Epätietoinen

Elias

Hei olen muutamassa kokkolaan ja kämppä on hommattu mäyränkadulta koivuhaasta. Onko kyseinen alue rauhallinen paikka asua?

21

3982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rgsgrsgrsrgrs

Koivuhaka on kokkolan vilkkain paikka, siellä tapahtuu kokoajan, ei ole paras paikka asua siellä hakataan porukkaa ja ajetaan kännissä ( ainakin lehtiartikkeleiden mukaan)

• hepsheps

Kannattaa hakea samalla uutta asuntoa.

Koivuhaka on oikeasti sietämätön paikka. Omakotitaloalueet on mukavaa seutua, mutta kerrostaloalueet ovat jo pitkään olleet murheenkryyni.

Siellä on halvimmat vuokrat ja asuntojen hinnat, joten siitä voi päätellä.

Otan osaa.

• viimeinen paikka

Koivuhaka olisi kyllä viimeinen paikka mihin muuttaisin Kokkolassa!!Ei siellä voi viihtyä!

• sitten

taida puhua kokemuksesta. Miksi arvostelet pelkkien olettamusten johdosta. Täällä viihdytään oikein hyvin! En koskaan muuta pois!

• entinen koivuhakalainen

Olen itse asunnut nuoruuteni siellä...mutta omakotialueen puolella...ihan ok paikka.
        Mutta tässä n.vuosi sitten jouduimme muuttamaan koivuhakaan perheeni kanssa juuri mäyränkadulle,kun muualla ei ollut tarjolla vuokra-asuntoja..asuimme n.puoli vuotta muutimme kiireesti pois sieltä..aivan kauhea paikka...lasten kielen käyttö muuttui todella paljon ja meidän 5v. heilui pihalla puukon kanssa kun joku juoppo oli antanut sen sille...ja harva se päivä kun siellä mäyränkadulla kävi poliisit...tappeluja ja räyhäämistä...en suosittele!!!!
        Jos muutat sinne niin yritä saada vaikka niistä seitsemän kerroksisista taloista asunto...aivan eri maalilma..paljon rauhallisempaa!!!!

• Koivuhaka

Itse ostettiin kerrostalohuoneisto täältä Koivuhaasta. Erittäin rauhallinen alue. Täällä on paljon lapsiperheitä ja vanhuksia. Ei mitään ongelmia vielä ollut.

• HYVÄ

Paikka asua. En asuisi missään muussa kaupunginosassa. Olen asunut kaupungissa ja
      arvostetussa Hakalahdessa, mutta koivuhaassa kaikki palvelut lähellä!

Esim: Terveyskeskus,jossa lääkärien vast.otto, neuvolapalvelut ja hammaslääkärit. Apteekki, Kirjasto, Sale, Siwa, R-Kioski, Hierojia, Parturi-Kampaamoja, Pizzeria, Ravintola, Pub, Securitas Oy, Seurakuntakeskus, Diakoniatoimisto, Päiväkoteja, Peruskoulun ala-aste, Monitoimisali, Harjaantumiskoulu ja oma Kuntosali. Missään muussa kaupunginosassa ei muuten ole omaa kuntosalia. :-)) Koivuhaassa on myös Invalidiliiton asumispalvelut.

Puistoja useita. Jos hevosharrastus kiinnostaa, on ratsutalleja ja ravirata. Golfkenttä löytyy myös ja aivan mahtavat ulkoilumaastot, lenkkeillä yksin tai vaikka koiran kanssa. Kesäisin Laajalahden uimaranta tai Lahdenperän joka Ykspihlajassa. Patamäessä voit käydä sauvakävelyllä tai lenkillä pururadalla. Talvisin siellä valaistu latu, joten voit laittaa sukset lähes kotiovella jalkaan, kun jo pääset hiihtoladulle. Ei tarvitse autolla ajaa. Laajalahteen menee myös hyvät ladut. Jääkiekkokaukalokin löytyy.Ihmiset täällä ovat sosiaalisia, iloisia ja ystävällisiä.

Tulet saamaan mielipiteitä koivuhaasta varmaan puolesta ja vastaan.. Olen itse sitä mieltä, että suurin osa niistä ihmisistä jotka moittivat koivuhakaa, eivät ole koskaan asuneet täällä! Tervetuloa Kokkolan koivuhakaan! Olet valinnut hyvän asuinalueen! ;-)

• niilo hasonen

Rauhallista on.

• asuminen

Olen asunut Koivuhaassa 15v,sitten välillä 5v muualla ja tulin takas Koivuhakaan kuin kotiin konsanaan.Kohtalaiset palvelut,mukavia naapureita(riippuu itestä),luonto lähellä.Vuokrat ei ikävä kyllä ole halvemmat kuin muuallakaan,se on harhaluuloa.Niin,jopa oma kuntosali löytyy.

• koivusin
        asuminen kirjoitti:

Olen asunut Koivuhaassa 15v,sitten välillä 5v muualla ja tulin takas Koivuhakaan kuin kotiin konsanaan.Kohtalaiset palvelut,mukavia naapureita(riippuu itestä),luonto lähellä.Vuokrat ei ikävä kyllä ole halvemmat kuin muuallakaan,se on harhaluuloa.Niin,jopa oma kuntosali löytyy.

Kokkolassa riehuttiin.Siis koko Kokkolassa.Mutta kun Koivuhaassa tapahtuu niin se uutisoidaan heti niinkuin se olisi joka päiväistä.Normaali ihmiselle tuskin mitään haittaa.Luonto lähellä ja palvelut ensiluokkaisia.Kyllä se on pieni prosentti mikä tapahtuu Koivuhaassa.HYVÄ PAIKKA ASUA!!!

• coivuhaca

olen asunut enemmän tai vähemmän koivuhaassa jo 30 vuotta. En kyllä voi moittia niinku jotku tossa ylempänä. Totta on että täällä välillä tapahtuu ja yön timoja juoksee paljon ympäriinsä. mut ostin kämpän perheelleni ja päätös oli yksimielinen että koivuhaasta se hankitaan. Joten mieti sitä kun luet kermaperseiden kirjotuksia siitä miten kamala ja rikollinen paikka tää on. -Ja muuten jos saat käsiisi "koivuhaka" biisin nii kuuntele ihmeessä. (DC ainaki)

• joku vaan

koivuhaka on huonoin valinta asuinpaikaks kokkolassa...kaupunkiki on niin kaukana, ja siis osa siitä porukasta mitä siel asuu on ihan pohjalla...suurin osa, varsinki just tuol mäyränkadulla päin...onhan siel myös lapsi perheitä yms...mutta sinne en koskaan enää muuttais...hulluja täynnä...sori vaan koivuhakalaisille...;)

• hemmo

Sama provoilia jälleen liikkeellä, älkää vastatko!!!!!!!!!!!!

• suuttua

Provo tai ei. Mitä sitten? T:kari Hongisto

• vielä.

Aluella asuu mustia, varkaita, räkänokkia, kumpulaisia ja yksinhuoltajia.
      Jos kuulut edellä mainittuihin niin sulaudut joukkoon.

• muuten

itse asut???

• ilman

muuta muuttaa koivuhakaan. Tosi hyvä paikka, eikä täällä ole mitään sen kummempaa häitiköintiä, kuin muuallakaan.

• tuli

siis, häiriköintiä ;-D

• Provo Provo

Ja porukka veti uistimen perukkaeita myöten.
      Ettekö tunnista kunnon provoa?

"Hei olen muutamassa kokkolaan ja kämppä on hommattu mäyränkadulta koivuhaasta. Onko kyseinen alue rauhallinen paikka asua?"

Luulis tuosta ny tajuavan.:)

• kierrä koivuhaka

Mäyränkatu pahin paikka. Pelkkä osoite kertoo ihmisille, mikä olet miehiäsi, jos siellä asut... Ja lainaa ei tule ei varmasti mistään pankista tai muutakaan luottoa tuolla osoitteella.

• viitsi

höpöttää!!! Mäyränkadulla om myös ostettu asunto-osakkeita. Mistäs ne sitten ovat lainarahansa saaneet, jos ei pankista? Koivuhaka hyvä paikka asua!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4193
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      103
      4113
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3308
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2763
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe