LAATUTAKUU NRO 5

Tästähän tätä

voipi keskustelua jatkaa, kun asiaa on laatutakuuyrittäjillä aivan mahdottomasti sydämellä.

22

12557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatutakuu-yrittäjät huom!

11.2.2006 klo 14.00 on kahvi/nyyttikestit. Tilaisuuteen tarkemman osoitteen saat numerosta, joka kuuluu entiselle lt-yrittäjälle, eli siis 040-8108541. Ja vaikka et tähän tapaamiseen ehtisikään, niin nou hätä! Näitä tilaisuuksia tulemme aika ajoin järjestämään. Joten soittele, jos arvelet että laatutakuu-konsepti ei sinunkaan mielestäsi päivän valoa kestä!

• kahvittaja

Tila, jossa kahvitus pidetään, ei sitten ole kovin häävi eli luksusta ei ole tiedossa.Mutta emmehän me sellaiseen ole tottuneetkaan, vai mitä?Pääasia, että osallistujat tulevat avoimin mielin.Ja sitten kyllä höpistään ja pannaan hommat etenemään!Tervetuloa kaikki lt:n päähänpotkitut entiset/nykyiset, tyytymättömät yrittäjät!

• terveisiä:
        kahvittaja kirjoitti:

Tila, jossa kahvitus pidetään, ei sitten ole kovin häävi eli luksusta ei ole tiedossa.Mutta emmehän me sellaiseen ole tottuneetkaan, vai mitä?Pääasia, että osallistujat tulevat avoimin mielin.Ja sitten kyllä höpistään ja pannaan hommat etenemään!Tervetuloa kaikki lt:n päähänpotkitut entiset/nykyiset, tyytymättömät yrittäjät!

Me kaikki tiedämme minkälaiset tilat on meille varattu käyttöön, emmekä siis mitään luxusta odota, tai tarvitse! Pääasiahan on tietenkin se...kahvi hyvässä seurassa! Ei kai meil muuta syrämel?

• siivooja omasta tahdostaan

Heippa! Eikös se ole jokaisen oma asia alkaa laatutakuuyrittäjäksi ja ottaa selvää riskeistä ja sun muista asioista. En usko että moni yrittäjäksi aikova käy täällä lukemassa teidän katkeria kirjoituksi asiasta. Jokaisessa yrittämisessä on riskinsä ja mahdollisuutensa.

• pelastettu

sielu on kaiken vaivan arvoinen!

• olekkin

kiva, että niistä riskeistäkin nykyään kerrotaan, edes jossain?

• ehkä se
        olekkin kirjoitti:

kiva, että niistä riskeistäkin nykyään kerrotaan, edes jossain?

katkeruus ei sitten niin pahalta tunnu, kun on näitä varotuksia täältä lukenu ja SILTI uskaltanu nimensä laittaa soppariin? - Aika näyttää, kuis käy!

• aina omat

omat riskinsä! Totta kyllä, mutta ainakin minulle markkinoitiin TURVALLISTA YRITTÄMISTÄ!!
        No retkuun menin, niin että rojahti.

• ei puhuta

Täällä kun kaikkea tekstiä löytyy niin ei yhtään ole tietoa sopimuksista. Uusista tai vanhoista ja niiden eroista. Niissä kun eroja löytyy muitakin kun mitä LT:lla kerrotaan. Uteliaana vaan haluisin tietää.

• utelias

Itsekin olisin vähän utelias mutta joku yrittää heittää yli toisella aiheella.

• ylipäätänsä

eettisesti oikein, että yhdelle sorvataan yhdenlainen soppari ja toiselle toisenlainen, mä vaan kysyn.

• SUURKIITOS
        ylipäätänsä kirjoitti:

eettisesti oikein, että yhdelle sorvataan yhdenlainen soppari ja toiselle toisenlainen, mä vaan kysyn.

avustanne! En olisi voinut mitenkään uskoa, että näin suuren avun sain teidän kauttanne! Vaikka Laatutakuu minultakin kaiken vei, niin toi se sentään mukanaan jotain uskomattoman hyvää: NIMITTÄIN TEIDÄN, RAKKAIDEN YSTÄVIEN, TUEN JA AVUN!!

• ku pari
        SUURKIITOS kirjoitti:

avustanne! En olisi voinut mitenkään uskoa, että näin suuren avun sain teidän kauttanne! Vaikka Laatutakuu minultakin kaiken vei, niin toi se sentään mukanaan jotain uskomattoman hyvää: NIMITTÄIN TEIDÄN, RAKKAIDEN YSTÄVIEN, TUEN JA AVUN!!

päivää poissa täältä palstalta, ku on jo tullu niin pal juttuja, ettei oikeen tiiä mihin vastais ekaks. Tai mille sivulle. Mut järjestyksen vuoks, mennääs ny täs vitoses...Hups, tuli kiireitä. Palaan myöhemmin.

• @@@@@
        SUURKIITOS kirjoitti:

Olen itsekin todella kiitollinen, että sain tietoa ym.tämän palstan kautta ja ennenkaikkea sen prepaid-numeron.Ei kukaan muu, kuin kohtalotoveri, voi ymmärtää, mitä ajatuksia ja tunteita päässäni liikkuu!Olen saanut eräältä asiat karvaasti kokeneelta, mutta silti erittäin poikkeuksellisen ihanalta ex-yrittäjältä paljon tukea ja tietoa käytännön asioista, joista oman jaksamattomuuteni keskellä en ole pystynyt ottamaan selvää!Kiitos sinulle, tiedät kyllä kuka!JA SE KUOHUVIINI HANKITAAN SITTEN VELAKSI TAI VARASTAMALLA,JOS MUU EI AUTA!

• ystäville:
        SUURKIITOS kirjoitti:

Samaa oon mieltä. Tää laatutakuun sotakoulu on kyl ollu semmonen rääkki, joka ei koskaan mielestä haihdu! Ymmärrän vanhaa vaarianikin, joka aina muistelee sotakokemuksiaan ja-tovereitaan. Niitä ei ymmärrä, kuin muut, jotka on saman joutuneet kokemaan! Ja samoin on meiän ex-lt yrittäjienkin kanssa.

• Pistetään kaikki
        @@@@@ kirjoitti:

Olen itsekin todella kiitollinen, että sain tietoa ym.tämän palstan kautta ja ennenkaikkea sen prepaid-numeron.Ei kukaan muu, kuin kohtalotoveri, voi ymmärtää, mitä ajatuksia ja tunteita päässäni liikkuu!Olen saanut eräältä asiat karvaasti kokeneelta, mutta silti erittäin poikkeuksellisen ihanalta ex-yrittäjältä paljon tukea ja tietoa käytännön asioista, joista oman jaksamattomuuteni keskellä en ole pystynyt ottamaan selvää!Kiitos sinulle, tiedät kyllä kuka!JA SE KUOHUVIINI HANKITAAN SITTEN VELAKSI TAI VARASTAMALLA,JOS MUU EI AUTA!

hyvä kiertämään!! Apuja oon minäkin saanut teiltä muilta pettyneiltä lt yrittäjiltä jo monesti. Että sen takia on itelläkin hyvä mieli, jos oon jotakuta pystynyt auttamaan ja neuvomaan. Joten toivon tietty ihan itteni takia, (siis melkeen pyyteettömästi) että neuvoista on sulle konkreettista hyötyä...meinaan ku se samppakalja vois maistuu vaik kuinka hyvältä.. Hik...eiku hih. Ja kylhän sitä sit onkin aihetta juhlii, vaik ihan shampanja -cocktailin kans!! Voin tuua sit ne muut tykötarpeet siihen. Koitahan nyt vaan jostain kaapia vielä lisävoimia, ettäs jaksaisit loppuun asti, ees joten kuten terveytes ja omaisuutes säilyttäneenä! Nii ja halit perheelles ja ittelles, sekä lemmikeilles parit paijaukset.

• eikun sitte vaan
        Pistetään kaikki kirjoitti:

hyvä kiertämään!! Apuja oon minäkin saanut teiltä muilta pettyneiltä lt yrittäjiltä jo monesti. Että sen takia on itelläkin hyvä mieli, jos oon jotakuta pystynyt auttamaan ja neuvomaan. Joten toivon tietty ihan itteni takia, (siis melkeen pyyteettömästi) että neuvoista on sulle konkreettista hyötyä...meinaan ku se samppakalja vois maistuu vaik kuinka hyvältä.. Hik...eiku hih. Ja kylhän sitä sit onkin aihetta juhlii, vaik ihan shampanja -cocktailin kans!! Voin tuua sit ne muut tykötarpeet siihen. Koitahan nyt vaan jostain kaapia vielä lisävoimia, ettäs jaksaisit loppuun asti, ees joten kuten terveytes ja omaisuutes säilyttäneenä! Nii ja halit perheelles ja ittelles, sekä lemmikeilles parit paijaukset.

pohojanmaan kautta, kippis ja kulaus, aiku maistu sen viimeöisen raatamisen jälkee

• eikös ne
        SUURKIITOS kirjoitti:

ystävät ole sitä varten, jeesataan kun toinen on pulassa. Niinhän niitten olis pitäny laattatakuullakin toimia, mut toisin kävi.

• yrittäjät

hereillä, mut niihän sitä yrittäjän pitää, kun sitä sanotaan, jotta aikanen lintu mahdon syö.

• lt-yrittäjänä

helppoo.Ei tarvitse makoilla puolille päivin, niinkun aikoinaan palkkatyössä ollessani. Siitä pitää laatutakuun velat ja velkojat huolen.

• alkaa täyttyä

mut nummerojärjestyksessä ku männää, hellu niitä jo valmiiks meille rustaski, et kiitti hirveesti vaivannäöstä.

• markkinat

kun täälläkään ei saa jutella ilman sensuuria. Mihkähän ne meidän palstat on hävinneet. Eihän me edes julkastu mitään suuria salaisuuksia. No mutta jos joku niistä on nokkiinsa ottanut.
        Haluaisin kuitenkin vastauksia tämän palstan pitäjältä miksi ne on poistettu ja kenen käskystä. Vaa ei se mitään kyll kalakkunakerho voi kokkoontua ilman tätäkin. Tytönhupakot tavataan toisaalla.

Ketjusta on poistettu 174 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12366
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      45
      3056
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2779
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2148
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe