Islam

Gabriel

Islam ei mielestäni sovi suomalaiseen yhteiskuntaan.

Minun mielestäni mielipiteeni ei ole rasismia eikä muutenkaan täytä rikoksen tunnusmerkkejä. Se on selkeä mielipide mitenkään tahallisesti loukkaamatta islamia.

4

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta emme ole sama mieltä

Rauha Teille,

Islamilla on kaksi vihollista. Ne jotka ovat julkisesti Islamin viholisia, tunnemme ja olemme varuillamme heidän takiaan. Toinen ryhmä on pahempi: he kutsuvat itseään Muslimeiksi ja teurastavat ihmisiä Jumalan nimeen.

Eilen oli Kolmannen Imaamimme (RA) murhan muisto päivä. Ne jotka kutsuvat itseään Muslimeiksi, ovat tappaneet Profeetan (SAAS) lapsenlapsen (RA).

Hyvä ihminen, jos lukisit edes Herra Sistanin antaman fatwan tästä aiheesta, huomaisit että pilakuvat ovat tuomittavia, mutta hän varoittaa samalla noita ihmisiä, jotka tappavat Islamin nimissä. Toivosin että muistatte, että minä olen Shiia. Jos tuntisitte edes hiukkaakaan Shiian historiaa, tietäisitte että meillä on 12 Imaamia (RA). Nämä terroristit ovat tappaneet heistä (RA) yksitoista! Eli Shiian historiaa katsottaessa, paljastuu että meidän tilanteemme on pahempi kuin kenenkään muun.
      Onko tässä maailmassa ketään, joka haluaa kysyä, miksi Pakistanissa Imaamiaan (RA) surevat ihmiset piti tappaa. Onko sureminen kiellettyä ja rikos?

Tärkeää on myös se, että viime aikoina kaksi ryhmää yritti viedä Suomen mukaan tähän pilakuvaepisodiin. Itse en osallistunut mielenosoitukseen, koska Suomen poliittisten johtajien kanta on jo tullut selväksi tähän asiaan liittyen. Shiiaoppineena puolustan kotimaatani. Yksimielisesti Profeetta (SAAS) sanoi: "Kotimaan rakastaminen on osa uskoa." Itse olen muslimi, olen suomalainen. Rakastan tätä maata eivätkä suomalaiset ole vihollisiani. Enkä liitä heitä tähän pilakuva-asiaan.

Toivoisin että vastaus kelpaa.

http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?p=10501&sid=1420464a9a9a57ed335a98451c11eb5c#10501

• On jo aika.

Tälläinen ääretön vauhkoaminen näilläkin sivuilla pahentaa ja lisää ennakkoluuloja. Olin vain toivonut, että maltilliset Muslimit ottaisin voimakkaammin kantaa väkivaltaa vastaan. Kaikki osapuolet tarvitsevat "aselevon" ajatusten selvittämiseksi. Olisi myös hyvä tutkia noiden Tanskaliasten imaamine tarkoitusperät.

• P.E.

Tervehdys,

Toit asiallisessa vastauksessasi esille piirteen joka varmasti useimmille länsimaisille ei-muslimeille jää huomaamatta; Islamin eri uskontokuntien erot. Itse olen tietoinen että on ainakin Sunnia, Shia, ja Sufismi lahkot.

Muutamia kysymyksiä:

- Olivatko Helsingin tai ylipäätänsä ympärimaailmaa olevat muslimimielenosoittajia lähinnä Sunneja?

- Ovatko tunnetuimmat muslimiterroristit Sunneja? Tietääkseni Bin-Laden ja al-Zarqawi ovat Sunneja.

- Mitkä ovat tärkeimpiä Sunni ja Shia suuntauksien eroja?

• ateisti

Voi hyvää päivää!

ymmärrätkö että täällä länsimaissa todella ihmetellään vaukoamistanne YHDEN AINOKAISEN KUVAN VUOKSI?Meille se on vain hauska pilakuva ja that's it!Te islaminuskoiset olette vain tehneet kärpäsestä härkäsen.

koska Suomessa on suuri osa kristittyjä joilla on oma raamattu ja jumalansa,eivätkä he pidä muita jumalia,niin voitteko ymmärtää,että teidän profeetoillanne ei heille ole mitään merkitystä?ja ihan sama kuka herra sistan sanoo ja mitä tahansa.kristityillä on omat juttunsa ja muilla uskonnoilla ei siellä sija ole?ymmärrätkö pointin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe