oudon tarinan , enkelistä jonka siivet leikattiin"...huomenta aamu nätti ja lempeä..siis tein lumienkeleitä..tuli niistä jotenkin sian näköisiä....meriv on se niin että naama edellä hankeen pitää hypätä...
" tänään kuulin
42
1368
Vastaukset
- meriv
perjantaiaamua.
Vai, että naama edellä??
Kuinka käy huolellisesti laaditun meikin..nainen sentään uhraa sen eteen aamusella vähintään..noh..muista en tiedä, mutta minulla menee noin 5 minuuttia naamanpesuun..
Toisaalta olet kyllä oikeassa..mikäli enkelinteon tekisinkin naamakkain..siinä tulisi samalla hoidettua sen kasvojen pesu..ei huono idea ollenkaan..
Onpas mukavaa herätä aamuun *hymyilee*
Ai niin..saisinko mukillisen teetä..kiitos
Enkeli, jolta siivet leikattu kuin häkkilinnulta..kuulostaa aika surulliselta..oli..on se kyllä surullinen....
muovi vai pelti...:)
niih huomenta kaunista hyvää...jaa iso hairuttaus moiskin kanssa......- meriv
hai kirjoitti:
oli..on se kyllä surullinen....
muovi vai pelti...:)
niih huomenta kaunista hyvää...jaa iso hairuttaus moiskin kanssa......kiitos..mielellään.
*istuu rutistettuna*
Minun pitänee valmistautua töihin päin.
Palautan mukin maanantaina, kun alkaa iltaviikko.
*hymyilee*
On asioita, joita en vaihda..ei montaa, mutta jokunen.
Noup..Turun sinappi ei kuulu niihin.
Mutta ystävät, joiden olemassaoloa ei tarvitse epäillä vaikka ei usein näkisikään..*hymyilee*
*korvista kiinni ja pusssssssssssss*
Tee tuo sama Tukikselle, kun ei kerran ole itse paikalla..
hei hei ja mukavaa perjantaita meriv kirjoitti:
kiitos..mielellään.
*istuu rutistettuna*
*hymyilee*
Mutta ystävät, joiden olemassaoloa ei tarvitse epäillä vaikka ei usein näkisikään..*hymyilee*
hei hei ja mukavaa perjantaitaen viiti..sen parta varmaan kutittais..:)))
minäkään en vaihda ja sukat ei kuulu niihin..:)9
hyvää duunipäivää..mä tässä tiskin takana päivystän...
varo tosiaan siellä sellainen ilma että enkelit melkein pakko tehdä....- meriv
hai kirjoitti:
en viiti..sen parta varmaan kutittais..:)))
minäkään en vaihda ja sukat ei kuulu niihin..:)9
hyvää duunipäivää..mä tässä tiskin takana päivystän...
varo tosiaan siellä sellainen ilma että enkelit melkein pakko tehdä....mitään veljellistä..sellainen korvista kiinni ja menoksi puss vain.
Noh..ehkä ei sentään..voi olla, että Tukiksenkaan huumori ei perjantaina kestä sellaista.
*hymyilee*
Ei enkeleitä ole pakko tehdä..niitä SAA tehdä..
heippa.. - "heilut"
meriv kirjoitti:
mitään veljellistä..sellainen korvista kiinni ja menoksi puss vain.
Noh..ehkä ei sentään..voi olla, että Tukiksenkaan huumori ei perjantaina kestä sellaista.
*hymyilee*
Ei enkeleitä ole pakko tehdä..niitä SAA tehdä..
heippa..ilmankos ei ole näkynyt? meriv
Mitähän sulle kuuluu? no ainakin pirteitä kommentteja näyttää,, ainakin. jospa taas törmättäis.
"hymyilee" - tukihenkilö
meriv kirjoitti:
kiitos..mielellään.
*istuu rutistettuna*
*hymyilee*
hei hei ja mukavaa perjantaitaReilusti nukun rokuliin ja kun olen valmistautunut hain räksytykseen (ihan totta hait yleensä räksyttää), niin tuo perhana tulee ja ottaa kiinni sekä yrittää pussata &%¤#9))((.
Sain onneksi väistettyä. (Nyt sama ääni kuin se joka on just hetkeä ennen kuin ....karva tippuu lattialle, eli pthyi).
Oi merivee - pyydän, josko ihan livenä sit seuraavan henkilökohtaisesti saisin.
Hei! Unohdit ottaa noi suklaat evääksi tuosta tiskiltä - tuon ne ennen sun safkista. - tuffe
värillisiä enkeleitä :)
Ja näköjään tartutit mut, sen verran hyvin on tämä netti välillä pelittänyt... niisk.. Ei se mitään, kerrankin syy olla laiskana :)) jihuu.. :))) - meriv
"heilut" kirjoitti:
ilmankos ei ole näkynyt? meriv
Mitähän sulle kuuluu? no ainakin pirteitä kommentteja näyttää,, ainakin. jospa taas törmättäis.
"hymyilee"me törmätä, jos tietäisin kehen törmätä..pitänee hankkia kypärä. *hymyilee*
Täällähän minä heilun..tai noh..istun kotona ja kirjoittelen täältä tähän palstalle.
Jos tarkoitat, että minuun ei chatissä törmää niin se johtuu ihan siitä, että en siellä pahemmin enää käy.
Joskus saatan ohimennen piipahtaa.
*hymyilee* - meriv
tukihenkilö kirjoitti:
Reilusti nukun rokuliin ja kun olen valmistautunut hain räksytykseen (ihan totta hait yleensä räksyttää), niin tuo perhana tulee ja ottaa kiinni sekä yrittää pussata &%¤#9))((.
Sain onneksi väistettyä. (Nyt sama ääni kuin se joka on just hetkeä ennen kuin ....karva tippuu lattialle, eli pthyi).
Oi merivee - pyydän, josko ihan livenä sit seuraavan henkilökohtaisesti saisin.
Hei! Unohdit ottaa noi suklaat evääksi tuosta tiskiltä - tuon ne ennen sun safkista.toki minä..nämä vain harjoituksia..ikäänkuin kuivaharjoittelua näin kisojen alla *hymyilee*
Nyt sitten sanot, että olisi ollut suklaata!!! Ne jo tietenkin syöty parempiin suihin *jupisee*
Odotas vain..ensi viikolla iltavuoro..kehittelen jotakin pääsi varalle..*kikattaa* ei..aivot sinulla on jo.. - meriv
tuffe kirjoitti:
värillisiä enkeleitä :)
Ja näköjään tartutit mut, sen verran hyvin on tämä netti välillä pelittänyt... niisk.. Ei se mitään, kerrankin syy olla laiskana :)) jihuu.. :)))laiskana..vaikea kuvitella, mutta otan ihan kohta tämän teemukilliseni jälkeen käyttöön koko mielikuvituskapasiteettini
- tukihenkilö
meriv kirjoitti:
toki minä..nämä vain harjoituksia..ikäänkuin kuivaharjoittelua näin kisojen alla *hymyilee*
Nyt sitten sanot, että olisi ollut suklaata!!! Ne jo tietenkin syöty parempiin suihin *jupisee*
Odotas vain..ensi viikolla iltavuoro..kehittelen jotakin pääsi varalle..*kikattaa* ei..aivot sinulla on jo..se oli toi (tiedät ketä osoitan)kuka suklaasi söi.
T: vasikka - tuffe
meriv kirjoitti:
laiskana..vaikea kuvitella, mutta otan ihan kohta tämän teemukilliseni jälkeen käyttöön koko mielikuvituskapasiteettini
laiskottaminen, ei tehnyt edes tiukkaa :)
Meinaatko että kosmetiikkayritys antais sulle luvan... mutta sitten pitää vielä hankkia jonkinlainen ympäristölupa.. Muuten on keväällä ripsivärjättyjä tuhatjalkaisia.
Ai sellainenko kuuri toimis? Tai sitten on huomenna niin kova jokumuutauti, ettei huomaa tätä flunssaa :))
- oranssikisuli
Miauuuu, Köötös hirmuusasti, että jätittä miuaut
ypöyksin kuunsillalla, ei osannu sinne, nimittäin
lunta tuprutti, oli pakko panna lumiloikiksi
riemusta pehemosii, hiutaleita taivahan täyveltä,
juuuu, kiittäkää onneenne ettei puari palanna
poroksi, siis tää jo hirmuusta puhurin avuksi
pyysin kun kynttelit sammutin.....
No tänähän ulukoolen ja vain jos sie Hai, osaat
oikiat lemmenluritukset lemmikille sisälle tuun,
ja hankin sille räksylle herkku luun, sille
haukkuvalle,.......
Miauuuuu tv: oranssikisuli- tukihenkilö
mutta ei tuo hai luusta tykkää - sehän just täällä on se räksyttäjä :)
- oranssikisuli
tukihenkilö kirjoitti:
mutta ei tuo hai luusta tykkää - sehän just täällä on se räksyttäjä :)
Miaukulis, Sinä superkokki täällätänään!!!!!!
Katsoo anoen silimät viiruina, hennolla iänellä
miukasee, siun hellänluonnon tietänee!
Miauuu, kiehnaa jokatoisella askeleella kintuuss,
miauuu, lämmintä kermaa ja sitä samaa, eli
mansikkaomenaputruu,,,,
Mää oisin hirmu onnellinen, ja oliskos tuli takas, mää olisin silikkivakas.
Valakiaa perjantai aamua Sinulle lämpöönen
nenitys kämmensyrjälle!
Kissamainen oranssi kissanainen
- särö
hyvää huomenta, noinhan se kuuluu sanoa, oli päivä millainen vain :)
Aamukahvia olisin vailla, josko sellaisen reilun kupillisen tuoretta, mutta vahvaa. Kiitos
Ei kovin kiireinen aamu täällä tänään, lienevätkö kaikki jo valmistautumassa illan rientoihin?oluttynnyreitä autosta sisään..joku eilisen illan aikana tyhjentänyt...saithan kahvi ja lehden..
jeps rauhallista on....- särö
hai kirjoitti:
oluttynnyreitä autosta sisään..joku eilisen illan aikana tyhjentänyt...saithan kahvi ja lehden..
jeps rauhallista on........ otin tuon kahvin ja lehdet löysin...
Olutta siis taas on, onkos sauna ja lämmin...
liekö teillä kellaritiloissa mahdollisuutta saunatupaan??? särö kirjoitti:
.... otin tuon kahvin ja lehdet löysin...
Olutta siis taas on, onkos sauna ja lämmin...
liekö teillä kellaritiloissa mahdollisuutta saunatupaan???idis..tulis saunabaari...laitetaan harkintaan..pitäiskö ihan puu lämmitteinen...
juuh hyvä kun löysit itse..mutta nyt tässä päivystän...:))- tukihenkilö
huomenta lady VIP.
Toivottavasti siinä hain tarjoamassa kupissa ei säröä ollut? - särö
tukihenkilö kirjoitti:
huomenta lady VIP.
Toivottavasti siinä hain tarjoamassa kupissa ei säröä ollut?Huomenta huomenta...
Eheät kupit pitää kuppilassa olla, ei ollut valittamista. Ja eihän hän sitä tarjonnut, itse valitsin :)
Ja kiitos, oikein hyvä oli kahvin koostumus, sopivan tukevaa....
Lehdissä ei nyt oikein mitään mielenkiintoista äkkiselauksella. Välillä jänniä otsikoita, kun puolinukuksissa yrittää saada niistä selvää :)) - särö
hai kirjoitti:
idis..tulis saunabaari...laitetaan harkintaan..pitäiskö ihan puu lämmitteinen...
juuh hyvä kun löysit itse..mutta nyt tässä päivystän...:))Taitaa olla helpompi tuo sähkösellainen, jatkuvalämmitteisellä kiukaalla... tai ehkä höyrysellainen.... silloin ei väliä vuoroistakaan :)
Ja pyyhevalikoima sitten mielellään reilunlainen, jottei tarvitse omia mukana kuljetella....
Tärkeintä tietty että palvelu pelaa :) särö kirjoitti:
Taitaa olla helpompi tuo sähkösellainen, jatkuvalämmitteisellä kiukaalla... tai ehkä höyrysellainen.... silloin ei väliä vuoroistakaan :)
Ja pyyhevalikoima sitten mielellään reilunlainen, jottei tarvitse omia mukana kuljetella....
Tärkeintä tietty että palvelu pelaa :)käviöille omat kylpytakit..aidot ei feikki kamaa..:))
- Laahustava
hai kirjoitti:
oluttynnyreitä autosta sisään..joku eilisen illan aikana tyhjentänyt...saithan kahvi ja lehden..
jeps rauhallista on....Myöntää pääsi eilen vähän lipsumaan,mut kyllä siellä joku muukin koska paljon sitä mahtuu minuun alkaa vain tökkiin toi kolmannen tynnyrin alku
- särö
hai kirjoitti:
käviöille omat kylpytakit..aidot ei feikki kamaa..:))
... eihän niitä feikkitakkeja ole olemassakaan... joskus vaan merkit hämää :)))
mutta mielellään sellainen froteinen, pehmeä.... voi hitsi... onkohan mustia??? No ehkä sitten tumma sininen..... brodeerauksista voidaan sitten sopia tarkemmin :))) särö kirjoitti:
... eihän niitä feikkitakkeja ole olemassakaan... joskus vaan merkit hämää :)))
mutta mielellään sellainen froteinen, pehmeä.... voi hitsi... onkohan mustia??? No ehkä sitten tumma sininen..... brodeerauksista voidaan sitten sopia tarkemmin :)))kaiken näköisiä löytyy....juuh merkit hämää joskus...:)))
otatko toisen kupillisen....Laahustava kirjoitti:
Myöntää pääsi eilen vähän lipsumaan,mut kyllä siellä joku muukin koska paljon sitä mahtuu minuun alkaa vain tökkiin toi kolmannen tynnyrin alku
kolmennen..kuusi niitä ainaskin oli mennyt....
ja snapseja..:))- särö
hai kirjoitti:
kaiken näköisiä löytyy....juuh merkit hämää joskus...:)))
otatko toisen kupillisen....Uusi kupillinen kehiin vaan, ei sitä pikkuannoksilla mahaa saa kipeäksi :)
Se olis enää tämä päivä töitä ja taas viikonloppu... milläs sen täytät? särö kirjoitti:
Uusi kupillinen kehiin vaan, ei sitä pikkuannoksilla mahaa saa kipeäksi :)
Se olis enää tämä päivä töitä ja taas viikonloppu... milläs sen täytät?lauantain lököilen sunnuntain olen koko päivä kilpailuissa...aamusta iltaan...
entä sinä...??- särö
hai kirjoitti:
lauantain lököilen sunnuntain olen koko päivä kilpailuissa...aamusta iltaan...
entä sinä...??olen kaiketi kirjan kanssa ja odottelen maanantaita :)
särö kirjoitti:
olen kaiketi kirjan kanssa ja odottelen maanantaita :)
perhana olin väärässä siinä Lehtolaisen kirjassa murhaajan suhteen..:(..en rupea poliisiksi...
- särö
hai kirjoitti:
perhana olin väärässä siinä Lehtolaisen kirjassa murhaajan suhteen..:(..en rupea poliisiksi...
dekkarijuttu tietenkin.... lapsi kaapattu... mutta en minä sille opukselle nimeä muista enkä edes kirjailijalle... ei mikään ihmeellinen, mutta läpi on kahlattava ennen seuraavaa :)
Viime viikonloppuna meni kolme!
Ihan vähän teki mieli paljastaa tuo hovimestari sulle, mutta maltoinpa..... särö kirjoitti:
dekkarijuttu tietenkin.... lapsi kaapattu... mutta en minä sille opukselle nimeä muista enkä edes kirjailijalle... ei mikään ihmeellinen, mutta läpi on kahlattava ennen seuraavaa :)
Viime viikonloppuna meni kolme!
Ihan vähän teki mieli paljastaa tuo hovimestari sulle, mutta maltoinpa.....hovimestari...:)) onneksi mä baarimikko...
nyt tilasin..pitkästä aikaa sotakirjan...pum pum..:)) en vielläkään sitä kirjastokorttia ssanut hankittua...- särö
tukihenkilö kirjoitti:
huomenta lady VIP.
Toivottavasti siinä hain tarjoamassa kupissa ei säröä ollut?Miellyttävä täällä kahvitella, kun ette ole huomaavinaankaan, että aina mökötän :)
- särö
hai kirjoitti:
hovimestari...:)) onneksi mä baarimikko...
nyt tilasin..pitkästä aikaa sotakirjan...pum pum..:)) en vielläkään sitä kirjastokorttia ssanut hankittua...Hurjan paljon isommat valikoimat luettavan suhteen, kun ei tarvitse kaikkia kotiin hankkia. Huonokaan kirja ei niin harmita, kun sen voi sitten viedä takaisin. Jos taas joku niin hyväksi osoittautuu, niin voihan sen sitten ostaakin. Tai mikäs sulla.... baarin takaseinustalle laitat hyllyn pystyyn, niin mahtuuhan sinne. Mulla ainakin kotona vaikeuksia noiden opusten säilömisessä. Kirjasto rules!!!!
- tukihenkilö
särö kirjoitti:
Miellyttävä täällä kahvitella, kun ette ole huomaavinaankaan, että aina mökötän :)
möykky kun mököttää - sinähän baariin tunnelmaa luot
- särö
tukihenkilö kirjoitti:
möykky kun mököttää - sinähän baariin tunnelmaa luot
Sinulle ja muillekin....
tämä mörrimöykky kömpii peiton alle kirjan kanssa.... Nauttikaa elosta! - tukihenkilö
särö kirjoitti:
Sinulle ja muillekin....
tämä mörrimöykky kömpii peiton alle kirjan kanssa.... Nauttikaa elosta!pitää jalatkin siellä vällyn alla;)
Mukavaa viikonloppua.
J
- tuffe
kuten tämä minun nettiyhteyskin... Se on kuin auton vilkku - toimii, ei toimi, toim... :(
Vai on sulla sikapäivä tänään, ja heti aamusta :)vaihtaa rele..ainaskin autossa..siis vanhoissa piti niin tehdä jos vilkku rikki....
juuh sikana uskallan olla...joulu meni jo...:))
- matchupitchu
enkeli jonka siivet on leikattu...
sub/joka yö :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869