Hirttäytyminen

Keisari Wanker

Kauanko siinä suunnilleen kestää, että siihen kuolee ja sattuuko se enemmän kuin veitsellä viiltäminen???

25

10423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thunderball

      En valitettavasti osaa kertoa sinulle aikaa, mutta jonkinlaisia arvioita kyllä. Aika riippuu varmaankin jonkinverran köydestä ja tavasta miten sen tekee. Jos koko painolla jää roikkumaan köyden varaan ja köysi on liukas niin kuristus on voimakas ja loppu siten todennäköisesti nopeampi. Hirttäytyminen onnistuu kait vaikkapa polvillaankin. Olen keskustellut kerran patologin kanssa asiasta. Olin siinä käsityksessä, että niska murtuu ja aiheuttaa kuoleman. Näin ei kuitenkaan ole vaan aivovaltimot painuvat kasaan ja näinollen sulkeutuvat. Ensin tulee tajuttomuus - ilmeisesti aika nopeasti. Vrt kuinka pitkään pystyt pidättämään hengitystä ennenkuin alkaa pyörryttää. Viiltely on taatusti sotkuisempaa ja kivuliaampaa.
      Missään nimessä en kehoita sinua tekemään kumpaakaan. Tiedän omasta kokemuksesta, että nuo ajatukset valtaavat mielen ja niistä on vaikea päästä eroon. Se ratkaisu kertakaikkiaan tuntuu yhtä helpolta kuin mikä tahansa muukin. Minullakin on ollut toimenpiteen tekotapa tarkkaan harkittuna. Tein itselleni selväksi, että en sitä tee niin kauan kuin on toivoa hoidon muodossa. Minulla lapset ovat pitäneet voimakkaasti kiinni elämässä itse asiasta tietämättään eli rakkauteni lapsiini on rajoittanut. Toivottomimmillani olisin todennäköisesti pyrkinyt sairaalaan saadakseni tuhdin lääkityksen ja muuta ajateltavaa.
      Toivon sinulle kosolti voimia kriisissäsi ja pyydän sinua vielä harkitsemaan asiaa tai mieluummin hylkäämään koko asian. Tartu puhelimeen, soita auttaviin puhelinnumeroihin kuten SOS-palvelu jne. Älä anna tämän taudin nujertaa sinua. Kunhan pääset pahimman yli ja kunnolla tervehtymään, nautit elämästä ihan uudella tavalla. Jos haluat, voimme puhua asiasta myös puhelimitse, en vain tiedä miten vaihtaa numeroita tällaisen palstan kautta.
      Älä lannistu, nouse ja voita!

      •  

        Sinänsä järjetöntä edes keskustella tästä aiheesta näin teknisesti, mutta:

        "Näin ei kuitenkaan ole vaan aivovaltimot painuvat kasaan ja näinollen sulkeutuvat. Ensin tulee tajuttomuus - ilmeisesti aika nopeasti. Vrt kuinka pitkään pystyt pidättämään hengitystä ennenkuin alkaa pyörryttää."

        Kaulavaltimoiden puristuminenhan ei todellakaan vastaa hengityksen pidättämistä, jossa koko verenkierron happi on käytettävissä. Kaulavaltimoiden tukkimisesta seuraa tajuttomuus alle 30 sekunnissa. Tajuttomuus seuraa 10 sekunnissa hapenpuutteesta ja loput 20 on hatusta tempaistu marginaali, joka perustuu siihen, että verta virtaa aivoihin köydestä huolimatta ja aivoissa olevassa veressä on vielä vähän happea.

        Ehkä kannattaisi kuitenkin vielä miettiä muita vaihtoehtoja. Asioilla on taipumus järjestyä.


    • yrittämään!

      voi nimittäin käydä niin, ettei niskat niksahda, tai suonet tukkiudu, vaan jäät hitaasti tukehtumalla kuolemaan, varsinkin jos pudottaudut niin korkealta, ettei jalat yllä maahan!!

      • EIPÄ OO KUKAAN

        ET EMPÄ TIIÄ!


      • tiedän!
        EIPÄ OO KUKAAN kirjoitti:

        ET EMPÄ TIIÄ!

        Olen nähnyt 2 hirttäytynyttä, ja lukenut ruumiinavauspöytäkirjat ; toinen kuoli silmänräpäyksessä, niska murtunut, mutta toinen kuoli tukehtumalla, ei varmaan kovin nopeasti eikä miellyttävästi!! Joten edelleenkään en suosittele yrittämään!!


      • Anonyymi

        Tai sitten onnistuu.

        Ihan turha negata siellä 😎


    • Väsynyt

      minä teen sen kuitenkin puukolla.

      • parempiodottaa

        Älä. Ole kiltti.


      • hei1111

        oletko vielä hengissä?


    • e

      Kumpikin sattuu ja lujasti sattuukin. - Kerrohan sitten täällä, kumpaa loppujen lopuksi käytit.

    • hmm...

      koska nuoruus on monilla myös itselläni oli aika yksinäistä aikaa. Nyt taas olen huomannut, ettei aika oikeastaan riitä, jotta voisi pitää ihmisiin yhteyksiä, eikä voimat. Tämä on tavallista, kun tulee pari vuotta lisää, jollei asu aivan maailman ääressä, jossa ei tapaa muita kuin metsän peikkoja, jos niitäkään. Mitä oikeastaan tarkoitat yksinäisyydellä? Mahdollisuuksia osallistua erilaisiin järjestöihin, harrastuksiin jne on lukemattomia?

      • Niitti

        Eräs tuttavani isä ei onnistunut vaan hänet vietiin sairaalaan, missä virui elossa pari päivää. ei kiva. olisi edes kerralla kuollut, mutta ei..


    • pienikinapu

      Siis jos haluat märehtiä tilannettas niin tehdään se

    • tainavvv
    • tainavvv

      Oon tosi vanha 42 vuotta,ikää ja kokemusta on ,kirjoita siksi mitä haluat ei ole estoja,kirjoita sydämes kyllyydestä
      toki haluan auttaa,utta yhteys olsi hieno ja siis tiedän,että olet tosissas,mutta kirjoita

      • Terve.vaanmenoa

        Mene jo nukkumaan pääsi selväksi.


    • Pakooneipääse

      Mitä hyötyä siitä muka on? Seuraavassa elämässä sama tilanne edessä. Pakoon ei pääse. Jos tässä elämässä pääsisit siitä ajatuksesta eroon niin ei tarvitsisi sen kanssa seuraavassa elämässä enää kamppailla. Ja muuteskin voi löytyä vaikka mitä mielenkiintoista vielä, kun löytäisit vaan elämän tarkoituksesi.

      Me kaikki olemme tulleet saavuttaaksemme jotain tässä elämässä. Ota vaikka yhteyttä Astral TVn selvännäkijöihin niin he voivat löytää sinulle mahdollisesti jotain kiinnostavaa tekemistä. Auta muita ihmisiä niin heidän kiitollisuutensa ja välittämisensä sinua kohtaan tuo paremman olon sinulle. Mene homeopaatille. Homeopaattisest lääkkeet voivat vähentää ahdistusta, masennusta, yms. Etsi jotain henkisyydestä, jos unohtaa sen puolen elämästään, niin ongelmia tulee. Ihminen ei ole vain psyykkinen, fyysinen ja taloudellinen olento vaan myös henkinen.

      • Anonyymi

        Joko olet selvin päin?'

        Vai haluatko kertoa lisää seuraavasta elämästäsi?


    • Dexter

      Tarpeeksi pitkä naru ja "matka" pudota niin niskat poikki. En todellakaan kannusta mut paljon ajatellu...

    • asfdasdasd

      onks se hyvä tapa et ottaa reilusti unilääkettä ja pistää pään junaraiteelle?

      • näillämennään

        Ei ole, pyykkinaru kaulaa ja hieman liukkaria kaulalle...uni tulee nopsaan...rauha.


      • Anonyymi

        On kylllä


    • Anonyymi

      Huomena yritän tosissani jos onnistuisin.

      • Anonyymi

        olethan kunnossa?


    • Anonyymi

      Onkos aloittaja vielä elossa 20 vuoden kuluttua kirjoituksestaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe