Koko tämä palsta on menettänyt merkityksensä. Joku kysyy asiallisesti neuvoa, niin aina juttu päätyy siihen että talopaketit haukutaan vuorotellen.
Älvari, Vieska, Jukka, Puutalo, Omatalo, kivitalot jne. kaikki on jo haukuttu läpi, jotenka eiköhän olisi aika ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta tekemään töitä tai sitten mennä sinne omalle raksalle purkaamaan tarmoaan asiallisempaan työhön.
Olen mielenkiinnolla myös lukenut keskusteluja rakennuskustannuksista. älkää vähätelkö, jos joku rakentaa halvemmalla tai kalliimmalla kuin muut. Itse jokainen asuu kuitenkin omassa kodissaan, ei tartte asua siinä kovin haukkumassaan talossa...
Haukutaan kaikki talopaketit ja kivitalot, jooko...
4
972
Vastaukset
- Rakkautta ja Harkkoja
Kerrankin joku puhuu asiaa, eikä pelkkä peetä. Tuleekohan joku siitä onnellisemmaksi kun saa netissä haukkua muita tai niitten tekemisiä?
Olen samaa mieltä kanssasi talopaketeista. jokainen valitkoon itselleenja tilanteeseensa sopivan vaihtoehdon. Hittojako se muille kuuluu..
Meille ainakin pienenä opetettiin jo kotona, ettei toisia saa haukkua, mites muilla???- mieltä
etenkin halvalla rakentaneitten haukkuminen raivostuttaa. Jokainen itse päättää minkä verran rahaa laittaa mihinkin asiaan - toiselle riittää lastulevykaapit ja lasikuitutapetit, joku toinen tahtoo rosterikalusteet ja korkeata tilaa. Eikä kummassakaan ole mitään pahaa!!!
Olisi mahtavaa lukea esim. niistä paikoista, joissa tuli maksettua liikaa tai joihin olisi kannattanut laittaa enemmän rahaa. Tai sitten onnistuneista säästökohdista tai sijoituksista. Samoin paketeista olisi mahtavaa lukea sekä hyviä että huonoja puolia eriteltyinä (eikä mitään "se on ihan shaibaa" -kommentointia...!)
Tulen itse kommentoimaan sitten kun on jotain kommentoitavaa :). - maan perii
mieltä kirjoitti:
etenkin halvalla rakentaneitten haukkuminen raivostuttaa. Jokainen itse päättää minkä verran rahaa laittaa mihinkin asiaan - toiselle riittää lastulevykaapit ja lasikuitutapetit, joku toinen tahtoo rosterikalusteet ja korkeata tilaa. Eikä kummassakaan ole mitään pahaa!!!
Olisi mahtavaa lukea esim. niistä paikoista, joissa tuli maksettua liikaa tai joihin olisi kannattanut laittaa enemmän rahaa. Tai sitten onnistuneista säästökohdista tai sijoituksista. Samoin paketeista olisi mahtavaa lukea sekä hyviä että huonoja puolia eriteltyinä (eikä mitään "se on ihan shaibaa" -kommentointia...!)
Tulen itse kommentoimaan sitten kun on jotain kommentoitavaa :).ainakin minulle jo lapsena mummo opetti. Onkin todella valitettavaa, että täälä palstalla surutta mollataan kaikki. Samaa mieltä asiallista keskustelua ja kunnon vinkkejä eikä mitään p....sitä tässä maailmassa riittää muutenkin.
- palstalle
Niin, siis tämähän onkin suoli24, etkö vielä sitä ole huomannut. Kaikki mitä itse tekee on parasta ja mitä muut, niin huonoa ja arvosteltavaa, sehän on pelin henki tässä maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6272882- 1071522
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671466Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1141274
- 1381266
- 1041115
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48960
- 49919