eli siinähän toi kysymys jo tulikin? Ku on lcd:tä, plasmaa ja tft:tä...oon ihan sekaisin noitten kans :/
LCD vai PLASMA?! mitä eroa?
6
5739
Vastaukset
- Sakke
Käy kodinkonemyymälässä katselemassa laitteita, niin näet eron. Netissä myös käyttäjäkokemuksia. Molemmissa järjestelmissä omat hyvät puolensa. LDC:ssä paremmat resoluutiot, mutta heikompi kirkkaus ja kotrasti. Isokokoiset telkkarit plasmoja.
- siinähän
tulivatkin ne perinteiset yleistykset taas. lcd:n kirkkaudessa ei ole mitään heikkoa.
"Isokokoiset telkkarit plasmoja."
Miten tuon voi perustella? Nyt oli jo messuilla esittelyssä 80" lcd. Miten iso sen pitäisi olla, että sitä voi sanoa isoksi? - telkku
siinähän kirjoitti:
tulivatkin ne perinteiset yleistykset taas. lcd:n kirkkaudessa ei ole mitään heikkoa.
Miten tuon voi perustella? Nyt oli jo messuilla esittelyssä 80" lcd. Miten iso sen pitäisi olla, että sitä voi sanoa isoksi?Eli niissä valtaosa on vielä plasmoja ja sitten jos löytyy 42" lcd niin se on joko pirun kallis tai sitten huono mutta vuoden parin kuluttua varmaan yleistyvät lcd-t myös 42" koossa ja hintaero plasmoihin tasoittuu. Kaupassa kannattaa katsoa kumpi on sinun silmälle parempi,toisten kertomukset ei juuri kerro mitään...ja jos itse vielä omistaa jonkun mallin niin sitä kehutaan miten jaksetaan,eihän kukaan omaa ostosta ala arvostelemaan huonoksi,itse ostaisin alle 37" telkkarit lcd-t ja isommat plasmat.
- haluaa tietää
siinähän kirjoitti:
Miten tuon voi perustella? Nyt oli jo messuilla esittelyssä 80" lcd. Miten iso sen pitäisi olla, että sitä voi sanoa isoksi?Kerrohan toki minkä merkkisen 80" LCD:n olet nähnyt?
Sellaista ei ole... LG:llä on maailman suurin LCD 71" hintaa noin 50000 euroa....
Samsungilla on 80" Plasma hintaa noin 80000 euroa
Molemmat televisiot olen nähnyt livenä...
- vartu hetki
hdtv tulee digiboksi menee uusiksi ja miten on resoluution laita noissa töllöissä .myös semmoinen töllö on tulossa joka ei ole lcd eikä plasma vaik on littana siis ihan normaali tv erittäin tarkalla kuvalla tosin maksaa taas pienen omakotitalon verran aluksi
- viikatemies
odottelee myös ja senkin jälkeen tulee jatkuvasti parempia telkkareita,uusia liittimiä ja kaikkea muuta,kehitys on jatkuva..
Joten jos haluat nauttia myös tässä elämässä televisiosta niin osta se pois ,mietin ennen kauppaan lähtöä että haluatko maksaa reilun 40" television Hdmi liitännästä 500 euron lisämaksun tai tarvitko yli tuhannen resoluutiota mistä pulitat tonnin lisää..jos tarvit niin osta semmoinen mutta jos et tarvi niin pienemmällä rsolla ja ilman hdmi liitäntää pärjäät vielä pitkään,sitten kun taas on oikeasti Hd ready vuoskymmen tullut niin kävelet kauppaan ja ostat silloin sen oikean Hd ready telkkarin,tällä hetkellä ei edes valmistajat ole varmoja millainen se tule olemaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1222383Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699