aloitin siivous työt syksyllä Iss palveluilla. kaikkihan sujui hyvin joulukuuhun asti kun tuli sellaisia päiviä jotka kuului arkipyhäkorvauksen alaisiksi. jokaiseen lappuun kirjoitin ja muistutin että arkipyhäkorvaus on jäänyt maksamatta, ja soitinkin pomolle kyllä silloin tuli heti seuraavana päivänä tilinauha et 1 arki pyhäkorvaus maksussa mut ku niitä oli kaks joulukuussa ja yks tammikuussa. ärsyttää ku pitää koko ajan muistuttaa ja muistuttaa, anella... nyt on 2 arkipyhäkorvausta maksetuu mulle mutta se yksi 6.12.05 on maksamatta täysin. en enää jaksa laittaa viestejä ja soitella pomoille. tuntuu että ne ei ymmärrä mitään mitä niiltä pyytää, vastaavat vaan et joo joo...
olin määräaikaisella työsopimuksella töissä, jäin sairaslomalle tammikuun puolessa välissä. pomoilta just ennen sairaslomalle jäämistä pyysin työsopimukset(nekin kun piti pyytää ja anella ja sit ne hyvällä tuurilla saattoi viikon päästä tulla), mulle luvattiin maaliskuun loppuun töitä mutta kun jäin sairas lomalle joka kesti 1kk pomot teki mulle källin. työsopimukset tuli ja niissä oli 3 päällä 1 elikkä maalisuun loppuun olis pitänyt olla mut olikin vain tammikuun loppuun. no enhän mä sitä huomannu ku oli niin ovelasti tehty. soitin kun sairasloma läheni loppua et menenkös mä töihin kun sairasloma loppuu ihan normaalisti niin pomo ei ku mä katson mikä siellä on tilanne että tarviiko. VOI vittu jos sais kaikki sanalliset sopimukset aina nauhoitettua ylös niin tässä ei olis mitään ongelmia.
On kyllä viimenen kerta ku näiden pomojen alaisuudessa työskentelen.
että tällanen ISS
5
1653
Vastaukset
- ex-pomo
valitettavasti niin monessa firmassa.Työntekijöillä on siivousalalla todella huonot oikeudet. Työsopimuksilla voidaan kikkailla esim pomoa miellyttävälle työntekijälle hyvät aluaat ja tunnit ja epämiellyttävä voidaan suoranaisesti savustaa pois.
Hyvä että lopetit.
Kyllä ihmisarvo matalapalkka-aloillakin pitää olla.- siivoja
päättäjät ym ei taida edes tietää miten tärkeätä siivous työ on loppujen lopksi. pomotkin menee joka päivä siisteihin toimistoihin töihin mut auta armias jos et ole siivonut joka päivä toimistoa niin nousee halo... onhan se mukava kun kaikki on siistina ja saa niin edullisen siivoksen et huh huh.. kyllä mun mielestä siivojan palkkaa pitäis nostaa.
- nonniin
siivoja kirjoitti:
päättäjät ym ei taida edes tietää miten tärkeätä siivous työ on loppujen lopksi. pomotkin menee joka päivä siisteihin toimistoihin töihin mut auta armias jos et ole siivonut joka päivä toimistoa niin nousee halo... onhan se mukava kun kaikki on siistina ja saa niin edullisen siivoksen et huh huh.. kyllä mun mielestä siivojan palkkaa pitäis nostaa.
Menkää siivoojat LAKKOON, vai ettekö uskalla???
- lakkoilemaan
nonniin kirjoitti:
Menkää siivoojat LAKKOON, vai ettekö uskalla???
ja asiaa peränny täälläkin.. mikä siinä nyt on ettei siivoojat voi mennä lakkoon?
- naurava kulkuri
ahhhaaahiihiihhuuhhaaa...puppe.. mä kuolen nauruun...ihhiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965