Tätäkö haluat?

Ota tai jätä.

Haluatko, että tulisin luoksesi, ottaisin vyötäröltä kiinni ja suutelisin? Että sanoisin: "Lopetetaan tämä ajanhaaskaus. Tiedämme sen molemmat... Olen sinun ja sinä minun."? Että unohtaisimme kaiken muun paitsi toisemme? Haluatko tuntea ihoni? Nukahtaa syliini? Haluatko että hemmottelisin sinua, pitäisin hyvänä? Tai että pidän sinusta huolta? Suojelen sinua? Että hoivaan sinua kun olet sairas, tuen sinua kun olet surullinen, ja nauran kanssasi hyvinä hetkinä? Haluatko nähdä silmäni, kuulla sanani, tuntea huuleni kun heräät aamulla?

Tiistai lähestyy, tyttönen. Näytä minulle vihreää valoa...

"You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round round round
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round round round

I got to be your friend now, baby
And I would like to move in just a little bit closer

All I know is that to me
You look like you're lots of fun
Open up your lovin' arms
Watch out, here I come"

62

7160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tylleröinen"

Haluatko, että tulisin luoksesi, ottaisin vyötäröltä kiinni ja suutelisin? Että sanoisin: "Lopetetaan tämä ajanhaaskaus. Tiedämme sen molemmat... Olen sinun ja sinä minun."? Että unohtaisimme kaiken muun paitsi toisemme? Haluatko tuntea ihoni?
      TÄTÄ HALUAN.

Nukahtaa syliini? Haluatko että hemmottelisin sinua, pitäisin hyvänä? Tai että pidän sinusta huolta? Suojelen sinua? Että hoivaan sinua kun olet sairas, tuen sinua kun olet surullinen, ja nauran kanssasi hyvinä hetkinä? Haluatko nähdä silmäni, kuulla sanani, tuntea huuleni kun heräät aamulla?
      TÄMÄ EI OLE TARPEEN.

VIHREÄ VALO ON PÄÄLLÄ. MIKSI JUURI TIISTAI?

• sen teen

olen jo aika kauan yrittänyt.

• "tylleröinen"

Ja putosin taas kärryiltä? Tarkenna.

• ollu sulle
        "tylleröinen" kirjoitti:

Ja putosin taas kärryiltä? Tarkenna.

kun tolle ekalle.

• "tylleröinen"
        ollu sulle kirjoitti:

kun tolle ekalle.

olinkin ihan pihalla;)

• että sä kysyt tuota.

Enkö mä ole jo kaikin mahdollisin tavoin osoittanut sen.. että mä HALUAN sut ?!

• ota kiinni

minä kun en voi sitä tehdä... Näemmehän tiistaihin mennessä ainakin kerran.

• kultasesi

Kun en voi tietää onko tämä minulle,vastaan siis niin kuin olisi.
      Tuossa oli todella kaikki mitä haluaisin ja myös mitä minä olisin voinut sinulta kysyä.Tosin olisin vähemmästäkin onnellinen.
      Kumpikin kiertelee ja kaartelee,vaikka me molemmat ihan varmasti jo tiedämme, että meidän välillä on jotain mikä vain odottaa syttymistä liekkiin.Tavallaan pelkään näitä tunteitani.Pelkään,että petyn ja yritän suojella itseäni etten pettyisi.Ja se pettymyksen pelko tulee siitä,että jos olen kuvitellut kaiken.Minä kun olen hyvin tunteella elävä ihminen.
      Sinun ei tarvitse kuin puhua minulle niin minulle tulee jo siitä hyvä olo.
      Olisi niin paljon asioita,joita haluaisin sinulle kertoa,mutten tässä sitä voi tehdä.

Kuten sanoin alussa,viestisi ei välttämättä minulle ollut (klo aika olisi kyllä sopinut sinulle,itse nukuin silloin).

Vastaukseni tuohon kaikkeen olisi siis "kyllä haaveeni on juuri tuota".

Kuuntelepas "Feels like home" (esittäjä Chantal Kreviacuk tai Randy Newman" Todella ihanaa kuunneltavaa.....:)

Näkemisiin...

• otan

Tarvitsen sua, kukaan muu ei voi olla sinä, vaikka olen yrittänyt muiden kanssa.

• toxic ;)

Tulipa yhtä aikaa kuuma ja kylmät väreet... no, ainahan voi kuvitella :)

Olet ensimmäinen ajatukseni aamulla
      ja illan viimeinen kuva jonka katson
      Haluaisin pitää huolta sinusta, antaa kaiken mitä minulla on itsestäni antaa. Silittää hiuksiasi, nukahtaa syliisi, olla rinnallasi kun kaikki muu potkii vastaan, tuntea levottomat kätesi vartalollani, kun et voi pitää näppejäsi erossa minusta. Minä haluan kaiken.

*huokaus*

• LämpöinenNainen

Etkö voisi jo tulla ja tehdä mitä kerroit. Odotanko turhaan....

• no minähän se

koko ajan vihreä!

• vetää kaikista ovista

Ugh!

• <<<<<>...

miten monta vastausta sait,etkä voi tietää onko joku niistä häneltä,jolle sen tarkoitit.Minunkin vastaukseni on siellä edellisten joukossa.Toivottavasti tunnistat omasi...ja jos et tunnista,yritä näyttää tunteesi hänelle oikeassa elämässä.Olisihan tosi surullista,jos hän ei saisi koskaan tietää....

• OTAN

mielelläni. Olen ihan varma että minulle on tarkoitettu.

• OTAN

...

• todella

toivon saavani sinulta jotakin tervehdystä. Niin ja haluan.

• pidä...

provoista.

• joku keskellä

yötä kirjoittaisi tuollaista provoiluna.Sorry nyt vaan,mutta ihan niin inhottavaksi en ketään luule.Uskon et tuli sydämestä toi teksti.

• moneen junaan
        joku keskellä kirjoitti:

yötä kirjoittaisi tuollaista provoiluna.Sorry nyt vaan,mutta ihan niin inhottavaksi en ketään luule.Uskon et tuli sydämestä toi teksti.

...kirjoittelijoita. Täällä voi tehdä ja uskoa mitä vaan.

• Aina Väärässä Provossa

>>>------>

• sitten niin
        moneen junaan kirjoitti:

...kirjoittelijoita. Täällä voi tehdä ja uskoa mitä vaan.

että tuo teksti oli jotain sellaista,jota moni nainen haluaisi kuulla ihastuksensa sanomana,mutta ei kuule ehkä koskaan. Joten ottakaas miehet opiksi tuosta ja sanokaa joskus jotain tuollaista sille naisellenne,niin saatte moninverroin vastarakkautta sen jälkeen.Mutta aitoa sen pitää olla,eikä teeskentelyä.

• tyttoinen

Minäkin kuulun siihen joukkoon joka haluaisi kuulla jotain tällaista ihanaa ihastukseltaan. Muttei näihin palstoihin voi pieni tyttönen luottaa. Ehkä tämä tosiaan on jonkun ilkeän miehen provo meille epätoivoisille romantikoille.. :`) Mutta haaveilu jatkukoon.

• sinusta kaiken!

Katsoa- koskea -tuntea sinut ja sinua.

• ------------------------

vähän sotkee.Selittäisitkö???

• näitä...

nuorten rakkausjuttuja....
      Kateeks käy.
      Noilla sanoilla (ja teoilla) kuule poitsu saa polvet notkumaan keneltä vaan, voin luvata.
      Kävisit kysymässä siis ihan suoraan.

Tsemppiä ja onnea yritykselle ;)
      Terkuin; tyttö kai itsekin vielä, vaikkei nyt enää niin nuori-

• tyttökö vai nainen

et todella on sana hallussa tuolla miehellä.Oikeen sydänalassa pompotti,kun sitä luin.Miksei muuten miehet puhu oikeessa elämässä noin?Toisaalta,uskalletaanko me naisetkaan aina tunteita ilmaista noin syvällisesti.Ihastuminen ja rakkaus kuitenkin ovat tärkeitä asioita meille kaikille.

• varma,,,
        tyttökö vai nainen kirjoitti:

et todella on sana hallussa tuolla miehellä.Oikeen sydänalassa pompotti,kun sitä luin.Miksei muuten miehet puhu oikeessa elämässä noin?Toisaalta,uskalletaanko me naisetkaan aina tunteita ilmaista noin syvällisesti.Ihastuminen ja rakkaus kuitenkin ovat tärkeitä asioita meille kaikille.

että alkuperäinen teksti on miehen kirjoittama.

No, ehkä miehet vois kysyä neuvoa tuolta palsta-aktivistilta kynäilyasioissa.. ;)

• Tippis
        tyttökö vai nainen kirjoitti:

Vaikket kenties olekaan tavannut miestä, joka noin puhuisi oikeassa elämässä, kyllä heitä on. Uskallustahan se tietysti vaatii sekä mieheltä että naiselta.

• ????????????????
        varma,,, kirjoitti:

että alkuperäinen teksti on miehen kirjoittama.

No, ehkä miehet vois kysyä neuvoa tuolta palsta-aktivistilta kynäilyasioissa.. ;)

miksi joku nainen kirjottelisi miehen nimissä.Ei siinä ole järkeä ollenkaan.Ei nyt anneta mielikuvituksen ihan lentää.

• tyttönenkö
        Tippis kirjoitti:

Vaikket kenties olekaan tavannut miestä, joka noin puhuisi oikeassa elämässä, kyllä heitä on. Uskallustahan se tietysti vaatii sekä mieheltä että naiselta.

että sellaisia miehiä on,joilta tuo onnistuisi.Toivottavasti on,koska sehän olis vaan hyvin IHANAAAAAAAA.....

• olekaan...
        ???????????????? kirjoitti:

miksi joku nainen kirjottelisi miehen nimissä.Ei siinä ole järkeä ollenkaan.Ei nyt anneta mielikuvituksen ihan lentää.

Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Osa "elää" näistä jutuista ja osa käyttää tilannetta hyväkseen eli herkuttelee toisen tunteilla.

Elettyä ja koettua.

• mitä haluan

Miksi tiistai?

• ansa...

kaikille romanttisille höppänöille.

• minä arvaan (n)

on YSTÄVÄNPÄIVÄ ja ajattelit yllättää....hmn toivottavasti sillä halauksella ja suudelmilla...;)

Arvasinko tiistain arvoituksen oikein ihastukseni?

Odotan siis tiistaita....

• ~tietäjä~

"Katsotaan taas tiistaina"
        ?????

• tuli siitä
        ~tietäjä~ kirjoitti:

?????

kun tässä yllä monet ihmetteli alk.peräisessä viestissä ollutta tiistaita ja minä nyt ajattelin et ystävänpäivähän silloin on.

Hohhoijaa,taisin innostua muutenkin liikaa,koska eihän se mulle ollut tarkoitettu(ap:n viesti)
        Saahan sitä haaveilla kaikenlaista....;)
        Pilvilinnoissa on kiva käydä aina välillä..huokaus

• tosiaankin,
        tuli siitä kirjoitti:

kun tässä yllä monet ihmetteli alk.peräisessä viestissä ollutta tiistaita ja minä nyt ajattelin et ystävänpäivähän silloin on.

Hohhoijaa,taisin innostua muutenkin liikaa,koska eihän se mulle ollut tarkoitettu(ap:n viesti)

ystävänpäivähän se. Tässä kohden kyllä lämmittää - jostain syystä.

• ~tiedoton~
        ~tietäjä~ kirjoitti:

?????

Ei se mitään.

• ~tietäjä~
        ~tiedoton~ kirjoitti:

Ei se mitään.

Poistetaan tiistait kalenterista kokonaan.
        Mitähän mä taas yritän?
        Typerys minä.

• nyt tuli
        ~tietäjä~ kirjoitti:

Poistetaan tiistait kalenterista kokonaan.
        Mitähän mä taas yritän?
        Typerys minä.

Miksi tiistait pitäis poistaa? Rupesko hirvittämään?
        Vähän huumoria peliin ja aletaan viettää tiistai päiviä joka päivä,eikös...;)

• --haaveilija--
        ~tietäjä~ kirjoitti:

?????

kysyä?
        Oletko ap.kirjoittelija?
        Ihan mielenkiinnosta,kun oli niin sydämeenkäypä teksti....

• vastaa,
        --haaveilija-- kirjoitti:

kysyä?
        Oletko ap.kirjoittelija?
        Ihan mielenkiinnosta,kun oli niin sydämeenkäypä teksti....

saati sitten puhuisi totta. Ihailee vaan lukijamääriä.

• taas..................
        vastaa, kirjoitti:

saati sitten puhuisi totta. Ihailee vaan lukijamääriä.

ei oo yhtään hyvä päivä.

• -taapertaja-
        taas.................. kirjoitti:

ei oo yhtään hyvä päivä.

eräältä onnistuu kyllä kiukuttelu.Ei se haittaa,kun on huono päivä niin on,ymmärrän täysin...;)

• niin.
        -taapertaja- kirjoitti:

eräältä onnistuu kyllä kiukuttelu.Ei se haittaa,kun on huono päivä niin on,ymmärrän täysin...;)

Minäkään en nyt puhu - sille.

• jotain outoa
        niin. kirjoitti:

Minäkään en nyt puhu - sille.

....... mutta kun on niin on, oli mielessä..

• At.
        tuli siitä kirjoitti:

Että muutkin ovat alkaneet noita arvoituksia väsäämään. Itse lopetin ne jo heti kun valmistuin opettajaksi. Muuten vain tässä ilmoittelen, etten pahoita kenenkään mieltä.

Arvoitukset ovat silti aina kivoja, Piristävät päivää?

• sinä
        tuli siitä kirjoitti:

elele siellä kaikenaikaa?

• taidanpa elellä
        sinä kirjoitti:

elele siellä kaikenaikaa?

mutta enköhän tästä viisastunut.Tulossa on aivan erilainen #####,jeps.

• At.
        jotain outoa kirjoitti:

....... mutta kun on niin on, oli mielessä..

No jo on hel**tti, en voi muuta sanoa... tai sitten joku lainaa mun aivojakin - vaan eipä niillä ole mitään virkaa!!!

• keltainen valo palaa, muuhu...

Haluaisin kokea, millaista on olla lähelläsi. Ottaisitko minut kainaloosi? Tahtoisin istua vain hiljaa lähekkäin, kenties musiikkia kuunnellen.

Nuo pari metriä meidät erotti. Sinulla oli kylmä. Teki mieli ehdottaa, että lämmittäisin sinua. En kuitenkaan rohjennut. Onneksi et tiennyt, mitä ajattelin;).

• Meucci

...mitä tiistai tuo tullessaan, oletkos säkin iltavuorossa?

• Ota tai jätä

Pyydän anteeksi teiltä :( Ei tullut ajateltua että niin moni lukee tätä ja uskoo omakseen. Viestini oli eräälle NP:lle. Olen varma ettei hän lue tätä, mutta oli pakko purkaa tunteita yöllä väsyneenä, ymmärrätte varmaan. Pitää näköjään olla varovainen mitä kirjoittaa palstoille. Anteeksi vielä.

• ainakaan

minulta.

• Hän - she female

jos olet HÄN, mutta jos olet hän, niin en haluaisi. Takimmainen älä roiku turhaa minun perässä. Minua ärsyttää se. Ääh, olen itse yhtä tyhmä.

• eroa..

HÄN - hän

• minua

vyötäröltä kiinni, se olisi menoa senjälkeen...
      koska silloin kietoisin molemmat kädet kaulallesi ja painautuisin tiiviisti sinua vasten..

• dii.ai.es.sií.ou.

Onnen tyttö jossain..Sattuispa mullekin,

"don't ya ever let me go or I will die in a sea of love"

urban lovers take it high!

• tyttönen ;)

HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN HALUAN!!!!!!!!!

• olenhan sanonut sen

usko pois, se olisi upeaa.

• nelli_

ihan maili ja viesti,mutta toivottavasti ymmärrät että en voi,en kykene en kertakaikkiaan pysty!toivottavasti voimme olla vielä kavereita?!ääh..menee niin vaikeaksi..mailaisitko minulle vielä..tiedät kuka olen..nelli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe