Haluan rahat takaisin

Huijattu

Ottaa niin paljon päähän! Kävin yksityisellä Psykiatrilla ja maksoin siitä 70e!!!!!!!!!!!!
Ja mitään en saanut vastineeksi.
Lääkäri katseli kattoon koko ajan,kun lopetin puhumisen,kesti kauan ennen kuin hän sai suunsa auki ja muutenkin puhui lauseesta joka sanan ja hymäili nekin niin ettei niistä tajunnut mitään.
Kun esitin kysymyksen ongelmaani rehellisesti sanottuna ainakin 10krt,en kertaakaan saanut vastausta asiaan.Yritin saada ymmärtämään lääkäriä kysymyksen ja kysyin ja kysyin,mutta kertaakaan hän ei vastannut asiaan,vaan vastauksen oli ihan ihmeellisiä jos niitä tuli edes.
Hän ei juurikaan asiasta halunnut keskustella(käsitin näin hiljaisuuden perusteella),ei esittänyt kuin muutaman tyhmän kysymyksen>tyyliin että onko tähän nyt jotain muuta syytä.Eli suomennettuna olenko omasta mielestäni nyt jotenkin sairas?HALOO eikö hän se lääkäri ole,mutta minun pitäisi itsestäni diagnoosi antaa???
Lopulta sain sen käsityksen että hän hoitaa vain VAKAVASTI mielenterveydellisesti sairaita,ja ilmeisesti hänen arvolleen ei sopinut auttaa tälläistä vähemmän sairasta.Kuka sen tunnin palkan hänelle maksoi....MINÄ!
Puolessä välissä oli jo ihan epätoivoinen olo,tuntui että parempi on häipyä kun ei mitään järkeä siinä ollut.En kuitenkaan kehannut.

Minua on huijattu,miten saan rahat takaisin?! Onko kukaan tehnyt reklamaatiota lääkärillä käynnistä???

8

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuntelee

yhtä sujuvasti.

• kannata...

Psykiatrit ovat täysin yliarvostettu ammattikunta. Mikäli haluat pahaan oloon helpotusta älä todellakaan mene psykiatrisen lääkärin vastaanotolle.

Freudilaiseen aikaan kiinnijääneet vanhoihin villapaitoihin ja sammareihin pukeutuneet "kallonkutistajat" tulee jättää omaan arvoonsa.

Olenko minä hullu? Mikä minulla on kun tuntuu niin pahalta?
      Paljon parempi jutella näistä asioista tutun ja luotettavan kaverin kanssa tai hankkia helpotusta jostain muualta.

• ...

Moi.

Kyllä varmaan ottaa päähän jos ei psykiatrin kanssa synkkaa ollenkaan, mutta tuskin siitä rahat takasin saa. Selvittelitkö etukäteen minkälainen psykiatri on vai valikoitko vain ekan joka tielle sattuu?

• potilas..

oliko kyse eräästä imatralais-psykiatrista...naisesta...pitkät hiukset...jne.jne....

• Toveri

Voi hyvä Jumala. Ota pois tämä humala ja
        anna rahat takaisin.

• Huijattu

Ei ole kyseessä

• tiedustelen

että miksi psykiatri? Jos halusit jotain muuta kuin reseptin, psykologi on oikea ratkaisu. Selvääkin selvempää on, että psykiatri ei oman ammattietiikkansa vuoksi voi lääkitystä aloittaa, jos kyseessä ei ole diagnostiset kriteerit täyttävä sairaus. Ymmärrän närkästyksesi, mutta sinä reagoit itseasiassa väärään asiaan nyt. Olit väärässä paikassa, jos halusit purkaa tuntojasi.

Tämä on juuri se ongelma, että ihmiset hirveän usein hakeutuvat psykiatrille tietämättä itse asiassa miksi juuri psykiatrille menevät. Psykiatreilla harvoin resursseja terapiaan ja suurimmalla osalla ei tähän edes ole koulutusta. Vain selkeästi lääkkeen aloitus on se kohta kun suoraan kannattaa mennä psykiatrille.

• Huijattu

Ensinnäkin ei täällä ollut aikoja psykologille yksityisellä,koska ensimmäiset vapaat ajat olivat tyylin kuukauden päästä.Ja tarve oli päästä vastaanotolle mahdollisemman pian.
        Tällä lääkärillä taas oli aikoja vaikka kuinka paljon tunnetulla yksityisellä terveysasemalle.Tarkoitus oli myös samalla saada resepti unta helpottamaan,ja ajattelin että se käy siinä samalla.Hän kyllä kirjoitti sellaisen,mutta vaikka olin kertonut millaiset lääkkeet ovat ennen sopineet,niin silti hän kirjoitti juuri sellaisen mikä ei minulla auta.

Olen juuri sen käsityksen saanut että psykiatrille voi mennä kertomaan huolistaan,ja saada ehdotuksia ongelman ratkaisemiseksi.Kun taas yleislääkärit on aika tympeitä,ja eivätkä kauheasti jaksa paneutua asiaan,vaan enemmänkin antavat "ensihoitoa" mikä ei riitä.Aikakin on vain yleensä 15-20min,jossa ajassa ei kerkii kuin asiansa selittämään,saatika kunnolla keskustelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe