Naisille

unelma naisia

On se kun naiset mitä ilmeisemmin täällä pistävät näytille unelmiensa naisten kuvia ja arvostelevat niitä. Tuskinpa monet miehet tänne palstalle niin eksyy(no mitä nyt minä) Oletteko te suurin osa lepakko tyttöjä?

18

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva'''

Ihan hyvä pointti! Oikeestaan tosi erikoista touhua. Muijat arvostelee tai kuolaa. ;) no , onhan tuo ulkonäölle kumartelu muutenkin kummaa puuhaa loppujen lopuksi. Joillekin tietenkin bisnestä mutta että tällaisilla palstoilla vaihdetaan tätien kuvia ja pisteytetään..hmmm..

• saisi olla

kauneusihanteita ja nuoremmilla idoleita? Kyllä nainen voi sanoa toista naista kauniiksi olematta silti lepakko! Olihan missikisojen tuomaristossakin Suvi Miinala eikä hän kuulu lepakoihin vaikka arvostelikin nais kauneutta :)

• nainen kaksi

Olen lukenut tätä palstaa ja ihmetellyt myös samaa.
      Ei näille missi sivuille monikaan tosi mies eksy.
      Naisena olen huomannut, että kateus Ninnille loistaa. Laitetaan vaikka minkälaista naisten kuvaa osoittamaan, että eikö nyt kaikki huomaa että Ninni ei ole mikään.
      Oma mies totesi, että Ninni on kaunis, mutta ei kyllä viihtyisi näillä missi sivuilla.
      Taitaa noi miehet olla pikkupoikia jotka täällä roikkuu.

• täällä sitten

roikut? Taidat olla vaan kateellinen pikkutyttö noille maailmankuuluille kaunottarille :D
        Noita kuvia ei varmasti ole laitettu siksi että kaikki näkisi kuinka mitätön Ninni on vaan siksi että täällä keskustellaan kauneudesta yleensäkkin...vaikka tottahan se on että Ninni ei ole mitään kun puhutaan kauneudesta! Olen edelleenkin sitä mieltä että rumalle on vaikea olla kateellinen...
        Aikojemme rumin miss suomi!!

• Linnea
        täällä sitten kirjoitti:

roikut? Taidat olla vaan kateellinen pikkutyttö noille maailmankuuluille kaunottarille :D
        Noita kuvia ei varmasti ole laitettu siksi että kaikki näkisi kuinka mitätön Ninni on vaan siksi että täällä keskustellaan kauneudesta yleensäkkin...vaikka tottahan se on että Ninni ei ole mitään kun puhutaan kauneudesta! Olen edelleenkin sitä mieltä että rumalle on vaikea olla kateellinen...

sinä kovin kiihtyneessä tilassa. Uskotaan että Ninni TOSI ruma. ; ) ) Ja eikös hän(siis kenelle vastasit)todennut ikäänkuin eksyneensä tänne .. Ota ihan rennosti ei maailma kaadu Ninniin. Oletko muuten nähnyt livenä? Ihan eri näköinen kuin telkassa. Aika upeakin jopa. :)
        No niin siinä taas tuli nais´mielipide...heh.

• Linnea
        täällä sitten kirjoitti:

vastasitkin toiselle.... ;) mutta muuten sama asia. Sau!

• nainen kaksi
        täällä sitten kirjoitti:

Ensinnäkin en ole pikkutyttö. Toiseksi olen mielenkiinnolla lukenut ja todennut naisen kateellisuuden.
        En myöskään ole koskaan seurannut maailmankuuluja kaunottaria. En ole kiinnostunut naisista. Minulla on mies.
        Jos olet vähänkin järjissäsi niin tiedät että Ninni ei ole ruma.

• kirjoitettu
        nainen kaksi kirjoitti:

Ensinnäkin en ole pikkutyttö. Toiseksi olen mielenkiinnolla lukenut ja todennut naisen kateellisuuden.
        En myöskään ole koskaan seurannut maailmankuuluja kaunottaria. En ole kiinnostunut naisista. Minulla on mies.

Bravo !!!! :0)

• Mielestäni Ninni ei todella...
        nainen kaksi kirjoitti:

ole kaunis! Hän oli rumimmasta päästä missifinalisteja jo muutenkin poikkeuksellisen huonotasoisessa kymmenikössä!
        No kun seuraa viihdemaailman tapahtumia tiiviisti niin siellä kyllä törmää usein naisiinkin...
        Minullakin on mies enkä sillä tasolla ole kiinnostunut naisista mutta kauneus on kiehtovaa...onhan kauniita ihmisiä ilo katsella oli ne sitten miehiä tai naisia!
        Osa naisista varmasti on kateellisia mutta uskon että monet ovat vilpittömästi sitä mieltä ettei Ninni ole kaunis!
        Eihän Ninni luonnollisestikkaan voi miellyttää jokaisen silmää! Hän ei vaan tunnu noin yleensäkkään miellyttävän suurinta osaa suomalaisista!

• jeesustelun perään
        Mielestäni Ninni ei todella... kirjoitti:

ole kaunis! Hän oli rumimmasta päästä missifinalisteja jo muutenkin poikkeuksellisen huonotasoisessa kymmenikössä!
        No kun seuraa viihdemaailman tapahtumia tiiviisti niin siellä kyllä törmää usein naisiinkin...
        Minullakin on mies enkä sillä tasolla ole kiinnostunut naisista mutta kauneus on kiehtovaa...onhan kauniita ihmisiä ilo katsella oli ne sitten miehiä tai naisia!
        Osa naisista varmasti on kateellisia mutta uskon että monet ovat vilpittömästi sitä mieltä ettei Ninni ole kaunis!
        Eihän Ninni luonnollisestikkaan voi miellyttää jokaisen silmää! Hän ei vaan tunnu noin yleensäkkään miellyttävän suurinta osaa suomalaisista!

Niin. Suomessa on mielipiteenvapaus ja missikisoihin arvosteltaviksi menneitä naisia saa arvostella, toki mielellään asiallisesti. On lähinnä pikkusieluista vetää kateuskortti esille heti, jos jonkun maku missien osalta mene yksiin oman kanssa. Kateudesta jeesustelessa voi pohtia sitä, onko itse kateellinen kaikille ihmisille, joista ei pidä tai joita ei pidä kauniina/komeina.

Omasta mielestäni Ninni on ihastuttava, sädehtivä, itsevarma ja jämäkän oloinen missi. Hän on persoonallisen kaunis, ja ymmärrän hyvin, että hän jakaa mielipiteitä. En voi käsittää, miksi minun pitäisi tehdä ongelma itselleni siitä, jos joku ei Ninnin naamataulusta tykkää.

• TimoMi
        jeesustelun perään kirjoitti:

Niin. Suomessa on mielipiteenvapaus ja missikisoihin arvosteltaviksi menneitä naisia saa arvostella, toki mielellään asiallisesti. On lähinnä pikkusieluista vetää kateuskortti esille heti, jos jonkun maku missien osalta mene yksiin oman kanssa. Kateudesta jeesustelessa voi pohtia sitä, onko itse kateellinen kaikille ihmisille, joista ei pidä tai joita ei pidä kauniina/komeina.

Omasta mielestäni Ninni on ihastuttava, sädehtivä, itsevarma ja jämäkän oloinen missi. Hän on persoonallisen kaunis, ja ymmärrän hyvin, että hän jakaa mielipiteitä. En voi käsittää, miksi minun pitäisi tehdä ongelma itselleni siitä, jos joku ei Ninnin naamataulusta tykkää.

Adjektiivit mitä heitit Ninnistä oli tosi osuvia. Just sellainen hän on myös minun mielestäni. Kyllä voittaja on kruununsa ansainnut. On ihan virkistävää ettei missi ole aina samasta muotista kuin edelliset,vaan on sitä persoonallisuutta mukana. Vaikka viljeleekin puheissaan "niinku"sanaa,ei sekään haittaa haastatteluissa ainakaan maamme ulkopuolella.;) Tsemppiä hänelle.Ja voisimme tietenkin olla myös tukena kun on nyt se meidän Miss Suomi...:)

• voi todella olla
        TimoMi kirjoitti:

Adjektiivit mitä heitit Ninnistä oli tosi osuvia. Just sellainen hän on myös minun mielestäni. Kyllä voittaja on kruununsa ansainnut. On ihan virkistävää ettei missi ole aina samasta muotista kuin edelliset,vaan on sitä persoonallisuutta mukana. Vaikka viljeleekin puheissaan "niinku"sanaa,ei sekään haittaa haastatteluissa ainakaan maamme ulkopuolella.;) Tsemppiä hänelle.Ja voisimme tietenkin olla myös tukena kun on nyt se meidän Miss Suomi...:)

mutta missin pitäisi olla vielä kauniskin!! Ninni nyt ei ole kovin kummoisen näköinen!! Tuolla pärställä ja jenkkakahvoilla ei menestytä maailmalla...
        Finalisteissa oli monia Ninniä kauniimpia mutta eihän tuomareilla olekkaan silmää naiskauneudelle... Vuosi toisensa jälkeen tavallinen naapurintyttö voittaa missikisat!! Koko 2000 luku Suvi Miinalan jälkeen on ollu rumia missejä...ainut joka vähääkään säväytti oli Mira Salo mutta ei hänkään mikään suuren luokan kaunotar!

• mykkä i
        täällä sitten kirjoitti:

Mua on pikkuhiljaa alkanut ärsyttää tämä, että jos nainen kehuu toista naista niin on lepakko ja jättää kehumatta, niin sitten on kateellinen?

• viserrä!!
        mykkä i kirjoitti:

Mua on pikkuhiljaa alkanut ärsyttää tämä, että jos nainen kehuu toista naista niin on lepakko ja jättää kehumatta, niin sitten on kateellinen?

Mua otta myös pattiin nuo "oot keteellinen" jutut...
        Mielestäni Ninni ei ole erityisen kaunis ja olen vilpittömästi sitä mieltä...en siis kateellinen vaikka joku fiksu saattaa taas niin järkeillä!!

Myöskin tuo lepakko homma on huvittava...onhan missikisoissa ollut kautta aikojen naisia tuomaristossa ja he ovat käsittääkseni kaikkea muuta kun lepakoita :)
        Kyllä tavallinen heteronainenkin voi sanoa toista naista kauniiksi...

• scout
        Linnea kirjoitti:

sinä kovin kiihtyneessä tilassa. Uskotaan että Ninni TOSI ruma. ; ) ) Ja eikös hän(siis kenelle vastasit)todennut ikäänkuin eksyneensä tänne .. Ota ihan rennosti ei maailma kaadu Ninniin. Oletko muuten nähnyt livenä? Ihan eri näköinen kuin telkassa. Aika upeakin jopa. :)
        No niin siinä taas tuli nais´mielipide...heh.

joo, Ninni ei kuvissa näytä mitenkään kauniilta. telkassakin näytti jo paremmalta. ja varmaan jos livenä näkee, niin näyttää kauniilta. ja eihän missien tarvitsekaan (niinkuin mallien) olla välttämättä kauhean kuvauksellisia...

• LaaksoN

Alkaa kyllä vaikuttamaan siltä että lepakot liihottaa siivet levällään ja tönivät toisiaan minkä pystyvät. Kateus kai se kantava voima.

• leannA

kuulehan, luulen että naiset pistävät näytille vähän itsensä näköisiä tai tyyppisiä naisten kuvia, sillä moni ihminen pitää itsensä näköisistä ihmisistä. elikkäs kun nainen toivoo, että arvostelet hänen laittamansa kuvan, niin samalla hän saa vähän viitteitä pidetäänkö häntä itseään myös kauniina. että sillä lailla :)

• Neito

Olishan se kiva olla Jessica Alban näköinen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe