Millasta tapahtuu jos vetää viinaa ja Trileptalii samaan aikaan? Onks kukaan kokeillu?
Trilepta&alkoholi?
13
1279
Vastaukset
- jo tarpeeksi sairas
Etkö tosiaan ole vielä tarpeeksi sairas kun haluat vielä viinalla pilata päiväsi???
- Se kans!
Lopetakko sä naimisen sen takia että se saattaa altistaa kohtauksille? Koska silloin varsinkin orkasmin vaikutuksesta tulee sellaiset vipat että aivoissa käy melkoinen vilske. Mä en ainakaan ole hoksannut mitään erikoista muihin lääkkeisiin verrattuna tapahtuvan kun on ottanut viinaa , mutta kohtaustulee sitten kohmelossa jos tulee.. Se on yksilöllistä.
- Hugo
Jopas oli sulla tyyli. Kyllä alkoholi käy joidenkin epilepsialääkkeiden kanssa, mutta tuskin pidemmässä juoskussa tekee hyvää kenellekään. Itse en käytä Tripletania, joten tässä en osaa sanoa.
Luulisi, että tämä, joka kommeitoi sinun kysymystäsi ei voi millään tietää epilepsiasi luonnetta ja voihan olla, että olet aivan terve lääkityksellä.
- Miks ei.
Ainahan tuo alkoholi vaikuttaa kohtuksiin syö mitä epi lääketä tahansa, mutta ei kannata juoda niin että on aamulla kohmelo koska silloin yleensä tulee kohtaus jos on tullakseen.
- sauvatar
kun otin ja lääkkeenä oli Trilptal joku muukin Epilääke niin en pystynyt ottamaan kuin esim. 3 valkkaria ja se oli siinä.
Tuli stoppi.
Silti seuraava päivä meni nukuksissa ja seuraavalla viikolla tuli iso kohtaus.
Enään en ota, joskus voin maistaa jotain hyvää
ja se jää siihen maistamiseen.
- ninni
vetää pää täyteen.......
Tässä syksyllä otin suurinpiirtein joka toinen viikonloppu siideriä
Heti seuraavana päivänä KOHTAUS
Ajattelin että parempi pitää pää selvänä
(voihan ottaa joskus sauna kaljan) - EpiNainen
Minä olen kysynyt ihan suoraan hoitavalta neurologiltani voinko ottaa alkoholia lääkkeideni kanssa. Hän sanoi ettei pieni määrä välttämättä aiheuta ongelmia. Yksilöllistä tuokin! Kysyin sitten, että JOS otan lasillisen tai pari niin jätänkö kenties lääkkeen ottamatta. Vastaukseksi tuli ehdoton EI!
Itse olen silloin tällöin ottanut koviakin kännejä lääkkeiden kanssa. HULLUA! Krapulapäivän jälkeisenä päivänä on tullut sekavia olotiloja. Nyt otan lasillisen tai pari silloin tällöin eikä ongelmia ole ollut.- Hugo
Varmaan itsekin tiedät kavereita, jotka ovat krapulassa aivan seis tai vielä jopa seuraavana päivänä. Ei ne aivot juomista kenelläkään kestä iäisyyksiä.
Hugo kirjoitti:
Varmaan itsekin tiedät kavereita, jotka ovat krapulassa aivan seis tai vielä jopa seuraavana päivänä. Ei ne aivot juomista kenelläkään kestä iäisyyksiä.
kunnon kankkusen kestävän kolme päivää :))
- Hugo
Pärre kirjoitti:
Joo ja hyvin tuo Juha Kankkunen on kestänyt jopa enemmän kuin kolme päivää:). Tosin nyt taisi joutua katkolle, mutta pääasia, että sai ajaa aikanaa rallia. Onpahan ainakin kerrottavaa lastenlapsilleen ja jos viina vei miehen hetkellisesti, niin ei se nyt aivan tavatonta ole.
Pärre. Sulla on hyviä tietolähteitä. Isoja poikia, finlex ja etenkin google. - sauvatar
Pärre kirjoitti:
Matti Nykänen taisi sitten ottaa
hieman enemmän ;)
Kävittekö kattoo Nykäs leffaa, kävin jo ?
- eksynyt22
oli ainakin pää ihan jäässä kun tuli kerran otettua väkeviä trileptalia. Väsytti niin paljon ettei pystynyt keskittyyn yhtään mihkään. HUmalaa tai hiprakkaa ei tullu, joten olen päättänyt olla nauttimatta alkoholia yhtä viinilasia enempää. mitäs iloa siitä oiskaan, jos ei kerran ole humalassa vaan lamaantunut. Rupesin myös miettiin, et tommonen lamaantumistilanne ei voi olla aivoille terveellistä, vaikkei paketissa juomista kokonaan kielletty ookaan. Olen tosin aina ollu kohtuukäyttäjä, joten vaikutukset voi muilla olla erilaisia. Jep ja tulihan se kohtauskin sieltä sitten. jeijei!=)
- mä...
Itte en ainakaa oo mitään ihmeellistä huomannu vaikka oon sen kans vetäny reilujaki kännejä ei ainakaa voimmista alkoholin vaikutusta. ja kohtausta ei ikinä ole krapulassakaa tullu. Lääkärihän mulle aikoinaan sanoi, etten saa ottaa ku 2-3 annosta, mutta en mulla ainakaa oo mitää ongelmia ollu. On varmaan yksilöllistä toi kohtaus krapulois. Muutenki mulla ei sen ekan kohtauksen jälkeen oo oireita ollu, mutta lääkkeitä syön edelleen ku se sama muutos näkyy vieläki aivosähkökäyrässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624