Mikä olisi käypä hinta hyväkuntoiselle Zuiko 90mm makro-objektiiville? Onko ajatuksia?
Zuiko makro 90mm
3
408
Vastaukset
- Jarkka
Noin hintaa voit katsoa osoiteesta: http://www.digipartner.com/cgi-bin/mrkamera
Itse kysyin 50mm makroa ja hinta sillä oli 250€
ihan samaa hintaa kuin liike pyytää ei varmaankaan kannata pyytää/maksaa- Kuvaajatar
Digipartnerin (eikä Rajalan) pyyntihinnat eivät ole realistisia hintoja.
Kannattaa esim. Cooglata niin saa melko hyvän arvion, missä liikutaan.
Minulla on 40 vuoden kokemus järjestelmäkamerakaupasta enkä ymmärrä em. lähteiden hintapolitiikkaa. - Miten on
Kuvaajatar kirjoitti:
Digipartnerin (eikä Rajalan) pyyntihinnat eivät ole realistisia hintoja.
Kannattaa esim. Cooglata niin saa melko hyvän arvion, missä liikutaan.
Minulla on 40 vuoden kokemus järjestelmäkamerakaupasta enkä ymmärrä em. lähteiden hintapolitiikkaa.Molemmat mainitut yritykset ovat muistaakseni pitkään myyneet kameroita joten luulisi tavaran käyvän kaupaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?323760- 983394
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1023318- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703060Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862795- 352570
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452402- 902146