Olen 61 lvl tänään membuksi tullut ja haluaisin saada mahdollisimman pian dragon daggerin ja longin ja tarvitsisin vähän neuvoja.
Eli minkä lvl lost city kannattaisi mennä, millä tavalla se kannattaisi mennä (esim. välineitä ja taktiikoita). Apuja tarkoitan siis taistelua ja pääasiassa sen tree spiritin kanssa!!!!
Kiitos jo etukäteen.
Lost city neuvoja
8
500
Vastaukset
- haxk
Questi on helppo, tree spirit on questin vaikein osa. Kun oot tehny sen verran että joudut menee tappaaa tree spirittiä, ota telerunet ja koko inventory loboja mukaan.
Kun pääset Entranalle täytä prayer, sitten menet saaren north-west kulmaan ja laskeudut kaivokseen.
Tapat zombeja kunnes saat bronze axen, sitten meet hakkaamaan sitä puuta tree spirit ilmestyy tapat sen, hakkaat login teletät pois.. sitten teet loppu osan- blast-star
Elikkä mun mielestä paras olis että sulla on mage ainakin 35. siis ota inventoreen runeja noin 100:n fire bolttiin (tai parempaan loitsuun) ja teleporttaus välineet ja muuten täyteen lobstereita tai parempaa ruokaa. sitten kun olet hakkaamassa sitä puuta ja se spirit ilmestyy koitat mennä sienien taakse ja ampua sitä niiden takaa. se on helppoa kun pääset ampumaan sitä sopivasti.
- Kimmo333
blast-star kirjoitti:
Elikkä mun mielestä paras olis että sulla on mage ainakin 35. siis ota inventoreen runeja noin 100:n fire bolttiin (tai parempaan loitsuun) ja teleporttaus välineet ja muuten täyteen lobstereita tai parempaa ruokaa. sitten kun olet hakkaamassa sitä puuta ja se spirit ilmestyy koitat mennä sienien taakse ja ampua sitä niiden takaa. se on helppoa kun pääset ampumaan sitä sopivasti.
Ok kiitti mutta riittäisiköhän air bolt? Ja vielä lisää vastauksia vaan!
- Wixli
Kimmo333 kirjoitti:
Ok kiitti mutta riittäisiköhän air bolt? Ja vielä lisää vastauksia vaan!
Sit sun täytyis ottaa enenmmän runeja mukaa ku se ei oo niin tehokas!
- seij5tio
Wixli kirjoitti:
Sit sun täytyis ottaa enenmmän runeja mukaa ku se ei oo niin tehokas!
Paras keino on ottaa unstrung bow kaikki käy ja bow string sit siel laita se stringi siihen unstrung bowiin ja ota mukaan nuolia ja joku kaveri pyydä sen menemään sun eteen ja tree spirit sen kaveris eteen. Ja alat vain ampua jousipyssylläsi. Tein tämän tällä taktiikalla en edes tarvinnut ottaa ruokaa.
- Kimmo333
seij5tio kirjoitti:
Paras keino on ottaa unstrung bow kaikki käy ja bow string sit siel laita se stringi siihen unstrung bowiin ja ota mukaan nuolia ja joku kaveri pyydä sen menemään sun eteen ja tree spirit sen kaveris eteen. Ja alat vain ampua jousipyssylläsi. Tein tämän tällä taktiikalla en edes tarvinnut ottaa ruokaa.
Vielä lisää vaan millä lvl lost city kannattaisi menna ja muutakin!
- jokuhehe
no treespiritin kanssa tappelemiseen kannataa käyttää magee itse tapoing sen alle 70 lvllisenä ja ei siihen mennyt kuin 8 wind blastii
- apollo 93
www.samunruneblog.cjb.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa103453Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41198