Suomalainen julkkis

Kiinnostunut...

GALLUP

Ketä suomalaista julkkis naisen / miehen kanssa haluaisitte harrastaa seksiä.

36

2047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehäoes

Teältä Savon puolesta vastoan het

sehän ois meikäpoeka iliman muuta tuon Arja Saijonmaan kannalla

ikäsuhteetkin sopis

terveisin Ihhailija

• Ari

Olen tavannut hänet ohimennen.
      Syötävän suloinen...

• Anonyymi

vanha ketju mutta ei väliä. RIIKKA SUOMINEN. ikäerokaan ei ole järjetön.

• Anonyymi

Jos suomalaisista miehistä pitäisi valita olisi se Henkka Hyppönen. Charmantti älykäs mies!

• Anonyymi

Kyllä on surkea mies ja naismaku No eihän Suomessa edes ole yhtään hyvän näköstä kaikki tympeen näkösiä urveloita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on surkea mies ja naismaku No eihän Suomessa edes ole yhtään hyvän näköstä kaikki tympeen näkösiä urveloita

No mutta kerroppa kuka sinun mieleesi? 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt et voi paeta! Kuka siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai ihan itsesi kanssa seksiä harrastaisit? 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tarkenna vielä oikein kirjoitustasi ennen kuin tulet trollaamaan jesse/ninnu20-v?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun vielä vähän elät lisää ja ymmärryskin ehkä sulla kasvaa oivallat että ihmiset pitävät erilaisista asiosta ovat eri ikäisiä ja että se maailma ei pyörikään sinun navan ympärillä! Mutta ymmärrän nyt sinun on jostakin syystä niiiiinnn pahaaa olllla, että piti tulla se ilmaisemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun vielä vähän elät lisää ja ymmärryskin ehkä sulla kasvaa oivallat että ihmiset pitävät erilaisista asiosta ovat eri ikäisiä ja että se maailma ei pyörikään sinun navan ympärillä! Mutta ymmärrän nyt sinun on jostakin syystä niiiiinnn pahaaa olllla, että piti tulla se ilmaisemaan!

Esko Eerikäinen

• Anonyymi

Paula Vesala!

• Anonyymi

Tommi Korpela 😍

• Anonyymi

Sanna Leena perunka

• Anonyymi

Janina Fry tai Mailis/Susanna Penttilä

• Anonyymi

Kalervo Kummola

• Anonyymi

Jutta Urpilainen
      Niina Kuhta
      Ihanan reheviä ja isotisuja.

• Anonyymi

Ihanaa Jutta-tätiä!

• Anonyymi

Olen vastannut tähän jo aiemmin mutta oikeasti sellaisia naisia on todella paljon joiden kanssa. Mutta toisaalta sellainen josta tykkää niin saattaa alkaa etoa

• Anonyymi

Sää-Kerttu on simpsakka ja hyväpylly.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää-Kerttu on simpsakka ja hyväpylly.

Kerttu ja Anniina on hyvät. Toisaalta olis kiva ihan livessä tavata sellainen nainen, joka olis omaan silmään kivan näköinen, mutta myös ihmisenä aidon hyvä tyyppi. Kivan näköisiä kyllä on tavattu, mutta edes huonon näköistä hyvää tyyppiä kohtaa kovin harvoin.

Ei voi aina pelkän ulkonäönkään perusteella mennä. Hyvän näköisissä naisissa on myös vittupäitä! Niin julkuissa kuin tavallisissakin ihmisissä!

• Anonyymi

Riikka Smolander-Slotte

• Anonyymi

Itse olen näitä seuraavia naisia jotenkin samaa ikäluokkaa, mutta nuorempi. Sillon kin he olivat urheilioina aktiivisia, niin ….. Mutta aika näkyy naamassa.

Ringa Ropo ja Heli koivula. Kolmas joka myös olis kiva on Katariina Ebeling.

Mutta tiedän ettei niihin arpajaisiin ole lippua jossa heihin pääsisi tutustumaan.

• Ennen omaa aikaani olevista suosikkini olisi ollut Hanna Taini (Siltalan emäntä), oman aikani suosikki oli Kata Kärkkäinen (nyk. Katariina Souri) ja jo liian nuorista Diandra.

Mutta että olisin rohjennut kuvitella seksiä heidän kanssaan, en kai. 🌹

• Anonyymi

Urheilijoista puheen ollen Satu Ruotsalainen on tosi sexy viisikymppisenäkin.

• Anonyymi

Mulla on ylempänä kommentteja, mutta yleisesti. Kun olis kohtuullisen näköinen ja fiksu. Loukkaava sanoa kenenkään nimeä ja perään, että se on tyhmä.

Tottakai on itseä paljon nuorempia naisia joihin voisi tutustua, mutta esim urheilussa ulkonäkö on selvä koska ne on tehnyt sen eteen työtä.

• Anonyymi

Pääsispä Jutan syliin.

• Anonyymi

Jutta Urpilainen

• Anonyymi

Vielä yksi joka on muutenkin omiin spekseihin sopiva!

ANNE KUKKOHOVI

• Anonyymi

En välttämättä haluaisi keskustella ainakaan politiikasta, no parempi kun oltais vaan ihan hiljaa ja nussittais, mutta Susanna Koskelle antaisin mielelläni kunnolla kyytiä. ;)
      Sori Susanna, jos luet tämän.

• Anonyymi

sehän se homma onkin, että ihmisen persoonakin vaikuttaa. Susanna Koski on yksi sellaisista jotka ovat persoonina OUT minun listastani.

Jos nyt vielä jotain, niin Elina Lepomäki on niin ulkonäöltä kuin persoonaltaan aika hyvä. Ikäero haittaa. Aivan samat sanat Katri Kulmunista. Niin kuin jo aiemmin sanoin, niin live on se paikka jossa ….. ei mielikuvilla.

• Anonyymi

Krista Kiuru, sopivasti lihava.

• Anonyymi

Niina Kuhta, ihana isotisuinen puuma!

• Anonyymi

sää kuuluttaja kotamäki

• Anonyymi

Jutta oli aamulla telkussa, oli pakko runkata

• Anonyymi

Minäkin, ihana Jutta!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6253
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1734
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      952
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      30
      870
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      229
      767
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe