sellaista tässä olen ajetellut kun Kysillä olisi lauantaina se synnytysvideon katsominen ja minua ei oikein inspiroisi sitä mennä katsomaan..ajattelin että onko siitä sen katsomisesta mitään hyötyä edes synnytyksessä, koska ethän itse synnyttämässä ole itseäsi sieltä peräpäästä katsomassa ja eikä kyllä lapsen isäkään niin miksi sitä pitäisi sitten mennä katsomaan..?! minusta tuntuu että saisin vain turhia huolenaiheita ja unettomia öitä, koska olen kuullut ettei se nyt niin "nätin"näköistä katseltavaa ole..että sanokaapa te jotka olette sen katsoneet ja synnyttäneet kannattaako sitä mennä katsomaan ja onko se millainen sitten..
synnytysvideosta
8
2114
Vastaukset
- videosta
Moi!
Ei tuo synnytysvideo ainakaan täällä Turussa ollut alapäässä kuvattu eli ei näytetty mitään intiimejä alueita. Lähinnä siinä oli eri kivunlievityksistä ja ponnistusasennoista. Ei ainakaan itselle mitään traumoja tullut, vaikka ennen vähän jännittikin. - of cake
Meillä lähinnä mies pelkäsi verta, hikeä ja suolenpätkiä. Turhaan. Se oli kaukaa kuvattu ja pääpuolelta/sivulta. Vain yksi yskäisy ja vaavi oli kätilön käsillä. Nou hätä. (jos se on niin helppoa miltä näytti, niin hyvä...)
t: yksi maaliksinen - ASV
..saanut ko videosta mitään irti!
Esikoista odottaessa mentiin lähinnä mielenkiinnon takia se video katsomaan,mutta ei siitä mielestäni mitään "vinkkejä" ko tapahtumaan saanut!
Synnytykset,niiden kokemukset,kivunlievitykset sun muut ovat NIIN hlökohtaisia,ettei niitä TODELLAKAAN pysty vertailemaan,on oma mielipiteeni...
Kipukynnys on jokaisella omanlaisensa,niinkuin joka synnytyskin..! Itse en muistanut koko filmiä synnytyksessä,joten NOU HÄTÄ,vaikka jättäisitkin sen katsomatta =) - äiti84
Morjens!!
Itse olen nähnyt sen kysin videon enkä siitä videosta kyllä saanut mitään apuja/vinkkejä joten sitä en koe tarpeelliseksi, mutta suurin osa siitä "valmennuksesta" käsittelee sairaalaan tuloa, kivunlievitystä jne.. Eli se video on vasta ihan lopussa sellainen maksimissaan 10min pätkä.. Koko juttu kestää vähän vajaa 2 tuntia..
Eli itse koin videon tarpeettomaksi, mutta muu ihan tarpeellista tietoa mielestäni :) - minä vain
Se synnytysvideo jonka minä olen nähnyt sai vain lähinnä olon huvittuneeksi.
Tosi moni oli minua pelotellut, että se on ihan kauhea ja yhdestä tutusta tuli jopa synnytyspelkoinen sen videon takia (tai ainakin itse väitti niin).
En todellakaan tajua mikä kohta siinä kauhistutti, olin oikeastaan tosi pettynyt kun odottelin verta ja suolenpätkiä...:(
Ja oikeesti, siinä ei todellakaan näytetty edes verta! - peräpääjuttu ole
Voit ihan rauhallisin mielin mennä katsomaan. Ei näy kyllä yhtään mitään mielenkiintoista. Itse olisin kaivannut vähän tietoa, että miltä se näyttää oikeasti.
- kokemus2005
minulta video ei vienyt unia. pelottelivat turhaan videolla. mielestäni se oli ihan "normaali".. ei siitä ollut synnytyksessä hyötyä eikä mitään haittaakaan. joten miksipä sitä ei voisi katsoa? tosin,kiertääkö suomea vain yksi video vai onko niitä useampiakin??
- maalismammaksi
no eipä sinne tullut edes mentyä vaikka olisihan sinne vielä viikonloppuja mahdollisuus mennä. sinänsä tuntuu turhalta lähteä 60 km päähän katsomaan videota ja mistä ovesta pitää sairaalaan mennä jos tulee yöllä tai päivällä :) jos osaa jo Kysille asti niin eiköhön asiat ole melko hyvin:) jospa sitä ihan hyvin selviintyy ilmankin..kiitos kuitenki vastauksista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603