Eräs puolituttu työmaalta on vaihtamassa ZZR uudempaan ja tarjosi minulle -01 GSX-R Suzukia. Hieno kelta-musta väri ja mun mielestä ihan jees mutta kun sillä on ajettu niin paljon. 25tkm!!!
Kestääkö Suzukin 1000 kone tollasia ajomääriä kunnialla? Siinä ei ole jäljellä enää varmaankaan paljoa kilsoja?
Suurin osahan tekee koneremppaa jo 30tkm nurkilla ja se maksaa monta tonnia.
Hondan uskaltaisi ostaa, vaikka olisi ajettu 150000, mutta entäs Suzuki...
GSX-R kestävyys?
10
3926
Vastaukset
- pappa
ei kantsii vastata
- jiijii
laittanut tuonne YAMAHA:n puolelle minkäänlaista
kysymystä,älä nyt kesken lopeta,kun sulla kerran
on TIETOKONE käytössä.- Petta
Raukalla ei ole rahaa minkäänlaiseen pyörään,siksi kyselee tuomoisia.
- Jäpä.
ihmeessä mulle MONTA TONNIA niin laitan pelisi varmasti kuntoon. Joo loppuun ajettu vehje on, osta kasawika...
- Raaka-Arska 61
Vaikka Kawalla ajankin niin kyllähän ärrän koneet on sieltä parhaasta päästä mitä luotettavuuteen tulee.On tullut niitäkin seurattua tuossa vuosien varrella.Ja isoärrä alkaa olla jo klassikko.Pitää näin Kawakuskinakin tunnustaa.Ja älkää provosoituko.Pyydän. . . .
- jappe
tossa alkaa oleen raja mihin asti itte luotan ,mut kestää/pelaa pidempäänkin.....jos ajat esim 7500km kesässä niin onhan tossa vielä muutamaks vuodeksi.
- ei tunnu missään
jappe kirjoitti:
tossa alkaa oleen raja mihin asti itte luotan ,mut kestää/pelaa pidempäänkin.....jos ajat esim 7500km kesässä niin onhan tossa vielä muutamaks vuodeksi.
nostaa tassua ja syö takanakkia aamupalaksi vielä 15 vuotta
- miksu
Heips! 25000 km ei ole todellakaan paljon ärrälle! Ärrän kone on todella kestävä! Jos vioista puhutaan, niin yksi tyyppivika on vaihteisto puolella kun kakkosvaihde ei pysy päällä, niin kakkosen siirtäjä sökö!
Luotettava hankinta!- GSXRW
sieltä siirtäjä hajoa vaan rataspari (2 ja 5 rattaat)menee vaihtoon.On aika yleinen vika myös ainakin R-jammuissa.
- gixxer
Vielä ainakin pelittää. Vm2002 1000giksu 55000 ajettu. Öljynvaihdoilla pärjätty tähän asti, ja k&n puhdistuksella. Ei ole venttiileihinkään tarvinnut vielä koskea, tarkistus riittänyt. Ja yoshi japan koko putkisto ja revitetty ainakin täyttä alusta asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794