Muita lokakuun-06 odottajia?

lokamamma

Onkos täällä muita jotka odottelevat lokakuulla syntyväksi omaa pikkuista?

Täällä on rv 5 1 eli ihan alussa mennään, ensi viikon alussa on tarkoitus varata ensimmäiseen neuvolaan aika...jännittää jo kovasti :D.
Olo on ollut ihan hyvä, oikeastaan viime päivinä on alkanut ilmaantua pahoinvointia, sitä ennen en ole moisesta joutunut kärsimään. Nännit on kipeät ja väsymys tosi kovaa ja janottaa, mutta muuten siis olo on ihan hyvä :)!

Turvotusta masussa on jo jonkusen verran, ja se näyttää mukavasti pieneltä vauvamasulta vaikka tietäähän sen ettei se vaavi siellä masussa sitä vielä kasvata :)!

Mut, onkos täällä muita alkuraskauden jännäilijöitö? Olis kiva kuulla miten on mennyt :)

rv 5 1

11

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarilii

Täällä ois yksi, rv 6 4. Ensimmäisessä neuvolassa on käyty jo ja odotellaan ekaa ultraa joka ois 14.3.

Pahoinvointi alkoi ennen kuin raskaustesti näytti positiivistä, mutta nyt pahoinvointia ei enään oikeestaan ole, mutta rinnat on tosi arat ja kipeät. Tässä vaan osottelee että kaikki menee hyvin ja että ois nämä alkuviikot ohi. Ultrassa sitten näkee pikkusen. =)

• angel.

Mulla on nyt meneillään viikko 7 5.. viikon lopussa siis täydet 8. :) Tähän asti kaikki menny hyvin, pahoinvoinnista ei tietookaan. Oikeestaan ainut oire mulla on rintojen aristus ja sit sellaset menkkamaiset säryt, tosin nekään ei oo pahoja vaan tosi lieviä.. eli kuuluu kait asiaan. :)
        Ite jännitin sitä ekaa neuvolakäyntiä ihan sikana, mutta turhaan. :) Ei se ollu lainkaan hirveetä eikä kamalaa. Ite kans odotan tosi kovasti että pääsisin pidemmälle raskaudessa, niin keskenmenon riski vähenis.

• angel.
        angel. kirjoitti:

Mulla on nyt meneillään viikko 7 5.. viikon lopussa siis täydet 8. :) Tähän asti kaikki menny hyvin, pahoinvoinnista ei tietookaan. Oikeestaan ainut oire mulla on rintojen aristus ja sit sellaset menkkamaiset säryt, tosin nekään ei oo pahoja vaan tosi lieviä.. eli kuuluu kait asiaan. :)
        Ite jännitin sitä ekaa neuvolakäyntiä ihan sikana, mutta turhaan. :) Ei se ollu lainkaan hirveetä eikä kamalaa. Ite kans odotan tosi kovasti että pääsisin pidemmälle raskaudessa, niin keskenmenon riski vähenis.

...piti vielä mainita, että jos kaikki menee niin kuin pitääkin, niin vauvan pitäisi syntyä samoihin aikoihin kuin oon itsekin syntynyt, eli syyskuun lopulla. :) Eli saattaa olla kiva synttärilahja tiedossa. :)

• Lilja -82

Mulla menossa rv 4 5 eli aika tasoissa sun kanssa:)6.2 tein selkeän positiivisen testin.

Välillä iltaisin meinaa olla päänsärkyä ja toisinaan vähän ällöttää. Rinnat on myös hieman arat ja maha pömppö:) Ilmavaivoja on välillä:)! Ja kaikki tuoksuu/haisee kauhean voimakkaalle mun mielestä.

Mulla on eka neuvola 3.3. Tuntuu, et siihen on ikuisuus. Millon meinaatte kertoa vauvauutisesta muille? Ollaan mietitty, että mun vanhemmille kerrotaan varmaan aika aikaisessa vaiheessa.

Odotatko ensimmäistä niinkuin minäkin? Jännittää kyllä aika paljon ja oon niin onnellinen samalla... Kesästä asti on yritetty. Hyvää ja onnellista odotusta:)

• lokamamma

Ensimmäistä tosiaan odotellaan, 2.2.2006 tuli testiin haamuviiva mutta 5.2.2005 jo reippaasti vahvemmat viivat. Nyt siis rv 5 3 ja alustava laskettu aika 12.10.2006 :D

Meillä on tarkoitus odotella hieman, vasta sitten ensimmäisen ultran jälkeen kerrotaan muille, jos/kun masussa on kaikki hyvin :)! Tekis mieli ihan kauheasti jo kertoilla kaikille, mutta pitää yrittää malttaa piettää suu supussa :)!

Alkuviikosta olisi tarkoitus varailla aikaa ensimmäiseen neuvolaan, nyt jo jännittää ihan kauheasti. Tää kaikki on meille niin uutta ja jännää, mut iloisempi en vois olla ja innolla odottelen tämän raskauden jatkumista ja kaikkea mitä siihen kuuluu :)!

Oikein hyvää ja onnellista odotusta sinullekin ja ihanaa keväänjatkoa, kesänodotusta sekä lokakuun odotusta :)

• rual

tänään tein siis testin (kp29/25-28) ja plussa tuli,tosin himmeä sellainen =) mut plussa kuitenkin. eka yrityksellä tärppäs,ollaa molemmat aiva äimän käkenä ja sekasi onnesta...aavistin tapahtuneen jo pari päivää oviksen jälkeen. oli lämmöt koholla,selkää särki,väsytti ja masua nippaili kummasti...toista ootan (toivottavasti ja poitsu 01/05) ja oletettu LA ois 20.10... neuvolaankin yritin soittaa jo tänään, mut ei ollu terkkari paikalla,pitää yrittää maanantaina uusiksi =) pikkutiuun tulosta oon tohkeissani (oon vähä tohottaja) ehtinyt kertoa jo parille hyvälle ja luotettavalle ystävälle, vanhemmille kerrotaa varmaa vasta vähä myöhemmi,sitte ku o jotai 100%varmaa...jeps!vaa nyt lähtee tämä tyttö paapaa ja silittelee tiukua (masuasukkia) =) pikku-ukkoki varmaa ryömii kohta vieree,mies yötöissä...onnea kaikille samassa tilassa oleville...ja voimia meiän pienille...-lalaa,poika ja tiuku rv4 0-

• rv 6+3

lokakuun 3.vpä on la :)

• äiti

Toista odottelen ja raskausviikkoja huimat 5 3, neuvolaa en ole vielä varannut. Mutta ultran soitin viikolle 8, tää oireettomuus on niin outoa, ihan ku sielä ei olis edes mitään, täytyy saada aikasessa vaiheessa varmistus ettei ole tuulimuna tms.! Onnellista odotusta :)

• Joanna-Marialiisa

Testasin tänään kp 39 haamun, mutta tämä oli jo toinen haamu, joten ehkä tuolla masussa asusteleepi joku. En silti uskalla vielä sen enempää hehkuttaa.. Rintojen arkuutta, etovaa oloa, närästystä...

Minulla raskausviikkoja 5 4, la olisi 17.10.

Olo suht ok, tosin rinnat ovat tosi arat. Ajoittain myös sellaista "ällöttävää" oloa, mikä tulee ja menee:)

Hyviä vointeja kaikille lokakuun odottajille!

• Iitu-78

Täällä rv.8 1,maanantaina ois eka neuvola...
      Vähän jännittää...Pahaa oloa ja uupumusta ollu havaittavissa pari vkoa ja tuntuu jatkuvan...
      Mutta silti ollaan onnemme kukkuloilla... :)

Onnea muillekin odottajille! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe