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1954
    9. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    10. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      2
      1634
    Aihe