Olen onnellinen siitä, että olen elämässäni edes hetkittäin onnellinen. :)
(Ajattelin kirjoittaa jotain onnellista.)
Mietin,
1
531
Vastaukset
- aito mies
onnellisuus tulee siitä kun tietää kuka on .löysin todellisen itseni vuosien itsetutkiskelun jälkeen.moni meistä suomalaisista ei tunne itseään elämme ulkoaohjautuvasti.ja siksi poliitikot pystyy meitä jallittamaan. ja muut auktoriteetit.olemme läheisriippuvainen kansa.emme uskalla seistä omilla jaloillamme.sillä vapaus pelottaa ja luo turvattomuutta.ei metsäläisyys meistä häviä vaikka pukeudutaan liituraitaan.ja naiset haluaa olla miehiä tasa-arvon nimissä.koska häpeävät todellisuudessa omaa naisellisuuttaan siksi miehet voi pahoin ja naiset.onni ei tule ulkoa se on meissä jo valmiina odottamassa.meidän pitäisi siirtyä järki yhteiskunnasta tunne yhteiskuntaan.järkeä ei tarvitse kuin ruuan hankintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411413Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.961397- 1681291
- 681071
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59930Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849