Onko ketään röyhtäilyttänyt raskauden aikana paljon ja jos on niin missä vaiheessa?
Röyhtäily
5
7351
Vastaukset
- pikkupossi
Minua on röyhtäyttänyt aivan hirveästi alkuraskaudessa.Nyt olen viikolla 12 ja vähän alkaa helpottamaan...
- ...
Koko raskauden ajan on röyhtäilyttänyt paljon ja loppua kohden vaan pahenee kun vatsa on jo sen verran iso. Närästys on alkanut nyt ja tosiaan röyhtäily vaan pahenee... tuntee olonsa niin kovin naiselliseksi =D
- -Täti Vihreä-
juu-u. kyllä on täälläkin röyhtäilty, varsinkin alkuraskaudesta. puolisokin alkuun siitä huomautti, kun röyhtäilin ruokapöydässäkin jatkuvasti.
Ei oikein ollut ymmärtänyt miksi hyvätapaisesta naisesta oli yhtäkkiä tullut ihan possu ;)
Antoi sitten anteeksi kun selitin,että kuuluu raskausoireisiin ja ettei oikein ollut aina minun hallinnassani.. XD - vain
alkuraskaudesta paljon, se oikeastaan korvas mulla tavallisemmat pahoinvointioireet, olin vaan vihreä ja röyhtäilevä... puolessa välissä kiusa unohtui, mutta on nyt loppukolmanneksella palannut...
- rv 23
Onko muitakin kuin vain minä, joka on possuna joka paikassa? ;) Ollut alusta asti röyhtäilyjä!!
Mutta kaikki on ymmärtäneet käytökseni! (luojan kiitos) Varmaan vain pahenee raskauden myötä..
Mutta hei, nauttikaamme raskaudesta ja sen tuomista "pienistä" muutoksista!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693