Viime vuoden syyskuussa miehistöineen kadonnut Fast 42 (Moquini) on sittemmin löydetty - kölittömänä: http://www.sail-world.com/indexs.cfm?nid=21644
Surullisia uutisia
5
1881
Vastaukset
- *eräs*
Varmaankin oli Bavaria.........
Eihän muista veneistä kölit irtoile.. heh
Tämän palstan filosofiaa- Vakava hveri
En ymmärrä kuinka vähän myötäelämistä voi löytyä suomalaisesta ihmisestä. Tämän kyseisen kommentoijan kohdalla ei voi olla kyse oikeasta veneilijästä. Hän on joku keskenkasvuinen (henkisesti) joka ei ole vielä koskaan joutunut vastakkain minkään flunssaa suuremman voiman kanssa. Edes perimä ei tukenut hänen kehitystään ihmisenä. Valitan, mutta elän toivossa, jos ikäsi on vielä alle 16 v.
- Pertsa
Samaa mieltä sun kanssasi.
Jos se olisi ollut Bavaria, niin tähän viestiketjuun olisi tullut kymmenittäin kommentteja.
Seuraavan Vene-lehden painosmäärä olisi tuplattu lehdessä olevan artikkelin "Bavariasta putosi taas köli" artikkelin vuosi.
Tvssä olisi haastateltu jotain suomalaista veneenvalmistajaa, joka olisi kommentoinut, että ihan oma vika, kun osti paskan ulkomaalaisen veneen.
Jne.. - saitpa
Pertsa kirjoitti:
Samaa mieltä sun kanssasi.
Jos se olisi ollut Bavaria, niin tähän viestiketjuun olisi tullut kymmenittäin kommentteja.
Seuraavan Vene-lehden painosmäärä olisi tuplattu lehdessä olevan artikkelin "Bavariasta putosi taas köli" artikkelin vuosi.
Tvssä olisi haastateltu jotain suomalaista veneenvalmistajaa, joka olisi kommentoinut, että ihan oma vika, kun osti paskan ulkomaalaisen veneen.
Jne..taas vedettyä venemerkkisi mukaan rundille!
Täältä löydätte pdf:n siitä onnettonuudesta:
http://www.sailing.co.za/PDF/moquini.Pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406