Markon työkaveri Onegan sorvien ääreltä?

Karjalan tasavallan kulttuuri- ja yhteiskuntasuhdeministeri Galina Brun

Galina Brun    

Syntynyt: 24 huhtikuuta 1966

Syntymäpaikka: Petroskoi

Koulutus:

* 1993 - Petroskoin valtionyliopisto, historian tiedekunta, historioitsija, historian opettaja
* 1998 - Luoteinen valtionpalvelun akatemia, talousmanageri alanaan "valtion ja kuntien virastojen johtaminen"

Työuran päävaiheet:

* 1983-1987 - hiomakoneenkäyttäjänä Onegan traktoritehtaalla
* 1987-1988 - valtakunnallisen raittiusyhdistyksen Petroskoin Leninin päälikkö
* 2002-2004 - Karjalan tasavallan kulttuuriministeri
* vuodesta 2004 - Karjalan tasavallan kulttuuri- ja yhteiskuntasuhdeministeri

http://www.gov.karelia.ru/gov/Leader/Admin/brun_f.html

Kuva löytyy sivulta, Ei PAHA!

3

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brun oikein tulee?

Onkohan suomalaista sukua?
      Rannikon ruotsalaisia?

Hiomakoneen kuljettaja on oikein hyvä ammatti. Se vaatii oikeasti monipuolista taitoa. Se homma ei ole ollenkaan mikään simppeli, jossa voisi lutmuilla toisten selän takan, kuten vaikkapa ministerin hommassa.

Hiomakoneen kuljettaminen muistuttaa pärekaton kulotusta kesällä. Jos ahkerasti hiot liikaa, niin suteen meni, toleranssit ylittyy ja pomo on vihainen. Jos hiot liian vähän, niin sama juttu. Tee siinä sitten mieliksi.

Ahkera nainen tämä Galina on ollut.

• tuli myös oltua intrumentti osastolla. Siinä ei todellakaan saanut katsella hiota prosessin aikan alaadunvarmistajan persettä, koska reiäistä tuli väljä, ts janne tulkki meni siitä läpi. Onneksi siellä oli myös se kuuluisa 5 kg hienosäätö leka jolla saattoi paukautella rinkulan sopivasti soikioksi, jlloin ed mainittu tulkki juuttui sopivasti reikään kiinni.

Mut tylsää työtä se hiominen, jyrsiminen ja sorvaaminen oli eri sähäkkää duunia, jopa oikeesti mukaavaa puuhaa.

Kyseistä Braunia en tavannut, mutta remontti osaston siivoojaa tulee vielä silloin tällöin ikävä ennen nukkumatin tuloa.

• Veli Koi
        marko135kg kirjoitti:

tuli myös oltua intrumentti osastolla. Siinä ei todellakaan saanut katsella hiota prosessin aikan alaadunvarmistajan persettä, koska reiäistä tuli väljä, ts janne tulkki meni siitä läpi. Onneksi siellä oli myös se kuuluisa 5 kg hienosäätö leka jolla saattoi paukautella rinkulan sopivasti soikioksi, jlloin ed mainittu tulkki juuttui sopivasti reikään kiinni.

Mut tylsää työtä se hiominen, jyrsiminen ja sorvaaminen oli eri sähäkkää duunia, jopa oikeesti mukaavaa puuhaa.

Kyseistä Braunia en tavannut, mutta remontti osaston siivoojaa tulee vielä silloin tällöin ikävä ennen nukkumatin tuloa.

»Iso maa, isot toleranssit!»

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe