Eräs kokemus

vaakamiehestä...

Siis apua! Onko tää nyt juuri normaalia vaakamiestä vai onko muuten vaan tyyppi paljastunu eräänlaiseks mulqwistiks!?? Sanonu/varotellu kyllä että on sitten tyypillinen vaaka, myöntäny huonoja puoliaan ja ettei oo täydellinen... No, jokatapauksessa rupee tuntuun että on vaihtoehdot vähä vähissä, koska en tiä kauanko tommostakaan enää jaksais...kai se sit on pakko jättää? Vai mitä ootte mieltä, mihin rajaan saakka tollasta pitäs sietää?

Aluks aivan hurmaava...
keskusteleva, herkkä, hellä. puhuu ns. vakavia ja syvällisiä (suunnittelee yhteistä tulevaisuutta), suorastaan lumoo pauloihinsa!
Myös se ite vaikutti tosi ihastuneelta.
Itsestään huolehtiva, siisti, tyylikäs. Tavallaan "pehmee" (=kaukana machosta) jopa hieman "naismainen".

Sit alkaa tulla tätä...
Välinpitämättömyys, piiitkiä "hiljasia kausia" (useita päiviä) ettei näy, ei kuulu. Sit taas pahottelee tota, sanoo et haluaa olla yhessä, on ikävä jne!(?) -eipä siltä vaikuta, käytöksen perusteella ainaka... Erittäin hankalasti tulkittavissa!
Itsekeskeisyys, vaatii vähä liikaa "omaa aikaa", ei kauheesti huomioi eikä välitä oonko ehkä huolissani ku ei ilmottele...
Epäluotettavuus. Ei nähdäkään sillon ku sanonu/ antanu ymmärtää, peruu näkemisiä muttei aina edes ilmota mitään...
Seksuaalinen passiivisuus. Alkaahan se turhauttaa jos mies ei ala mitään yrittään, kuulema on ujo ja pelokas, haluaa edetä >sillain sopivaan tahtiin>...siis hä. 2-3kk menny eikä paljo mitään oo tapahtunu, hohhoijaa (ja minähän en mieheltä vonkaa)!

Tässä jotain. Sanokaa nyt, varsinkin miehet, miltä toi kuulosti ja mitä sen päässä voi liikkua!

Oon kyllä itekkin vaaka mut ei oo tapana ihan tollasia tehä...niin, ollaan siis kuitenki monissa asioissa hirveen samanlaisiakin ja tää on muuten tuntunu heti alussa jotenki aivan erityiseltä kaikkeen aiempaan verrattuna. Pitäskö mun ny muka jotenki koittaa ymmärtää ja kestää vai? Kauanko vielä kattelisin tota meininkiä? Toisaalta, eihän mun kai pitäs joutua tälläsiä edes miettiinkä eli oisko sittekki parempi antaa koko paskan vaan olla?!

pliis, kertokaa!!

15

3824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka n

Hitto sanoppas sille nämä mieltäsi vaivaavat asiat
      ihan näköä päin,kyl vastauksen saat.Niihän me vaakat lopulta toimimme,muistathan..mitä tuota pelkäämään...ei se ota jos ei annakkaan,et siis menetä mitään jos kerran et kunnolla saakkaan mitä toivot!!!! :)) Rohkeesti vaan :))

• alkup.

sen aion tehdäkin kunhan seuraavan kerran naamatusten ollaan... :)

• naimisissa ...

tai muuten varattu . Tai ns. peräkammarin poika , jolla on vielä neitsyys tallella . Tai jos se on ujo , tai sitten muuten vaan hajamielinen .

No joo, tuntuu ettei oo vaaallas puhtaat jauhot pussissa... Ei oo normaalin miehen käytöstä. Et ilmeisesti ole ainoa miehellesi, hänellä taitaa olla useampi rauta kuumana.Mies on kyllä naisestaan seksuaalisesti kiinnostunut, paitsi jos hän ei ole kiinnostunut...:)
      Jos mies siis haluaisi sinut,olisitte nyt yhdessä. Se että ei pidä lupauksiaan, kertoo myös kunnioituksen puutteesta sinua kohtaan, ei siis välitä tarpeeksi tunteistasi. Ilmeisesti sinä välität ja odotat häneltä enemmän kuin hän on sinulle valmis antamaan. Syyt tietenkin voi olla muitakin, mutta jos hän on ulkoisesti viehättävä, niin varmaan muidenkin naisten mielestä. Vaakamiehet nauttivat naisten ihailusta. Luotatko häneen? Kuuntele sisäistä ääntäsi, kyllä siellä hälytys- tai hääkellot pitäisi soida...;)
      Älä jää pitkäksi aikaa pohtimaan tilannetta yksinäsi. Nosta kissa pöydälle ja puhu asioista miehesi kanssa. Jos vastauksia ei tule tai ne ovat jotain mutu-tuntumaa, unohda koko mies. Olet ansainnut varmasti miehen, joka huomioi sinut kokonaisvaltaisesti, eikä jätä kysymyksiä ilmaan. Hänen "ihanuutensa" tähden sinun ei tarvitse ja pidä sietää huonoa käytöstä häneltä.

• eli kuukausi

Se ei ole ihmisiässä suuri aika, mutta orastavassa "suhteessa" pitäisi jo näyttää suuntaa. Katso kuukausi mutta päätä jo NYT että jollei tietyt ehdot (kunnioitus, välittäminen ja näiden osoittaminen) täyty, jätä mies. Ohareita älä suvaitse - sellainen mies ei arvosta sinua ja niistä voi ohimennen huomauttaa, siten sivaltaen. Älä nalkuta.

Vaaka voi olla hiljaa mutta tajuaa kyllä käytöksen voiman. Jos tekee toisin kuin lupaa.. se on väärin ja vaaka tietää sen varsin hyvin. Jos hän on epävarma yksilö hän voi lapsellisesti hakea sinulta reaktiota. (edelleen: älä suvaitse ohareita. älä myöskään itse tee niitä) Muista: Se, minkä annat muiden tehdä itsellesi on sinun oman arvostuksesi mitta.

• Vaakamieheltä

..että hän puhuu totta kertoessaan, että on ujo ja pelokas seksin suhteen. Itse jätin yhden tytön teini-iässä ja toisen nuorukaisena juuri tuosta syystä.. suorituspaineiden takia. Ensimmäiset kerrat uuden tuttavuuden kanssa vieläkin tuottavat sekasortoisia ajatuksia, vaikka ei tällä kokemusmäärällä pitäisi. Mies on rakennettu hieman toisin, kuin nainen. Suorituspaineet ja epävarmuus kuljettavat verta juuri väärään suuntaan, kuin pitäisi.. se on aikas noloa tilanteessa missä pitäisi olla jotakin muuta.

Satunnaisissa pelkissä seksisuhteissa ongelmaa ei sillä tavalla ole, mutta tunteiden astuessa kuvioihin, ei haluaisi olla pettymys. Silloin, ei tarvita, kuin hetken epäily ja hommasta ei tule mitään tai se keskeytyy johonkin selitykseen.. kylläpä väsyttää.. tulipa hiki! Tilanne on hilmuisen nolo, joten vältteleminen, jopa eroaminen ei ole tavatonta. Itse pidän juuri senkin vuoksi hitaasta etenemisestä.. hellittelyistä jne.. Mutta ujouden hyvä puoli on se, että kun alku-ujoudesta on päässyt, niin sitä riemua riittää ja juuri sen oman kanssa, koska kynnys uuteen on niin korkea : )

Mikäkö avuksi.. sama, kuin ujolle ja aralle naisellekin.. yhdessäolemista, hellyyttä ja kosketuksia.. vierihoitoa.. jopa hyväilyjä sinnekin, mutta siten, että toisella on kiireetön tuntu, eikä mitään ole pakko. Vähitellen kasvava turvallisuudentunne kyllä hoitaa tikanpojan puuhun : )

Voin toki olla väärässäkin, mutta jos tykkäät hänestä, niin kannatta selvittää asia. Jos hän sanoo, että on ujo ja arka, niin uskaltaa varmasti kertoa kysyttäessä lisääkin...

• tyyppiä ujona ; )

Aluks aivan hurmaava...
        keskusteleva, herkkä, hellä. puhuu ns. vakavia ja syvällisiä (suunnittelee yhteistä tulevaisuutta), suorastaan lumoo pauloihinsa!

• Vaakamieheltä
        tyyppiä ujona ; ) kirjoitti:

Aluks aivan hurmaava...

Silloin hän taitaa oikeasti tykätä sinusta.. on rakastunut : ) mutta se ei ole este sille, etteikö hän ujostelisi ja pelkäisi sängyssä siksi vieläkin enemmän?? Se voi hajottaa koko hyvin alkaneen suhteenne!! Et kertonut, että teillä olisi ollut kiihkeää petihommissa missään vaiheessa??? Ainoastaan moitit.. ja jos ne moitteet ulottuvat hänen korviinsa tai tuntee ne sisällään, niin varmana pysyy kaukana. Ota huomioon vaakana, että hän myöskin itse vaakana näkee sisällesi ja tuntee tunteesi, vaistoaa myös moitteesi joita et sano edes ääneen. Siksi menee lukkoon, etkä enää näe hänen sisällensä.

• Miehenpuolikas75

Kirjoitit "minähän en mieheltä vonkaa"

Millä aikakaudella elät?? Nyt eletään 2000-lukua.

Jos taas perustelet olevasi vanhanaikainen, niin sitten varmaan tiskaaminen, siivoaminen, ruuanlaitto , lasten hoitaminen, ym. on naisten hommia.
      Nykypäivänä se ei vaan mene enään noin. Paitsi yhteisestä sopimuksesta..

• alkup.

No niinhän se sitten oli, kuten vähä itekkin aavistelin... pitäs vaan luottaa enempi vaistoihinsa. Aika paskahan toi loppuviimein oli. Laitto nyt viikonloppuna viestiä että tulisinko baariin ja siellähän se jo näky iskevän muita ja oli melkein niinku ei ois huomannukkaa! Ihan suoraa vaan sit sanoin et ilmeisesti ei olla enää... ja asia tuli sillä harvinaisen selväks. :(
      Hohhoijjaa, no ehkä se oli jo sillä aiemmalla paskamaisella käytöksellä yrittäny et jättäsin sen. Sitä vaan ei aina haluis uskoo vaikka järjen ääni sanois mitä, ja yrittää viimeseen saakka jos toisesta tykkää vähä liikaaki... voih. :(( No mut tottahan sekin on, todellakin ansaitten parempaa, ja nyt ainaki voin lähtee eteenpäin vaik rikki tietty oon...olipahan ihan uskomaton juttu.

• oli tuossa kivaa?

Ajattele, jos olisit katsellut tuota luuseria yli.. no, sen kuukauden?
        Säästit monta tulevaa ILON hetkeä elämässäsi.
        Muista arvostaa itseäsi, siskoseni, aikasi tulee
        pian ja Amor sen aurinko!

• alkup.

Mä jotenki tiesin tän taas... Nyt sitte pahottelee käytöstään, haluaa selvittää asioita, ei oo muita naisia, tykkää ja haluaa vaan mut, ei ollu heti tajunnu mite hyvä olla mun kans jne!
      Aha. Pitäsköhän mun vielä uskookin tohon... No en voi mitään, että mä myös edelleen kaikesta huolimatta tykkään, vaikka en todellakaan kaikkia tekoja hyväksykään. No ihan kiva jos sekin on miettiny tätä ja asioista voidaan sentään keskustella. Kaverin mielestä se outo käytös ja jättämishomma saatto olla eräänlainen kosto. Ok, myönnän että tuli kännissä sanottua aika pahasti, mikä varmasti loukkas ja sit myöhemmin olin niin häpeissäni etten tienny miten olisin alottanu puhuun siitä ja sit se tietty katto et olin siinä vaan iha viileenä... Miehillehän kai on kaikkein arin paikka joku seksuaalisuus/ kyvyt ja siihen kohdistuva arvostelu..?
      No, mutta nyt voin ainakin sanoo asioita paljo suorempaa, miltä tuntuu, ku "vahinko" on jo tapahtunu eli ettei tarvi enää pelätä että jättäis. Paitsi ikinä en enää halua sanoo niin pahasti kun sillon kerran, en tiedä miks tein niin, :( eihän sekään mua koskaan oo sanoillaan loukannu.
      Mitenkähä mun pitäs tohon nyt suhtautua, ku tykkään kyllä ja se tuntu iha erityiseltä heti alusta ku kekään aiemmin, lähes ku jonkimoinen sielunkumppani. Mut ku vihanenki tietysti oon ja vähä on luottamus kateissa...en tiä. Mitähän tekis. Apua.

• Vaakamieheltä

.. on hyvä ajatella asioita itsensä kautta. Miten itse suhtautuisit jos hän olisi sanonut sinulle, ettet ollenkaan kiihota häntä. Ettei sinussa ole mitään kiihottavaa! Eipä olis sinuakaan paljon enää kiinostaneet sänkyhommat, saati seurustelukaan.

Vaakamies pitää kuitenkin siitä, että tietää missä rajat ovat... haluaakin tietää, tuntee olonsa ja suhteen silloin turvalliseksi.. uskaltaa rakastaakin. Sanailet suoraan sen mikä loukkaa, mutta ehdottomati senkin mikä tuntuu hyvältä.. siis puhu kaikista tunteistasi suoraan kiertrelemättä, sievistelemättä tai valehtelematta. Silloin saat samanmoisen miehen, varsinkin jos annat hänelle mahdollisuuden samaan. Kertoa omat tuntemuksensa ja uskot niihin samalla tavalla, kuin haluat hänenkin uskovan sinun sanojasi!

• tuttua..

Luin viestisi ja totesin että samoilla vesillä ollaan.. Tosin minä sain tietää, että tällä miehellä olikin joku toinen. Olen kokenut kaikki samat asiat kuin sinä, yhtä lukuunottamatta: "Suhteemme" on seksuaalisesti aktiivinen. Niin monta kertaa hän on pahoitellut myöhästymisiä, kun ei ole ilmoittanut itsestään mitään jne. Mutta jotenkin hän on saanut minut pauloihinsa ja niissä olen pysynyt, vakuutteleehan hän jättävänsä naisystävänsä ja muuttavan minun kanssa yhteiseen asuntoon. Niin monta kertaa olen "hyväksynyt" odotuksen, onhan hän sanonut päivän jolloin kaikki paha olisi takana. Nyt vain odotan sitä päivää, mutta en sen takia että olisimme yhdessä vaan että voin kerran taas todistaa hänen valheensa. Mutta yhden asian minä tiedän, sen päivän jälkeen hän on historiaa niin kipeää kun se tekeekin. Kaikki ystävät vain hokevat kuinka helppoa on hänet jättää, mutta sitä se ei todellakaan ole. Välitän hänestä vain niin paljon liikaa, että annan hänen satuttaa minua henkisesti, vapaaehtoisesti.

• ymmärtelijä

mun ny muka jotenki koittaa ymmärtää ja kestää vai?"
      Joo-o, jos juuri niin ei tee, niin mitään ei hommasta tule.
      Lainatkaahan ja lukekaa vaikka kirjastosta Lippe Suomalaisen kirja "Vuosi Karin kanssa". Siitä on takuulla sekä huvia, että hyötyä.
      (Kari: pilapiirtäjä, kirjailija ja kuvataiteilija s.15.10.1920 k.10.8.1999)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      32
      3257
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe