Jännä juttu

Härkä(m)&Kauris(n)

Oon tässä kk verran tapaillut härkämiestä ja oon hieman ihmeissäni lukiessani palstan kirjoituksia...

Härkäkö ei muka osoita tunteitaan?!? Ei ainakaan pidä em. härkämiehen kohdalla paikkaansa. Itse saan huomiota todella paljon hänen taholta osakseni, että olen luullut näkeväni unta. Tunnen saavani kuningattaren kohtelua osakseni - meillä hän on se, joka näyttää ja kertoo tunteitansa enemmän, kuin minä - silti hän vain jaksaa :)

17

2300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cauris

Olen ollut jatkuvasti sitä mieltä, että kauris ja härkä on erinomainen yhdistelmä. Härkä saa ikäänkuin kauriin puhkeamaan kukkaan! Kun aikaa kuluu, kauris oppii enemmän näyttämään tunteita härälle. Kauris ei ole verbaalisesti taitava tunteiden ilmaisussa, mutta kosketukset, seksuaalisuus ja hellyys kauriilta osoittaa varmasti tunteet härälle selvästi. Olen ollut nyt yli 3 vuotta yksissä härkämieheni kanssa ja koen parisuhteemme olevan hyvin tasapainoinen, hellyyden ja rakkauden täyteinen sekä olemme toistemme parhaita ystäviä. Härkä ja kauris osaavat tukea toisiaan hyvällä tavalla.

Ole avoin, naisellinen, lämmin ja rehellinen härkämiehellesi. Toivon, että pääsette alku"hankaluuksien" läpi yhteisymmärryksessä (alku on aina vaikeaa härän kanssa, kunhan opit tuntemaan hänet paremmin.)Kun niistä selviää, on onni taattua. Älä aliarvioi häntä, kunnioita hänen persoonaansa ja tahtoaan. Kun sen teet, hän tulee tekemään kaikkensa sinun eteesi. Kahvikupin tarjoilu television ääreen ei ole mikään ongelma härkämiehelle, hän tarjoaa kyydin autolla mukisematta, hän auttaa kotitöissä ja haluaa osallistua kodin sisustukseen, hän pitää huolta henkisistä tarpeistasi ja on loistava kuuntelija. Hän osoittaa hellyyttä päivittäin ja osaa myös sanallisen taidon siinä määrin, että et jää kylmäksi sänkypuolellakaan. Härät rakastaa tuhmien puhumista;)
      Hän on huomioonottava, isällinen kumppani, joka ei unohda sinun tarpeitasi myöskään sängyssä ja näyttää avoimesti kuinka nauttii.
      Kauris on aina aluksi epävarma suhteissaan, härkä on omistushaluinen. Näin kauriin epävarmuus hälvenee, kun näkee miten härkä haluaa pysyä rinnalla.

Uskon vakaasti, että hyvin harva tähtimerkki pääsee härän kanssa niihin "atmosfääreihin", kuin kauris:)
      Onnea matkaan!

• härkien kanssa...

samaa kuningattaren kohtelua oon saanut eräältä ukkomies-härältä jo monta vuotta.

Eli flirtata ne osaa kans....

• cauris
        härkien kanssa... kirjoitti:

samaa kuningattaren kohtelua oon saanut eräältä ukkomies-härältä jo monta vuotta.

Eli flirtata ne osaa kans....

Oliko tuo kuittailua? Meinaan aika moni taitaa saada nykyään ukkomiehiltä kuningattaren kohtelua, olipa he sitten härkiä tai eivät.

Siinä onkin se oma onni parisuhteissa ja moraali aika ratkaiseva tekijä, että onnistuuko saamaan ihan omankin miehen.

• tarkoittanut
        cauris kirjoitti:

Oliko tuo kuittailua? Meinaan aika moni taitaa saada nykyään ukkomiehiltä kuningattaren kohtelua, olipa he sitten härkiä tai eivät.

Siinä onkin se oma onni parisuhteissa ja moraali aika ratkaiseva tekijä, että onnistuuko saamaan ihan omankin miehen.

pahalla mitään....mulla on oma rakastava,ihana mies mutta tämä härkä-ukkomies pitää aikuisten oikeasti mua "parempana" kuin muita.On sanonut sen itse ja sen ovat sanoneet myös työkamut.Sellaista kuningatar-kohtelua en ole saanut keneltäkään.(paitsi kotona).
        En mä halua mitenkään prassailla jutulla mutta näin se vaan on.Ja se asia mikä sen "paremmuuden" hänen mielestään tekee on tämä ronski huumori joka kummallakin on.Eikä siitä sen enempää.Kaikki on hyvin niin kotona kuin töissä.

• cauris
        tarkoittanut kirjoitti:

pahalla mitään....mulla on oma rakastava,ihana mies mutta tämä härkä-ukkomies pitää aikuisten oikeasti mua "parempana" kuin muita.On sanonut sen itse ja sen ovat sanoneet myös työkamut.Sellaista kuningatar-kohtelua en ole saanut keneltäkään.(paitsi kotona).
        En mä halua mitenkään prassailla jutulla mutta näin se vaan on.Ja se asia mikä sen "paremmuuden" hänen mielestään tekee on tämä ronski huumori joka kummallakin on.Eikä siitä sen enempää.Kaikki on hyvin niin kotona kuin töissä.

olette vain työkavereita?

Mites miehesi tuohon suhtautuu?:)

• suhtautuu?
        cauris kirjoitti:

olette vain työkavereita?

Mites miehesi tuohon suhtautuu?:)

No EI ainakaan mustasukkaisesti,sitä kai tarkoitit.Mehän EMME OLE rakastavaisia vaan ystäviä:Miehelleni kyllä kerron kaikki että salattavaa ei ole.Eli se kaikki mitä kerron on se kun istutaan töissä kahvipöydän ääressä ja joskus työpisteessä ja rupatellaan hauskoja.En mä näe tässä mitään ihmeellistä.En esim.koskaan ole mukana työpaikan juhlissa ettei sillai kiinnostaa.Jos hän kiinnostas mua siinä tietyssä mielessä niin kait oisin ekana tukkimassa itseäni mukaan joka reissulle.Ja jos lahjan antaa niin so what? Tuossa hyllyssä on korurasia eikä siitä ole kotona sanottu muuta kuin että on kaunis.
        Että näin täällä meillä päin elellään armon vuonna 2006.

• cauris
        suhtautuu? kirjoitti:

No EI ainakaan mustasukkaisesti,sitä kai tarkoitit.Mehän EMME OLE rakastavaisia vaan ystäviä:Miehelleni kyllä kerron kaikki että salattavaa ei ole.Eli se kaikki mitä kerron on se kun istutaan töissä kahvipöydän ääressä ja joskus työpisteessä ja rupatellaan hauskoja.En mä näe tässä mitään ihmeellistä.En esim.koskaan ole mukana työpaikan juhlissa ettei sillai kiinnostaa.Jos hän kiinnostas mua siinä tietyssä mielessä niin kait oisin ekana tukkimassa itseäni mukaan joka reissulle.Ja jos lahjan antaa niin so what? Tuossa hyllyssä on korurasia eikä siitä ole kotona sanottu muuta kuin että on kaunis.
        Että näin täällä meillä päin elellään armon vuonna 2006.

Ehkä avauksesi voi käsittää monella tavalla;)

• yhtä

"jänniä" tuppaavat olla kaikille naisille, siis ihan kaikille...

• kantaan...

niin muuten tekevät....ja minä sitten MUKA kaikista työpaikan naisista paras.Ehkä olinkin hänen mielestään koska ainoana sain joulu,-ja ystävänpäivälahjat. Ja oma vaimo ei koskaan saa lahjoja,sanoi tämä vaimo itse.
        Että näin...ne härät....

• cauris
        kantaan... kirjoitti:

niin muuten tekevät....ja minä sitten MUKA kaikista työpaikan naisista paras.Ehkä olinkin hänen mielestään koska ainoana sain joulu,-ja ystävänpäivälahjat. Ja oma vaimo ei koskaan saa lahjoja,sanoi tämä vaimo itse.
        Että näin...ne härät....

Enpä tiedä miten menee, kun ikää on 40 , mutta nyt ainakin näyttää hyvältä. Ehkä kauris on myös sellainen ihminen, että uskaltaa antaa miehelle kenkää toisin kuin monet muut, jotka jäävät roikkumaan onnettomiin suhteisiin ja liittoihin, vaikka ei saa osakseen hyvää kohtelua.

Jos härkä lähtee tuolle tielle, niin on siellä kotipäässäkin vikaa. Ei taida olla valittu vaimoke tarpeeksi mielenkiintoinen ja tekeekö lopulta mitään ollakseen sitä? Ei parisuhde ole sitä, että tehdään lapset ja sen jälkeen ei huolehdita itsestään tai parisuhteestaan enää lainkaan.

• ??+?
        cauris kirjoitti:

Enpä tiedä miten menee, kun ikää on 40 , mutta nyt ainakin näyttää hyvältä. Ehkä kauris on myös sellainen ihminen, että uskaltaa antaa miehelle kenkää toisin kuin monet muut, jotka jäävät roikkumaan onnettomiin suhteisiin ja liittoihin, vaikka ei saa osakseen hyvää kohtelua.

Jos härkä lähtee tuolle tielle, niin on siellä kotipäässäkin vikaa. Ei taida olla valittu vaimoke tarpeeksi mielenkiintoinen ja tekeekö lopulta mitään ollakseen sitä? Ei parisuhde ole sitä, että tehdään lapset ja sen jälkeen ei huolehdita itsestään tai parisuhteestaan enää lainkaan.

Olen seurannut tätä palstaa ja sinunkin kirjoituksesi sieltä lukeneena...
        Kuinka kummassa kritiikin osuessa härkään,sinusta ei ole merkistä kiinni.
        Mutta kun on kyse härälle sopivimmasta kumppanista,se on mielestäsi kauris...
        Hmm,jännää sinänsä.
        Olen itse leijona ja ollut yksissä härän kanssa kohta seitsemän vuotta,että en ole kauris mutta hyvin on härkä minua kohdellut.
        SE ei ole merkistä kiinni,todellakaan.
        Kun meissä jokaisessa hallitsee monta muutakin merkkiä...
        PS:Mieheni entinen oli kauris ja hänelle se ei sopinut kun tämä kauris oli kova riitelemään ja nalkuttamaan.
        Älä ota tätä pahalla,mutta tuntuu kummalliselta,että mielipiteesi ovat milloin mitäkin.

• cauris
        ??+? kirjoitti:

Hmm,jännää sinänsä.
        Olen itse leijona ja ollut yksissä härän kanssa kohta seitsemän vuotta,että en ole kauris mutta hyvin on härkä minua kohdellut.
        PS:Mieheni entinen oli kauris ja hänelle se ei sopinut kun tämä kauris oli kova riitelemään ja nalkuttamaan.
        Älä ota tätä pahalla,mutta tuntuu kummalliselta,että mielipiteesi ovat milloin mitäkin.

noinkin tarkkaan...itse en viitsisi

Jos lähtökohta on se, että härkää vain jaksetaan haukkua pettäjäksi jne. haluan huomauttaa, että näitä piirteitä löytyy kaikista merkeistä. Minusta horoskooppien kanssa ei pitäisi tehdä tämän sorttisia yleistyksiä. (Toivottavasti tämä selvensi asiaa)

Mitä tulee merkkien yhteensopivuuteen, niin kyllä aika moni lähde laittaa kauriin härän rinnalle ykkösvaihtoehtona ja oman kokemuksen kautta koen ymmärtäväni härkäihmisiä hyvin. Tuossa jokin aika sitten kirjoittelin toisaalla, että mielestäni leijonan ja härän pitäisi sopia yhteen hyvin, joten en tyrmää muita merkkejä laisinkaan.

ps. Ymmärrän täysin, jos sinulla on jotakin kauriita kohtaan hampaan kolossa, kun miehelläsi on elämässään sellainen sattunut joskus olemaan. Toisen menneisyys on vain hyväksyttävä.
        Niin ja onneksi kauriitakin on moneen lähtöön, itse en kyllä hevillä riitele tai nalkuta;) Paitsi jos olen totaalisen epävarma kumppanista, että asioissa on tietenkin aina kaksi puolta.

Hienoa jos olet eri mieltä kanssani, arvostan kaikkien mielipiteitä niin kauan, kun ne eivät ole toisen tahallaan lannistamista/nenäilyä. Näillä palstoilla kun on niin helppoa suoraan sanoen vittuilla muille kasvottomana.

• cauris
        ??+? kirjoitti:

Hmm,jännää sinänsä.

Sen verran olen huomannut, että entisistään härät ei tykkää puhua, ainakaan rehellisesti. On oma mieskin haukkunut joskus exäänsä, mutta en jaksa uskoa, että hän koskaan täysin luovuttaa tuota ihmistä sydämestään ja miksi pitäisikään, se menneisyys on osa häntä.Tällä tarkoitan, ettei hän ikinä myöntäisi mitä itse teki suhteessa väärin tai että kuinka paljon oikeasti entisestä välitti.Minusta arvostelu kertoo aina syvemmistä tunteista joita on ollut ja pettymyksestä kun suhde ei ole toiminutkaan. Neutraalisuus on enemmänkin menneiden taakseen jättämistä.
        Oletko sinä huomannut tätä piirrettä härissä, että roikkuvat toisinaan kovinkin menneissä?

Ja tosiaan ei tarkoitukseni ollut mitenkään suututtaa ketään ajatuksillani horoskoopeista, olen niitä vain aika paljon tutkiskellut...siinä kaikki.

• Leijona-nainen
        cauris kirjoitti:

Sen verran olen huomannut, että entisistään härät ei tykkää puhua, ainakaan rehellisesti. On oma mieskin haukkunut joskus exäänsä, mutta en jaksa uskoa, että hän koskaan täysin luovuttaa tuota ihmistä sydämestään ja miksi pitäisikään, se menneisyys on osa häntä.Tällä tarkoitan, ettei hän ikinä myöntäisi mitä itse teki suhteessa väärin tai että kuinka paljon oikeasti entisestä välitti.Minusta arvostelu kertoo aina syvemmistä tunteista joita on ollut ja pettymyksestä kun suhde ei ole toiminutkaan. Neutraalisuus on enemmänkin menneiden taakseen jättämistä.
        Oletko sinä huomannut tätä piirrettä härissä, että roikkuvat toisinaan kovinkin menneissä?

Ja tosiaan ei tarkoitukseni ollut mitenkään suututtaa ketään ajatuksillani horoskoopeista, olen niitä vain aika paljon tutkiskellut...siinä kaikki.

En minä ole suinkaan suuttunut sinun kirjoituksistasi,päinvastoin,niitä on mielenkiintoista lukea.:)
        Joskus vain tökkäsee kun mielletään sen yhden aurinkomerkin mukaisesti se yhteensopivuus.;)
        Olen kyllä huomannut,että entisistä ei puhuta ja jos puhutaan,se on juuri sellaista arvostelua/haukkumista.Itse olen samaa mieltä,että neutraalius entistä kohtaan on merkki,että on hyväksynyt menneen jne.
        Meillä oli härkäni kanssa varsin hankala alku.Sellaista kissa-hiiri,ollaanpas-eipäs olla leikkiä.Ennen varsinaista seurustelua olimme erossa puoli vuotta kun härältä loppui intressit minua kohtaan.;)(eivät lopuneet mutta oli siis päättänyt niin)
        Hän pelkäsi sitoutumista ja oli epävarma minusta ja itsestään ja jopa väitti minun häpeävän häntä!!
        Kyllä se,että olemme tässä missä olemme nyt,on saanut pinnani kasvamaan todella piiitkäksi.:)
        Tiedätpä varmaankin mistä puhun.

• cauris
        Leijona-nainen kirjoitti:

En minä ole suinkaan suuttunut sinun kirjoituksistasi,päinvastoin,niitä on mielenkiintoista lukea.:)
        Joskus vain tökkäsee kun mielletään sen yhden aurinkomerkin mukaisesti se yhteensopivuus.;)
        Olen kyllä huomannut,että entisistä ei puhuta ja jos puhutaan,se on juuri sellaista arvostelua/haukkumista.Itse olen samaa mieltä,että neutraalius entistä kohtaan on merkki,että on hyväksynyt menneen jne.
        Meillä oli härkäni kanssa varsin hankala alku.Sellaista kissa-hiiri,ollaanpas-eipäs olla leikkiä.Ennen varsinaista seurustelua olimme erossa puoli vuotta kun härältä loppui intressit minua kohtaan.;)(eivät lopuneet mutta oli siis päättänyt niin)
        Hän pelkäsi sitoutumista ja oli epävarma minusta ja itsestään ja jopa väitti minun häpeävän häntä!!
        Kyllä se,että olemme tässä missä olemme nyt,on saanut pinnani kasvamaan todella piiitkäksi.:)
        Tiedätpä varmaankin mistä puhun.

Härän kanssa oleminen on todella pinnaa kysyvää, mutta toisaalta myös niin ihanaa;)

Juuh, myönnän kyllä, että mietin toisinaan liikaa yhteensopivuutta härän ja kauriin välillä. Ehkä myös siksi, että olen tuohon asíaan tutustunut eniten ja myös siihen, mitkä muut merkit sopivat härän kanssa:)Mutta kaikillahan on kieroutuneet intressinsä:b Yleisesti horoskoopit kiinnostavat minua todella paljon:)

Kissa-hiiri leikki on aika tavanomaista härille. Kaikki tuttuni, jotka ovat härkämiestä piirittänet, ovat törmänneet tähän samaan. Sitä joskus myös siteerasin, että härkä ei ehtinyt kuin nuuhkaista, kun oli jo parisuhteessa kanssani. Toki alku oli myös tallaamista siinä mielessä, että oppi tuntemaan toisensa, mutta kovin helppoa ja luonnollista.

• härkämies
        cauris kirjoitti:

Härän kanssa oleminen on todella pinnaa kysyvää, mutta toisaalta myös niin ihanaa;)

Juuh, myönnän kyllä, että mietin toisinaan liikaa yhteensopivuutta härän ja kauriin välillä. Ehkä myös siksi, että olen tuohon asíaan tutustunut eniten ja myös siihen, mitkä muut merkit sopivat härän kanssa:)Mutta kaikillahan on kieroutuneet intressinsä:b Yleisesti horoskoopit kiinnostavat minua todella paljon:)

Kissa-hiiri leikki on aika tavanomaista härille. Kaikki tuttuni, jotka ovat härkämiestä piirittänet, ovat törmänneet tähän samaan. Sitä joskus myös siteerasin, että härkä ei ehtinyt kuin nuuhkaista, kun oli jo parisuhteessa kanssani. Toki alku oli myös tallaamista siinä mielessä, että oppi tuntemaan toisensa, mutta kovin helppoa ja luonnollista.

Tosi kiva lukee näitä teijän välillä jopa ylistäviä viestejä härkämiehistä! U make my day :)

• horoskooppi
        cauris kirjoitti:

koko horoskooppien tulkitseminen.kaikissa merkeissä löytyy ..mitä maa päällään kantaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe