Niin.. siis minun sisareni lapsilla on kauikilla aika "oudohkot" nimet. Tai eivät kaikki ole outoja. Itse siskoni on nimeltään Mette ja hänen miehensä Aslak. Heillä on suuri perhe ja lasten nimet ovat: (ikä järjestyksessä vanhemmasta aloittaen) Allan, Rhea, Thua, Ali, Annjulie ja Ariel. Heillä on nyt pienokainen ja pyysivät minua ehdottamaan nimeä mutta kun en millään keksi. Siis minkä nimen antaisitte pienelle pojalle???
Minun sisareni lapset...
12
1084
Vastaukset
- Täti
Allanin pienen tyttären nimi on Hely Talvikki ja Allanin vaimon nimi Lucia
- jahans...
siis täti ehdottaa nimeä???
No... Anton
Arimo
Axel - yrmyskäinen
Keksi siskon lapsille vielä toiset ja kolmannetkin nimet, niin saadaan taas ihmetellä ja siunailla sitä, kuinka lapsia on paiskattu kummallisilla nimillä.
Suomessa ei muuten ole ainoatakaan Annjulie-nimistä ihmistä, joten virtuaalinen siskon perheesi asuu ilmeisesti ulkomailla. Pitäisi kai keksiä pienokaiselle näin ollen oikein kansainvälinen nimi!
Minä muuten olen ajatellut antaa seuraavalle lapselleni nimeksi Äteritsiputeritsipuolilautatsi-Lauri! - joo-o
siinä pos hyvä nimi!!
- vanha ihminen
ei tuota kukaan usko. Thua...
- tarja2
tuohon ryhmään sopis Asser....
- Täti
Tämän viestin aloittaja en ole minä, joka olen jo jonkin aikaa käyttänyt nimimerkkiä täti (joko pienellä tai isolla T:llä). Tämä täti on joku muu. Pitäisköhän mun ottaa käyttöön nimimerkki "Täti 1", tai sitten rekisteröidä oma nimimerkki. Tätihän on vapaasti kaikien käytössä (siis nimimerkkinä).
- Entinen Täti
Täti kirjoitti:
Tämän viestin aloittaja en ole minä, joka olen jo jonkin aikaa käyttänyt nimimerkkiä täti (joko pienellä tai isolla T:llä). Tämä täti on joku muu. Pitäisköhän mun ottaa käyttöön nimimerkki "Täti 1", tai sitten rekisteröidä oma nimimerkki. Tätihän on vapaasti kaikien käytössä (siis nimimerkkinä).
Käytin tällä palstalla useita kuukausia nimimerkkiä Täti ,kunnes muitakin tätejä alkoi tänä vuonna ilmaantua.En ole em.Täti-nimimerkillä varustettujen viestien takana.Eihän se mukavalta tunnu kun nimimerkki viedään. Toinen nimimerkki on jo valittuna tilalle.Nimiä tähän maailmaan mahtuu monenlaisia ja luulisi nimimerkkejäkin löytyvän.
- tarja2
Täti kirjoitti:
samoin,ja tuo rekistöröityminen ei kiinnosta niin vaihdanpa sikäli kun joku rupeaa samaa käyttämäään....
- eve
tai vaikka ARVID,ARVO,ARVI,AARO.AARON..kiinnostaako mikään?
- mielikuvitukseton raukka
Mitä järkeä on ehdotella nimiä keksitylle perheelle/perheenjäsenelle.
- Kissuliina
Hessu Hopo on kiva kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709