Kysymys kauriille. Miten lopetatte seurustelun jos ei enää kiinnosta, sanotteko suoraan vai hivuuttaudutteko hitaasti takavasemmalle ?
Question
3
671
Vastaukset
- kauris tyttö
Olen huono jättämään ihmisiä, koska en halua loukata ihmisiä, varsinkaan jos välitän heistä. Pitäisi vaan ymmärtää, että jos antaa olettaa väärin niin se on varmasti vielä inhoittavampaa kun suoraan sanominen. Tulen vaikka itse mielummin jätetyksi kuin jätän, ja sen takia jos mielenkiintoni lopahtaa, niin alan käyttäytyä oudosti ja siksi tulenkin usein itse jätetyksi.(=
- nais-Kauris
samat sanat. Olen raunioillerakentaja sorttia, en tilanteesta luistelija.
Keran olen joutunut pistämään suhteelle pisteen, mutta silloin toisena osapuolena oli naistenhakkaajaksi osoittautunut mies, joka aluksi pystyi pitämään psykopaatin piirteet täysin pimennossa.
- kauristyttö-79
Olen kauris ja erittäin määrätietoinen ihminen. Tiedän ihan tasan tarkkaan mitä haluan ja mistä asioista en pidä. Jos minusta suhteessa tuntuu siltä ettei kaikki luista niinkuin pitäisi, kyllä otan asian avoimesti esille. Periaate kuitenkin on ettei parisuhde voi toimia ilman luottamusta eikä silloin jos asioista ei voi avoimesti KESKUSTELLA. Valitettavan usein asia päätyy suoraan eroon. Mutta mielummin avoimesti ja rehellisesti kuin pitkittäen selän takana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623