Jätin kuukausi sitten e-pillerit pois ja siirryimme takaisin kumeihin. Nyt menossa ensimmäiset luomumenkat, ja SATTUU AIVAN HIRVEÄSTI! Vihlova kipu alaselässä alkoi jo viikko sitten, vatsakipua ollut melkein siitä saakka kun pillerit lopetin. Koskaan minulla ei ole tällaisia kuukautiskipuja ollut, onko normaalia pilsujen lopettamisen jälkeen alussa, jatkuuko pidempäänkin? Olisiko jolla kulla kokemusta? Tämä kipu varsinkin selässä ja alavatsan kramppailu on aivan kamalaa! :/
Menkat pillereiden jälkeen?
3
427
Vastaukset
- meikäläisellä
Heips!
Mulla kävi juuri päin vastoin... ennen pillereiden aloittamista teininä kivut olivat hirvittävät, loppuivat kun aloitin pillerit ja pillereiden pois jättämisen jälkeen (söin niitä n. puolitoista vuotta) kivutkin ovat pysyneet kohtuullisina. Voisivatkohan nuo sinun kipusi johtua siitä, että kehon oma hormonitoiminta ei ole pillereiden jälkeen tasoittunut vielä...? Sinulla kyllä ovat "omat kuukautiset" alkaneet aika nopeasti pillereiden lopettamisen jälkeen, itselläni taisi olla jotain pari-kolme kuukautta ennenkuin menkat taas tulivat omien hormonien voimalla.- sattuu!
Ihmettelen itsekin, kuinka nuo menkat tulivatkin näin nopeasti. Olin itsekin odottanut parienkin menkkojen jäävän vielä tulematta, mutta tässä sitä ollaan. Käväisi jo mielessä, pitäisikö soittaa terveyskeskukseen ja kysyä, onko tämä näin vahva oireilu normaalia. Varhainen keskenmenokin on käynyt mielessä.
- Reija85
sattuu! kirjoitti:
Ihmettelen itsekin, kuinka nuo menkat tulivatkin näin nopeasti. Olin itsekin odottanut parienkin menkkojen jäävän vielä tulematta, mutta tässä sitä ollaan. Käväisi jo mielessä, pitäisikö soittaa terveyskeskukseen ja kysyä, onko tämä näin vahva oireilu normaalia. Varhainen keskenmenokin on käynyt mielessä.
Mäkin lopetin pillerit kuukausi sitten ja menkat tuli. Ja kuten jo sanoit itsekkin, sattui tosi paljon.
Tämä kyseinen vaihtoehto on käynyt minunkin mielessä, mutta ei kai pitäisi.
En ollut edes kuullut että menkkojen pitäisi jäädä pois kahdeksi kuukaudeksi, mutta osasin jo odottaa sitä että ne jää pois.
Mulla kesti vielä normaalia pidempään. Kun ennen pillereitä kesti 5 päivää ja pillereiden kanssa myös, niin nyt kesti 7. Oliko sulla samanlaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708