Sieluni peiliin
käteni kuvan punaisella maalasin
Tuo tuskan kuva
rakkauden väri
Peili sirpaleinen
pienessä särössä sen
hiilellä kirjoitettu muutama sana
kyynelinen
peili sielun
5
369
Vastaukset
- alexandrei
mä kerran sun näin illassa kuulaan,sä mua et nähnyt ja erkanivat polkumme näin.se oli aikaa rakkauden,se oli aikaa ensisuudelmien,sitten kaikki menikin perseelleen ja pullo kädessä mä sua vain oottelen.
- toimiva...
näinpähän se menee. ei turhia kursailija, kts.
- yhdistää samassa
toimiva... kirjoitti:
näinpähän se menee. ei turhia kursailija, kts.
runossa nämä kaksi tyylilajia. Mikä oli Tarantinon leffa, jossa vaihdetaan sujuvasti tyylistä toiseen ennen ku ehtii kissaa sanoa...
- kultasiipi-66
Todella kaunis runo, mutta surullinen.Kiitos.:))
Rakkaus on ihanaa, mutt myös tuskaakin tuottaa...
Onko pystykorvan kanssa lenkkeilty?
Tähtientuiketta ja iloa iltaasi :)) - kristallimies
Kuiskii tuulessa rakkaus
puhaltaen hehkuun
kipinän yksinäisen
herkän
Ei sammu kipinä
sateessa kyynelten
myrskyissä murheiden
Tuuli tunteiden
eikö helpompaa ois
jos kipinä yksinäinen
tummuen hiipuisi
pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664