vastuutaan.Jättäytyy pois työstä.Odottaa Lottovoittoa,vaikka koko ikänsä,lisäksi tuhlaa rahaa pelaamiseen.Makaa päivät ja on hyvin akressiivinen ja hermostuu kaikista äänistä.Ei osallistu kotitöihinkään kuin joskus satunnaisesti.Heillä kotonaan lapsena on ollut samanlaista,eikä sielläkään äiti ole saanut suutaan avata,vaikka ei olisi millään jaksanut kaikesta huolehtia;lapset,kotityöt,laskuista huolehtiminen,omassa työssä käynti.Mikä on tuo sairaus,jos se sairaus on,kuningastautiko? Meillä sama,huolehdin lapset,teen kaikki kotityöt,laskut.kaikista väsyttävintä on että koko ajan täytyy pelätä,koska on raivostuvaa ja äkkipikaista sorttia.On olemassa syitä,että minä en voi erota ja lähteä.Pinna palaa lopulta kun rahat loppuu,eikä välillä jaksa. On pelotellut niin hyvin,että en jaksa enää välittää koko miehestä,kunhan ei vain koskekaan minuun millään tavalla,eikä satuta lapsia.Sanoohan jotkut niinkin,että mitä enemmän vaimo kyykkii ja raataa sitä enemmän mies halveksii,no meillä tämä on käynyt juuri näin,tai en vieläkään kyyki tarpeeksi.
Miksi mies
14
931
Vastaukset
- ei alistettu
Miehesi on saanut alistettua sinut melko perusteellisesti. Tuollaista elämääkö haluat viettää loppuikäsi? Jos hyvä ystäväsi kertoisi sinulle tuon omasta elämästään, niin mitä kehottaisit häntä tekemään? Miksi et itse tekisi niin? Sellaista syytä ei ole miksi ei voisi lähteä, on vain tekosyitä kun ei rohkene lähteä. Älä tuhlaa elämääsi miehesi ilkeydelle, tuhlaa se itsellesi ja lapsillesi ja kenties oikealle onnelle!!
- jos voisin
tai sanotaanko nyt että uskaltaisin.Mutta jos lähtisin syntyisi siitä sellinen sota ja sekasorto että olisiko olijaksi minustakaan .Olen yrittänyt ajatella lasten ja isän suhdettakin ja sillekin annan arvoa että ei heiltä välit menisi.Niitä vain näitä eriskummallisen vihaisiä miehiä on tässä maailmassa,että tuntuu kuin vastapuolen armeijan kanssa eläisi saman katon alla.
- lähde hemmetissä
Mä en kestä lukee tollasta ruikutusta. Sori vaan. Mut mun mutsi oli samanlainen uhrautuja. Me lapset toivottiin että äiti ottas eron ja päästäs siitä kotiterroristista eroon. Mutta ukko onnistui manipuloimaan ja pysy tiiviisti pitämässä jöötä huushollissa. ei riitä että mutsi kesti sisulla. Mutta me lapset kärsittiin ja koulunkäynti kärsi jne. Jokainen halusi mahdollisimman äkkiä muuttaa kotoa pois. Jokaisella on omat traumansa ja ne vaikuttaa vieläkin. Kaikkia seurauksia en edes viitsi kertoa.
Etsi apua itselles ja lapsilles. Ajattele myös lasten kehitystä. JÄTÄ se kotihirmu.
Lapset ansaitsevat tasapainoisen lapsuuden ja tasapainoisen äidin. Mene puhumaan viranomaisille. Säästä lapsiasi. - friidu
Oireet sopii erittäin hyvin aikuisiän tarkkaavaisuushäiriöön, sen flegmaattiseen muotoon. Jos ukkosi haluaa itse saada apua, eiköhän sitä järjesty. Ei oo helppoo semmosen rinnalla.
terv. friidu - 2 lapsen äiti
oli tommosta ennenkun selvis et ukko olikin saannut potkut töistä(pölli rahaa kassasta), kun sil oli PELIONGELMA ihan niinkun jollain on alkoholismi.oli pelannu kaikki rahat säästötililtä ym...laitoin niin hirven ukaasin päälle et rahat tähän ja sil ei oo ollu rahaa sen jälkeen ja kun lopetti pelaamisen niin hävis agressiivisuus ja rupes olee aikaa lapsille kun ei ollu enään vierrotus oireita ja on ollut peli ongelmaisten ryhmässä kerran viikossa ja nyt ollut 2v kuivilla pelaamisesta.
- ja vielä
että missä vika,täällä on lähistöllä toinenkin lähes vastaavanlainen isämies.kotona vaan makaa,vaimo on töissä.Mies on niin raivopää jos hänen harrastuksiaan häiritään,että vaimo ei uskalla lasta jättää sen hoitoon.Lähtiessä räiskää särkeä jotain,on lyönytkin vaimoaan,sillävälin kun herra on reissuillaan katoaa äiti lapsineen jonnekin vähäksi aikaa.Kovaa ääntä ja suurta kokoa käytetään pelokkeena,joka johtaa lopulta siihen,että vaimo huolehtii kaikesta jaksoipa tai ei,kun ei halua että isäntä alkaa raivoamaan,että lapsilla olisi tasaisempaa.Kai niitä ns. hyviäkin aikoja välillä on,ja ulospäinhän tietenkin esitetään vallan muuta.Jokupäivä vaan voi sattua pahempaakin.
- pahempaa
odotat sinäkin?
- Pariton.Isä
..että tuollaisilla miehillä lähes poikkeuksetta ON vaimo. Miksi? Jokin noissa miehissä varmaankin viehättää naista. Käsittämätöntä, mutta eihän siihen muuta selitystä taida löytyä..
- piirteet
tule esiin seurusteluaikana.Ei,silloin annetaan mahdollisimman hyvä kuva,siivotaan,laitetaan ruokaa,huomioidaan muutenkin.Eli täydellistä kusetusta alusta saakka.Sitten tulee arki,lapset,kiireet,mies ajattelee että pääseehän sitä helpommallakin ja alkaa köllöttelemään.Akka saadaan hiljaiseksi karjumalla ja pelottelemalla,lopulta ei sille varmasti uskalla sanoa mitään,vaikka kuinka vääntäis pahamieli.No appiukko kun on samanlainen,voi hän käydä välillä lisävahvikkeena pojalleen,että pysyy kuri talossa.Siis tuollaisessa miehessä ei viehätä yhtään mikään,mutta kun tuli siihen verkkoon käveltyä,ja kuviteltua että perhe vois olla tärkeä miehellekin,vaan ei ole mitään virkaa,kunhan itse saa maata ja noitua,oksettaa.
- hoitaa koti
ja lapset, siivota ja laittaa ruoat!
itte sen valitsit anomalla mieheltäsi munaa pilluusi, joten olit tietoinen mitä pyysit.- äippä ja iskä
no hoh hoh....onks sul kaikki kotona??
- mama
Et ajattele lasten parasta jos jäät. Lapset huomaavat varmasti tilanteen ja kärsivät, pahimmassa tapauksessa pelkäävät. Se saattaa traumatisouda heitä pitemmän päälle.
- tuuli-juulia
Eikä tilanne siitä muutu. Itselläni kokemus juuri samantyyppisestä miehestä: suunnitteli kyllä työnhakua/koulun käymistä loppuun, mutta todellinen elämäntehtävä oli kaukosäätimen piteleminen ja lottovoiton odottelu. Hermostuvainen ja aggressiivinen oli myös, muttei silti koskaan lyönyt minua eikä lasta, uhkaili kyllä usein mutta lauhtui helposti. Jälkeenpäin ajatellen olen päätellyt, että mielenterveysongelmiahan hänellä täytyi olla, tai sitten yritys elää ilman viinaa otti liian koville. Mutta ei kenenkään toisen tarvitse elämäänsä uhrata huolehtimalla kaikesta toisen puolesta, vaikka itse sitä teinkin, olen nyt eron jälkeen ollut paljon tyytyväisempi, kun ei ole sitä toista siinä vieressä, jolta odottaisi vastuunkantoa ja miehekkyyttä, mutta jatkuvasti pettyy. Parempi sitten aidosti olla yksin vastuussa kaikesta ja ilman sitä sohvalla makaajaa :)
- valois
Kun nainen ottaa puolisokseen tuollaisen, on se henkisen kasvun paikka, joko alistuu, tai kasvaa suhteesta ulos, turha täällä kenenkään on jeesustella, että mikset lähde jne, niinkuin jutun kertoja sanoi, ei ole niin helppoa, varsinkin kun on naiseen sisäänrakennettu kummallinen kaava, että kaikkea pitää kestää ja pitää olla epäitsekäs ja uhrautuva ja aina kiltti, mä olen lapsena toivonut, että mun vanhemmat eroais, kun tuntui pahalta katsoa isän tyranniaa, sit äiti vaan lasten takia uhrautuu. Katin kontit, kasvakaa naiset siitä muotista ulos, mihin teidät on lapsena sullottu, oppikaa rakastamaan itseänne ja olemaan itsekkäitä, tästä maasta löytyy upeita miehiä vaikka kuinka paljon. Miksi jatkaa samaa sairasta mallia seuraaviin sukupolviin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558