Alfalla aina ohi?

Johansson

Onko niin, että te alfistit haluatte ajaa aina etummaisena? Teille ei riitä mikään, edes se että edellä ajava pitää nopeutensa 20 kmt yli sallitun (todellinen nopeus), onko se Alfa niin kova menemään että sitä ei saa suitsittua säälliseen nopeuteen? Tämä koskee kaikkia nykyalfoja, 156, 147, 166...

28

4202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees

missä kaupungissa oot tälläseen törmänny?

• Jussi

GTV:n, GT:n ja uuden 159:n vai menevätkö ne kotterostasi niin vauhdilla ohi ettet reumaisilla silmilläsi edes erota?

• jussihan

on täys pönttö tää jussipoika,alapönttölästä.

• Ei minun ole ainakaan pakko ajaa etummaisena. Koetan myös välttää päiväsakon puolelle ajautumista. Vakionopeussäädin auttaa tähän kummasti. Suosittelen sellaisen hankkimista/käyttämistä muillekin. Eivät haittaa valvontakameratkaan sen jälkeen. Moottoritiellä vakiosäädin tuottaa kuitenkin hupaisia tilanteita, kun tulee ohittaneeksi saman auton monta kertaa. Tietysti itsekin tulee ohitetuksi yhtä usein. Alfan oma säädin pitää muuten todella tarkasti nopeuden. Edellisessä 156:ssa oli jälkiasenteinen, ja se heitteli kyllä 5 km/h. Sekin on vähemmän kuin enemmistön kaasujalan vaihteluväli.

• Ismo

Miksipä sen Alfan olis muuten laittanut?

• Ismo kirjoitti:

Miksipä sen Alfan olis muuten laittanut?

???

• Jannu

Ohi menen niistä jotka ajavat hiljempaa kuin minä kun taas ne, jotka ajavat minua kovempaa, menevät minusta ohi. Ei se sen vaikeampaa ole.

Välillä tulee kyllä vähän nostettua nopeutta jotta saan ohitettua nekin, jotka ajavat keskimäärin samaa nopeutta kuin minäkin mutta joilla nopeuden vaihteluväli on turhan iso.

• yksikään

alfa eikä viiatti ole ohittanut.

• Urheilija-autoilija
        yksikään kirjoitti:

EI MUAKAAN MUTTA MULLA ONKIN AUDI!!!

• Autoilija-urheilija
        Urheilija-autoilija kirjoitti:

EI MUAKAAN MUTTA MULLA ONKIN AUDI!!!

Mulla on Volkkari. Se menee samalla koneella vielä kovempaa!

• Rally-kuski
        Autoilija-urheilija kirjoitti:

Mulla on Volkkari. Se menee samalla koneella vielä kovempaa!

Mulla on Skoda neliveto Turbo. Kulkee kovempaa kuin saman hintainen Volkkari tai Audi. Sitä paitsi mä oon taitavempi kuski! Mua ei oo kansanautot ohitellu!

• Lippisamis
        Rally-kuski kirjoitti:

Mulla on Skoda neliveto Turbo. Kulkee kovempaa kuin saman hintainen Volkkari tai Audi. Sitä paitsi mä oon taitavempi kuski! Mua ei oo kansanautot ohitellu!

Korkeintaa joku Pucatti tai Borshe! Vittu Mulla on Seat Leon GTI Cupra 1,8 16v Turbo virilastu! Vittu, tulkaa viivalle kaikki Fiatit ja Audin romut! Hanaaa!

• Urheilija-autoilija
        Rally-kuski kirjoitti:

"Mulla on Skoda neliveto Turbo. Kulkee kovempaa kuin saman hintainen Volkkari tai Audi."

Noin halpaa Audia ei oo olemassakaan! Onkohan edes Volkkaria. Skoda on täys... sanonko mikä. Se on itäauto. Audi Quattro ist Best sano saksalainen!

• Type äRjyy
        Lippisamis kirjoitti:

Korkeintaa joku Pucatti tai Borshe! Vittu Mulla on Seat Leon GTI Cupra 1,8 16v Turbo virilastu! Vittu, tulkaa viivalle kaikki Fiatit ja Audin romut! Hanaaa!

Vittu mullon TYPE ÄR! Vittu te ootte pelleiä. tulkaa vitttu viivale katotaan kuka lähtee ! WWRRROOOOOOOOMM?;

• Big Jim
        Type äRjyy kirjoitti:

Vittu mullon TYPE ÄR! Vittu te ootte pelleiä. tulkaa vitttu viivale katotaan kuka lähtee ! WWRRROOOOOOOOMM?;

Jim olla omistaa Alfa Romeo Arna. Se ole uhteistuo hedelma. Tiedatko sina? Vahan kuin olisi risteutetu Nissan 350 ja Ferrari Testarossa. Paitsi etta se on tehtu tehtu bilateraalikauppa saatu neuvostolainen pelti. Siksi hiukan joskus ohut, muta kevut. Siksi se ole oikeastan Testa Russo.

Testa tule latina sana testis - ja tarkoita kives. Niita ole aikuinen mies ulensa kaksi. Teila ei taita olla viela laskeutunut.

• Ladisti
        yksikään kirjoitti:

Mie ku veän Rutsehvin aikasen turkislakin piähän ja starttaan tän uuden Ritmon (-79), niin katsotaan. Kukaan ei oo vetännä meijän kirkonkylän raittia vielä niin kovaa ko mie vejin aikasemmin pyärijälamppusella. Ja nyt vetän Rihmolla vielä kovempie, ko saan käymään. Ja nuapurj, hää vetää sinua nulikkaa lumilapijolla pijähän!

• ladisti
        Ladisti kirjoitti:

Mie ku veän Rutsehvin aikasen turkislakin piähän ja starttaan tän uuden Ritmon (-79), niin katsotaan. Kukaan ei oo vetännä meijän kirkonkylän raittia vielä niin kovaa ko mie vejin aikasemmin pyärijälamppusella. Ja nyt vetän Rihmolla vielä kovempie, ko saan käymään. Ja nuapurj, hää vetää sinua nulikkaa lumilapijolla pijähän!

junttura, elä yritä essiintyvä MINUNA ,minä olen se oikea ladisti. Oot pelekkä matkija, rytmikone on kunnossa, umpio vaihettu samotten vas.vetonivelen tehva. Enkä kehtova teijä kanssa ruveta ees väittelee. Sen vaan sano, ettäs et viihti ennää kirjotella minun nimissä!
        Voin vain mainita että yhessäkkään jutussani en oo käyttäny d kirjainta, enkä ...rj päetettä, enkä oo kotosi Pielisen läheltäkkää. Ja mitä murretta on "pyärijälamppunen" ja "vetän", nii että annaha poika olla.

• Big Jim
        ladisti kirjoitti:

junttura, elä yritä essiintyvä MINUNA ,minä olen se oikea ladisti. Oot pelekkä matkija, rytmikone on kunnossa, umpio vaihettu samotten vas.vetonivelen tehva. Enkä kehtova teijä kanssa ruveta ees väittelee. Sen vaan sano, ettäs et viihti ennää kirjotella minun nimissä!
        Voin vain mainita että yhessäkkään jutussani en oo käyttäny d kirjainta, enkä ...rj päetettä, enkä oo kotosi Pielisen läheltäkkää. Ja mitä murretta on "pyärijälamppunen" ja "vetän", nii että annaha poika olla.

Ei Jim pahala. Jim vain tahtoa pilaila hiukan. Jim tykkä, etta sina olla sankari. Sopia tahan hedelmallinen-fruitable keskustelu.

• ladisti
        Big Jim kirjoitti:

Ei Jim pahala. Jim vain tahtoa pilaila hiukan. Jim tykkä, etta sina olla sankari. Sopia tahan hedelmallinen-fruitable keskustelu.

minulle passaa jopa antekspyyntökin, en oo mikkää sankari, mutta tavan rempsee olio muute.
        Ennenkaikkeva yritän olla meleko rehellinen ja tasapuoline kaikkija kohtaa.

• J..
        ladisti kirjoitti:

minulle passaa jopa antekspyyntökin, en oo mikkää sankari, mutta tavan rempsee olio muute.
        Ennenkaikkeva yritän olla meleko rehellinen ja tasapuoline kaikkija kohtaa.

(kommunistiksi)

• ladisti
        J.. kirjoitti:

(kommunistiksi)

ja kumarrus. Ehä toki ou ennee oikeva kommari, en veikkone, ollu ennee Kekkosaja jäläkee, jos lie sillonkaa.
        Missäs mmuute luuroo "hande", evllä, ja muutni tietäväiset Alahvistit, ne ne ties Alahvoistakin vaikka siiten muutannii pistivätte paperille. Ne ol vissii lukenutta ja viisasta väkkee taisivat oikkeekirjotukseki, eli tietääkö kukkaa?
        Nyt on mullakkii iha hyvä auto ,tuo Ritmo, hyvästi pelittää kone, eikä oo muute ruostetta ja toenperrää alle 17tkm ajettu, halavattu ku o hyvä olla, otin nimittäin tuossa pari litraa kiljuva, ei vaa se mittää kijuva oo, vaa kunnon sahtia oikei olkien kannssa tehtyvä. Parlitroo ku nuomoasa huitsoo, ni jo pittää lähtevä kylille kirkasta kahteloo, mutta sen oo peättäny, että ei autolla, kaks rattia oo kärsiny ja se piisovaa.

• J..
        ladisti kirjoitti:

ja kumarrus. Ehä toki ou ennee oikeva kommari, en veikkone, ollu ennee Kekkosaja jäläkee, jos lie sillonkaa.
        Missäs mmuute luuroo "hande", evllä, ja muutni tietäväiset Alahvistit, ne ne ties Alahvoistakin vaikka siiten muutannii pistivätte paperille. Ne ol vissii lukenutta ja viisasta väkkee taisivat oikkeekirjotukseki, eli tietääkö kukkaa?
        Nyt on mullakkii iha hyvä auto ,tuo Ritmo, hyvästi pelittää kone, eikä oo muute ruostetta ja toenperrää alle 17tkm ajettu, halavattu ku o hyvä olla, otin nimittäin tuossa pari litraa kiljuva, ei vaa se mittää kijuva oo, vaa kunnon sahtia oikei olkien kannssa tehtyvä. Parlitroo ku nuomoasa huitsoo, ni jo pittää lähtevä kylille kirkasta kahteloo, mutta sen oo peättäny, että ei autolla, kaks rattia oo kärsiny ja se piisovaa.

ei sentään mirri ole sairastunut (olen aina sanonut vaimolle, ettei saa istua kylmällä kivellä), mutta Hande on ostanut Citroenin ja on nyt ranskattaren lumoissa.

• ladisti
        J.. kirjoitti:

ei sentään mirri ole sairastunut (olen aina sanonut vaimolle, ettei saa istua kylmällä kivellä), mutta Hande on ostanut Citroenin ja on nyt ranskattaren lumoissa.

missees everstin rötjäke mahtannee olleilla ?

• J..
        ladisti kirjoitti:

missees everstin rötjäke mahtannee olleilla ?

Toyotalla ajava sheriffimme karkoitti hänet tervassa ja höyhenissä jo vuosi sitten.

• ladisti
        J.. kirjoitti:

Toyotalla ajava sheriffimme karkoitti hänet tervassa ja höyhenissä jo vuosi sitten.

mikäs halavatun mulukvisti se serihvi on, onko se se beretta vai parabellumi vaimikäsennimi olkaan. Taitaa olla oikeen sieltä ja syvältä.
        Eihä se upseerismies mittää pahhaa koskaan muistinimukkaa kirjottanu. Poistelis nuita räkänokka tojomolojen juttuja eikä assiaa kirjottavien herrasmieten tarinoita, saakutarallaa. Liekkö muistan oikeen lukenneeni, että everesti olis Virroon mennynnä ja oikee asummaa, voi olla että muisti pätkii. Muute, parasta sahtiva on itähämmeessä, pitäjää en sano, ei mee maha sekasi, vaikka tirvasee änkyräkännit, mutta ku siitä ei meinaa selevitä, saatta viikkoki mennä sammaa rööriin.

• EV***
        ladisti kirjoitti:

mikäs halavatun mulukvisti se serihvi on, onko se se beretta vai parabellumi vaimikäsennimi olkaan. Taitaa olla oikeen sieltä ja syvältä.
        Eihä se upseerismies mittää pahhaa koskaan muistinimukkaa kirjottanu. Poistelis nuita räkänokka tojomolojen juttuja eikä assiaa kirjottavien herrasmieten tarinoita, saakutarallaa. Liekkö muistan oikeen lukenneeni, että everesti olis Virroon mennynnä ja oikee asummaa, voi olla että muisti pätkii. Muute, parasta sahtiva on itähämmeessä, pitäjää en sano, ei mee maha sekasi, vaikka tirvasee änkyräkännit, mutta ku siitä ei meinaa selevitä, saatta viikkoki mennä sammaa rööriin.

tämäkään Alfa-mies kadonnut.Ihan oikein olet lukenut, olen täällä lahden eteläpuolella.Istun juuri nytkin Katariinassa ja kirjoittelen tätä.
        Paikalliset "älämöi" kovasti 15km olympiakullan takia. Muuten kaikki ok!

• remontin

tekkoon,

• votsku

Ei mulla ainakaan ole tarvetta ohitella, jos kukaan ei ole jaloissa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3990
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      44
      3616
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3188
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      93
      3057
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      88
      2046
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2008
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1869
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1821
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      34
      1810
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1754
    Aihe