onko kukaan matkaillut muualla intiassa kuin goassa?
olen ekaa kertaa menossa intiaan, lento delhiin, aikaa pari viikkoa, joista toisen vietän delhissä.
toisenkin viikon ajattelin pysyä delhin lähellä, mutta mihin kannattaisi suunnata? onko delhistä pohjoiseen päin mitään kivaa paikkaa - onko joku käynyt? agra yms ei kiinnosta, eikä myöskään reissaaminen paikasta toiseen: haluaisin rauhassa rentoutua ja tutustua yhteen tai kahteen paikkaan.
delhin ympäristö?
4
610
Vastaukset
- Indiafan
Delhi on suurkaupunki liikenneruuhkineen ja ilmansaasteineen. Kannattaa toki käydä katsomassa nähtävyydet ja kokea Delhi. Sieltä kannattaa kuitenkin suunnatan esim. maaseudulle, koska se on todella kaunista esim. Rajasthaniin.
- mimma
ok, kiitos vinkistä, täytyy katsoa netistä mitä rajasthanissa olisi tarjolla.
minua myös voisi kiinnostaa mennä himalajalle päin, vaikka ei ihan vuoristoon asti. olisikohan himachal pradeshissa tai uttar pradeshissa päin mukavia matkakohteita? mimma kirjoitti:
ok, kiitos vinkistä, täytyy katsoa netistä mitä rajasthanissa olisi tarjolla.
minua myös voisi kiinnostaa mennä himalajalle päin, vaikka ei ihan vuoristoon asti. olisikohan himachal pradeshissa tai uttar pradeshissa päin mukavia matkakohteita?Olen 2 kertaa matkustanut Delhistä Pohjois-Intian Himalajalle, Dharamsalaan. 500 km:n bussimatka kesti iltakuudesta aamuseitsemään. Majoituimme molemmilla kerroilla buddhalaisluostariin. Ajankohta oli maalis-huhtikuu, joilloin ilma oli kuulaan kirkas ja päivälämpötilat vastasivat Suomen kesäkelejä. Retkeilimme lähistöllä, mm. patikoimme Triundiin, 3000 metrin korkeuteen. Kylästä on mahdollisuus tehdä opastettuja patikkamatkoja korkeammallekin, jos niin haluaa. Tarjolla myös joogaa, kokkauskursseja ym. Varsin vilkas ja omalla tavallaan viehättävä kylä, asukkaat enimmäkseen Tiibetin pakolaisia. Luonto ja maisemat uskomattoman upeita.
Jos reissupäiväkirjat kiinnostavat, ota yhteyttä.
[email protected]
- LonelyPlaneti kirja
Uhraa vähän rahaa ja osta LonelyPlanetin Intia-kirja. Sieltä löytyy tietoa matkailijalle vallan mahdottomasti.
On muuten itsellänikin lento Delhiin ostettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511