Kaverin äiti kiinnostunut musta

geek89

Moi

Olen 16v poika ja ongelmana on parhaan kaverini äiti. Tai en nyt tiedä onko se ongelma, mutta hän on alkanut nykyisin ehdottelemaan kaikkea pervoa minulle. Siis aina kun kaverini lähtee esim. vessaan niin hänen äitinsä puristelee minua pepusta ja ehdottelee että voisin tulla heille yöksi kun Kalle (kaverini) on isänsä luona jne..

Hän on myös alkanut lähetellä minulle iltaisin tuhmia tekstiviestejä, esim. yhessä luki jotain "minä olisin täällä kosteana odottelemassa että saisin maistella keppiäsi".

Mitäköhän pitäis tehä. Kun sinänsä toi sen äiti on aika "kuuma" pakkaus, jotain 36v ja käyttää tiukkoja farkkuja ja aika laihakin. Ja hyvät tissit. Siis sinänsä kunnon MILF, mutta sitten pelottaa kiinni jääminen... Siinä menisi varmaan kaverisuhteeni.

Hjälp?

27

8672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      älä oikeesti ruve mitää sen kaveris mutsin kans.. toi on kyl seksuaalista häirintää!! vaikka ootki jo sakkorajan yläpuolella.. No mut omapa on asias.. itellläni oli semmonen ongelma (oon 17) et poikayst. kaveri (38) ehdotteli mulle.. vedin sitä sitte turpaa, ni ei oo paljo sen jälkee ehdotellu:)

      • diudanz_

        Ja tekosihan ei ollenkaan osoittanut sitten kypsyyttäsi... ei ihmekään, kun jätti sinut rauhaan.


    • mennä vaan!

      Ei ihan joka poika pääse pukille ton ikäsenä kunnon maturen kanssa! Jos se muija on vielä hyvännäkönen, niin se vois opettaa sulle sängyssä yhtä sun toista temppua. Parempi tommosta on panna kuin jotain teinityttöä. Anna sille melaa pari kertaa, ei kenenkään tarvi tietää.

    • että mikä

      tossa on se ongelma?

    • :D:D

      Jos mulla olis tollanen tilanne niin olisin jo varmaan nyt vetämässä sitä. Ainut laatuinen tilaisuus! GO GO GO GO GO! :)

    • "geek89"

      Monen teinipojan fantasia naida kaverinsa äitiä. Älkää uskoko, puutteessa oleva finninaama se siellä varmaan runkkaa katsellen näitä vastauksia. Kukaan tervejärkinen nainen ehdottelisi noin nuorelle pojanklopille mitään. Tarkoitin siis tuon ikäisiä naisia. Heh heh, hyvä vitsi arvon geek89. Meneppäs sinä kiimainen finniperse sinne vessaan runkkimaan, et tule saamaan pillua vielä moneen vuoteen. HAHAHAHAHAHAHA?

      • hehheh...

        kuka tervejärkinen ehdottelisi, ei varmaan kukaan, mutta ihmisiä on paljon erilaisia erillaisilla mieltymyksillä.
        ketjun aloittajalle: Nyt meet kyllä samantien panemaan sitä mammaa.


      • Anonyymi

        Vanha viesti ja vanha ketju, mutta ihan tiedoksi silti vielä nykypäivänkin epäuskoisille.
        Mua yritti aikanaan eräs meidän perhetuttumme (nainen siis) saada mua panemaan itseään ja vielä niin helvetin väkisin ettei tosikaan.
        Jos olisi pystynyt raiskaamaan mut, niin varmasti olisi tehnyt sen.
        Hän oli tuolloin 43v ja mä 15v.
        Oli kyllä kännissä ja riidellyt miehensä kanssa vissiin aika kovastikin, ja mies oli häipynyt jonnekin. Ja oli kai sen verran himoissaan, että luuli, oletti ja aikoi saada sen romanttisen iltansa vaikka väkisin jostain joltain ja mä satuin vaan tulilinjalle.
        En kyllä koskenutkaan koko muijaan onneksi ja häivyin paikalta kun heti pääsin.
        Ei ollut mun juttuni, vaikka periaatteessa mä olisin muuten voinut ja ollut ehkä hieman uteliaskin lähtemään jonkun itseäni vanhemman "matkaan oppipojaksi".
        Ehkä joku kolmekymppinen, selvä ja selväpäinen olisi kelvannut, muttei tuollainen mua liki kolme kertaa vanhempi känniläinen. Ei todellakaan. Vaikka monen mukaan oli kuulemma todella kaunis ja seksikäs, varsinkin ikäisekseen ja kyllä esimerkiksi mun siskoni silloinen aviomieskin vähän sätti mua, kun kuuli tuosta ja siitä, kun olin torjunut tuon naisen.


    • Jusuferi

      Selvä provo, mutta mitä sitten. Tietysti tollaisessa tilanteessa täytyy hypätä sänkyyn. Sehän on selvä, tarvitseeko tuota kysyä? Saat kokeneelta naiselta koulutuksen seksin saloihin eikä se varmasti ole tohon ikään enään mikään ujo tai estoinen. Pääset siis samalla kerralla testaamaan kaikki herkut, anaalin, sormen perseessä, dildon perseessä (siis omassasi) jne. Eikä 36-vuotias nainen varmasti kritisoi suo (edes mielessään) vaikka lasti lentäisi 20 sekunnissa, vaan hymyilee vaan nuoruuden innolle ja imuttaa varren uudestaan pystyyn. Täydellistä!

      Eikä se sun frendis siitä voi suhun suuttua. Jos sen mutsi on sinkku niin sama se kai sille on kuka sitä nussii. Ja jos se toisaalta on niin helvetin lapsellinen, että luulee ettei sen mutsi harrasta seksiä kenenkään kanssa niin ehkä sen on aika herätäkin todellisuuteen. Eli anna mennä vaan!

      • A:FDS:DAS:FDS:S:FDAFD::

        SAATANA ANNA MULLEKKI BILLUAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHAS:FDASFDAS:FDAS:FDAS:FDAS:FD


      • silsnif

        Asiahan ei tähän kuulu, mutta näin videon jossa nelikymppinen Äiti pani srap-upilla homopoikaansa perseeseen.


      • silsnif kirjoitti:

        Asiahan ei tähän kuulu, mutta näin videon jossa nelikymppinen Äiti pani srap-upilla homopoikaansa perseeseen.

        Mitä helevettiä?


    • on tästäkin...

      tosin oma seikkailuni tapahtui tyttöystäväni äidin kanssa. Pakko sanoa, että parempaa seksiä en ole koskaan saanut edes kokeneilta nuorilta tytöiltä. Anoppi oli vielä todella seksikäs ja kroppa oli tiukka kuntosalin ansiosta. Rakastelimme kiihkeästi monta tuntia putkeen ja laukesin sinä yönä anopin jokaiseen reikään vähintään kerran. Huomasi kyllä että naispolo oli ollut monta kuukautta ilman, sen verran ahnaasti hän imi kulliani. Itse olin tapahtuneen aikoihin 17v ja anoppini 35. Suosittelen käyttämään tilaisuutta hyväksi!

    • Jussi_03

      Kokenutta naista ei voita mikään... Voit oppia häneltä jotain ja saat laatuseksiä. Tartu tilaisuuteen, hyvä mies!

    • jeps

      antaa soida vaan!

    • pohdiskelija-93

      Jos kaverisi äiti on vapaa, homma on ok. Aviorikoksen välttäminen on kuviossa ymmärtääkseni ainut moraalisesti tärkeä asia.

    • Joku salaperäinen tyyppi

      Ajattele itse kaikella järjellä. Olet 16 vuotias, se muumio on jo 36!! Et kai halua tommosen vanhuksen kanssa olla? Etkai? Mieti seurauksia. Mitä jos, mitäs jos, ja mitä jos jne. Mitä jos jäät kiinni?

      Ajattele myös ikäisiäsi tyttöjä. Eikö olisi paljon kivempi olla heidän kanssaan, kuin tuommosen kiimasen muumion? Mene ja iske joku ikäises typykkä. Se on parempi, kuin se muumio, oikeesti. Ajattele, mitä taakkaa joutuisit kantamaan lopun ikääs: Oot pannu muumiota, vanhusta! 20 vuotta itteäs vanhempaa!! Älä edes mieti koko asiaa. Katso ..öh.. HIUKAN enemmän ikäisiesi perään, sillä uskon, että itseäsikin kiinnostaa enemmän joku ikäisesi hyvännäköinen typykkä, kuin joku kiimanen, karvanen vanhus? Älä edes harkitse tommosta :D Silkkaa hulluutta. Se mummo ei oo vaan saanu, siks se tulee hulluks ja kattoo nuorten viattomien perään. HAH!

      • toinen salaperäinen

        Mitä sä mistään tiedät? 36-vuotta ei vielä tarkoita, että olis mikään muumio, ja karvoituksen kanssa sillä ei varsinkaan ole mitään tekemistä. Tämäkin palsta täynnä kiihkoisia pikkufeministejä jotka "ei siis todellakaan hei vittu aja karvoi". Vanhempi MILF voi päinvastoin olla just sellainen kokenut ja AVOIN seksuaalisesti. Sen ei tarvii pingottaa ja panikoida oman itsensä kanssa, vaan se voi nauttia vapautuneesti kaikesta mitä mieleen tulee. Tanja Karpela on 35-vuotias. Panisin.


    • dee dee

      Itsekin olen kiinostunut kaverin äidistä, hän pyllistelee minulle ja ottaa välillä kädestä kiinni. Joskus hän ili rintsikoillaan, kun olin siellä yökylässä

    • juuba

      Hei aloittaja haluan tietää mitö tapahtui teitkö sen :)

    • äippä199

      Mäki oon pannu kaverin äippää sillä oli vaipat

      • Huomasiks et tää on vanha keskustelu?


      • Kedkisylu

        Huomasiks et tää on vanha kedkisylu?


      • Eihä tää oo ku 10 vuotta?!


    • Anonyymi

      Nyt 14 vuottavanha keskustelu

    • Anonyymi

      Vsnjoijin kedkudyrluiji odoytaa sitä ettö lukijalla om sexsussllisezti vajabsista toimintss korvienbäliddä.

    • Anonyymi

      Aloittajalla ollut fantasiat aikoinaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe