Lopetin tasan kuukausi sitten e-pillerit. Minulla on parin viikon ajan ollut alavatsa-ja selkäkipuja sekä huonovointisuutta. Tänään alkoivat rajut menkat, särkylääke ei ole auttanut tähän kamalaan kipuun. Olin hämmästynyt, kun kuukautiset alkoivat näin pian; yleensähän pillereiden käytön jälkeen ensimmäiset luonnolliset menkat saattavat tulla kolmen, jopa kuuden kuukauden päästä vasta. Olo on juuri nyt aivan kamala, koskaan ei ole minulla moisia kuukautiskipuja ollut. Voisiko tämä olla vain elimistön sekoilua pillereiden jäljiltä, vai olisiko kyseessä varhainen keskenmeno?
Keskenmenoko?
3
890
Vastaukset
- Kissa
Hei,huolestuin heti kun luin viestisi.
Minulla kävi muutama vuosi sitten samoin,
vuotoa tuli joka sudämensykytyksellä "litra",pakkohan siinä oli lähteä tohtorille ja sain tietää sen johtuvan keskenmenosta.Olin syönyt pillereitä jo useamman vuoden,mut siinä se nähtiin ettei mikään ole varmaa.
Hoidathan itsesi lääkärille,saat kunnon kipulääkkeet.Vointeja sinulle ja mukavaa viikonloppua!- hämmentynyt
Kiitokset, että kerroit kokemuksestasi. Päätinkin soittaa nyt samantien terveyskeskukseen ja kysäistä asiasta. Ei tämä nimittäin tosiaan normaalia ole.
- Kissa
hämmentynyt kirjoitti:
Kiitokset, että kerroit kokemuksestasi. Päätinkin soittaa nyt samantien terveyskeskukseen ja kysäistä asiasta. Ei tämä nimittäin tosiaan normaalia ole.
Hyvä niin,onhan se sinullekin parempi saada varmuus asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494