Ajattelin kysyä täällä olevilta että onko käynyt kellekkään niin että ekat menkat tulee vaikka on raskaana?! Viime viikolla tuli menkat ja sitten epäilin silti että olisin raskaana ja tein testin. Positiivista näytti.. Onko samoin kokeneita?!
menkat vaikka on raskaana?!
4
1780
Vastaukset
- kyllä on
Eli kyllä on ihan mahdollista et sul on valemenkat ku oot raskaana.
Mulla itselläni tuli yhdet ennenkuin tajusin oireista ja tein testin- ja olin raskaana. Vähän myöhemmin neuvolasta lähetettiin mut ylimääräiseen ultraan just sen takia et sai varmistettua tulevan lasketun ajan. - näin voi käydä
Itselläni esikoisen raskausaika alkoi yksillä menkoilla ja niiden takia laskettu aika meni kuukaudella pieleen.
Tädilläni oli kolmet menkat oman raskautensa alussa. - saatan
olla raskaana...mulla on aina säännölliset mut nyt alko eilen vuotaan ruskehtavaa vuota ja ei olis pitänny vielä alkaa menkat, vasta 3 päivän päästä.
Koskaan ei oo alkannua aiemmin mitä ois pitänny ja nyt oli oviksesta lähtien mahassa nipistelyä ja kovetusta.Olen kokennu yhden km:n ja nyt toivon todellakin olevani raskaana...vaikka tämä onkin rassaavaa kun ei tiedä mitä nyt oikeen tapahtuu!
Onnea sullekkin tulevaisuuteen! - kertoisko joku
Hei! Haluaisin tietää minkälaisia tuntemuksia/oireita teillä oli ennen ns. menkkoja ja plussauksen jälkeen? Oliko normaaleista menkoista poikkeavaa tuntemusta? Itse tässä kans jännäilen koska mun menkat on ollu hiukan myöhässä ja vatsaa juilinut jo reilun viikon. Tänään tullut hiukan ruskehtavaa vuotoa, että kirkkaan punaista verta aamupissan seassa ja sit se loppui kuin seinään. Testiä en vielä tee, odottelen jonkun aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708