Eli miten te innostuitte/kuulitte ekan kerran zelda peleistä? Itse seuraavasti. Olin tiennyt jo pitkään että "on olemassa zelda pelejä". Mutta ne eivat kiinnostaneet ollenkaa. Tyttöystäväni pelasi pitkään ocarina of timea ja enkä jaksanut kertaakaan katsoa sitä. Sitten kun hän oli pelannunt sen läpi ja osti majora´s maskin. Kerran vahingossa jäin katsomaan kun hän pelasi sitä ja innostuin samalla. Melkeenpä heti seuraavalla viikolla ostin gc konsolin ja sille wind wakerin, sen läpipelattua ostin gc:lle collectors editionin ja tällä hetkellä pelailen ocarina of timea..
ZELDA innostus
13
877
Vastaukset
- alkoi näin
Ostimme kauan sitten 16 bit pelikoneen ja kaverini oli löytänyt antikvaarista zelda a link to the past ja osti sen todella naurettavan halvalla (ei tainnut silloinen myyjä tietää että vähän arvokkaampi kuin 5 mk vaikkakin käytetty peli) Siitä lähti minun zelda faneus liikkeelle ja jatkuu yhä edelleen, ei ole vielä zeldan voittanutta peliä tullut eteen.
- drandula
...kun ekan kerran pääsin pelaamaan ocarina of timea yhdellä kaverillani olikohan se vuonna 1999 vai 2000, en muista mutta pidin siittä niin paljon että halusin oman ja viiden vuoden kuluttua äiti osti kirppikseltä 64 ja kaverini myi minulle OoTin 5€ ja myös super marion 64.
olen mennyt molemmat pelit niin monta kertaa läpi että ohjaimen analogi on löystynyt kohta käyttökelvottomaksi (kun äiti osti sen analogi ei heilunut kovinkaan jos kallisti ohjainta)
olen pelaamassa wind wakeria läpi jonka ostin GC mukana viime viikolla.
taidanpa mennä tästä pelaamaan Wind Wakera XD - landon2
Silloin joskus, kun oli oraclet juuri kaupoissa, ja näin tiltissä niiden arvostelut. Sitten vain halusin sen. Hankein kummatkin, koska niissä oli jokin yhteys toisiinsa. Sitten tutustuin muihin Zeldoihin... sen pituinen se...
Taisi alkaa minulta joskus Ocarina of Timen julkaisun aikana. Ennen sitä pelasin vain Mariota ja Game Boyta.
- huskie
Toivoin Ocarina of timen joululahjaksi vuonna -98. Olin vielä äärimmäisen epäileväinen koko pelin suhteen, koska sitä ennen olin pelannut pelkkiä tasoloikkia ja luin jostain peliarvostelusta, että siinä kaikki hypyt olisivat automaattisia. Siis voi ei.
- bulbie
minulla alko siitä kun kavereilla oli OOT ja kattelin kun ne pelas forest temppeliä läpi.sitten joskus halusin kokeilla niitten peliä mutta niitten ohjain oli niin huonossa kunnossa että link liikku jotain askeleen 5 sekunnissa ja siinä ohjaimessa sormet meni verille kun se käveli.
sitten sain synttäri lahjaksi n64:jän ja OOT:n ja mario 64:jän.
siihen jäi koukkuun.....
- MrMario
...poika, jonka serkulla oli konsoli nimeltä GBA. Sitten poika halusi itsekin GBA:n. Seuraavana jouluna poika sai GBA:n ja joululahjaksi ALttP:tin. Senpituistase ei tule, koska tarina ei ole vielä päättynyt...
- Dichiko98
kerran kauan sitten minä (dichiko98) menin mun kamun luokse. sillä oli OOT:peli.mä halusin lainaa sen ja sain tietysti lainaa sitä.
siiitä se alko! kerron kyl lisää! - Dichiko98
Dichiko98 kirjoitti:
kerran kauan sitten minä (dichiko98) menin mun kamun luokse. sillä oli OOT:peli.mä halusin lainaa sen ja sain tietysti lainaa sitä.
siiitä se alko! kerron kyl lisää!MÄ pelasin sitä.. sain hieman tietää että se kuului Nintendoon..
palautin sen pelin!
sitten meille tuli lainaksi LOZ:LA.(Links Awakening) mä pelasin sitä jotain viis päivää..
no palautin sen myöskin!
sitten meille tuli SSB:Melee.
siinä mun pikkuveli innostui Linkistä paljon..
no sitten aloin itekin tietää Linkistä paljon..
sitten tuli innostus aloin pelaa LOZ:OOT-peliä jonka sain lainaa eräältä pojalta..
sitten se tarjos että jos mä ostan sen 10 egell,
saisin sen omaksi.
mun pikkuveli halusi kok ajan sen ja kun äiti kyllästyi sen marisemiseen,
se osti sen.
sitten tuli Zelda-Innostus!
- vanha parta_
Vuonna 1990 kesällä omistin NESille vain kaksi peliä, Super Mario Brothersin ja Metroidin. Loistavia pelejä kumpikin, mutta kiljuin saada uutta peliä ja uhmasin, että "sen on tapahduttava huomenna".
Olin seuraavana päivänä jo unohtanut poruni, kun isäni lykkäsi kouraani Zelda II -The Adventure of Link -pelin ohjeet. En tajunnut asiaa aluksi mutta lukiessa ohjeita tajusin että isäni aikoo antaa pelin minulle lahjaksi. Ja niin sain pelin käsiini luettuani ensin ohjeet. Siitä alkoi Zelda innostus. Noh, oikeastaan Zelda 2 on ainoa Zelda, jonka olen jaksanut mennä läpi asti :) - sam95
kun täytin kahdeksan ja kokeilin van haa nintendoamme ja huomasin ocariina of timen ja testasin sitä ja innostuin zeldoihin
- Taina
Etsiskelin uutta peliä N64:lle, ja sitten löysin Ocarina of timen. Kaverini vain naureskeli minulle, että ostitpa tyhmän pelin. Kun sitten aloitin sen palaamisen, hän oli kanssani ja me molemmat innostuimme pelistä!
Olin silloin varmaanki ala-asteella, olisinkohan ollut neljännellä, nyt olen jo ammattikoulussa 2. luokalla, ja odotan innolla uutta Zeldaa :) - Malooon
mä pelasin jo tosi pienenä nintillä Zeldaa. Sitten 10-vuotiaana tykkäsin pelata Ocarina of Timeä, ja 17-vuotiaana sain sen tietsikalle ja menin sen läpi (ihana peli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224730Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43354Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263160Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss252583Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu602280Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181759Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171225Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut81223Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky4988