Minun sisareni lapset...

Täti

Niin.. siis minun sisareni lapsilla on kauikilla aika "oudohkot" nimet. Tai eivät kaikki ole outoja. Itse siskoni on nimeltään Mette ja hänen miehensä Aslak. Heillä on suuri perhe ja lasten nimet ovat: (ikä järjestyksessä vanhemmasta aloittaen) Allan, Rhea, Thua, Ali, Annjulie ja Ariel. Heillä on nyt pienokainen ja pyysivät minua ehdottamaan nimeä mutta kun en millään keksi. Siis minkä nimen antaisitte pienelle pojalle???

12

1084

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Allanin pienen tyttären nimi on Hely Talvikki ja Allanin vaimon nimi Lucia

• jahans...

siis täti ehdottaa nimeä???

No... Anton
      Arimo
      Axel

• yrmyskäinen

Keksi siskon lapsille vielä toiset ja kolmannetkin nimet, niin saadaan taas ihmetellä ja siunailla sitä, kuinka lapsia on paiskattu kummallisilla nimillä.

Suomessa ei muuten ole ainoatakaan Annjulie-nimistä ihmistä, joten virtuaalinen siskon perheesi asuu ilmeisesti ulkomailla. Pitäisi kai keksiä pienokaiselle näin ollen oikein kansainvälinen nimi!

Minä muuten olen ajatellut antaa seuraavalle lapselleni nimeksi Äteritsiputeritsipuolilautatsi-Lauri!

• joo-o

siinä pos hyvä nimi!!

• vanha ihminen

ei tuota kukaan usko. Thua...

• tarja2

tuohon ryhmään sopis Asser....

• Täti

Tämän viestin aloittaja en ole minä, joka olen jo jonkin aikaa käyttänyt nimimerkkiä täti (joko pienellä tai isolla T:llä). Tämä täti on joku muu. Pitäisköhän mun ottaa käyttöön nimimerkki "Täti 1", tai sitten rekisteröidä oma nimimerkki. Tätihän on vapaasti kaikien käytössä (siis nimimerkkinä).

• Entinen Täti
        Täti kirjoitti:

Tämän viestin aloittaja en ole minä, joka olen jo jonkin aikaa käyttänyt nimimerkkiä täti (joko pienellä tai isolla T:llä). Tämä täti on joku muu. Pitäisköhän mun ottaa käyttöön nimimerkki "Täti 1", tai sitten rekisteröidä oma nimimerkki. Tätihän on vapaasti kaikien käytössä (siis nimimerkkinä).

Käytin tällä palstalla useita kuukausia nimimerkkiä Täti ,kunnes muitakin tätejä alkoi tänä vuonna ilmaantua.En ole em.Täti-nimimerkillä varustettujen viestien takana.Eihän se mukavalta tunnu kun nimimerkki viedään. Toinen nimimerkki on jo valittuna tilalle.Nimiä tähän maailmaan mahtuu monenlaisia ja luulisi nimimerkkejäkin löytyvän.

• tarja2
        Täti kirjoitti:

samoin,ja tuo rekistöröityminen ei kiinnosta niin vaihdanpa sikäli kun joku rupeaa samaa käyttämäään....

• eve

tai vaikka ARVID,ARVO,ARVI,AARO.AARON..kiinnostaako mikään?

• mielikuvitukseton raukka

Mitä järkeä on ehdotella nimiä keksitylle perheelle/perheenjäsenelle.

• Kissuliina

Hessu Hopo on kiva kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      114
      3068
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      304
      1029
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      765
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe