Tosiaan Roaccutan-kuurini kesti neljä kuukautta ja loppui lokakuussa. Tähän asti on finnit pysyneet poissa ja nyt viikon sisään on alkanut tulemaan uusia. Ei tosin kauhean pahan näköisiä ole mutta kannattaako minun lähteä hakemaan uutta kuuria ettei akne pääsisi puhkeamaan uudestaan? Lääkärihän sanoi silloin että jos kuuri tehoaa niin saisin loppuelämän olla silonassu, eikä pitäisi tulla näppyjä ollenkaan..
Lopetin Roan, kannattaako hakea uudestaan?
2
401
Vastaukset
- jomppu
Minä olen syönyt kahteen kertaan roaccutan kuurin. Ensimmäisellä kerralla olin 17-18v söin melkein koko kuurin (jäi viimeinen laatikko syömättä) ja iho oli täydellinen noin puoli vuotta-yhden vuoden, sitten alkoi hitaasti tulemaan takaisin finnit kunnes oli taas sama tilanne. No ajattelin että se johtu siitä kun en syönyt loppuun kuuria niin aloitin toisen kuurin, hyvin sekin taas toimi mutta taas sama juttu että noin puolen vuoden päästä alkoi taas tulemaan takaisin. Olen nyt 22 vuotta ja olen käytellyt kaikkia mahdollisia vaihtoehtoisia keinoja, anti-bakteerisia puhdistus vaahtoja, basiron geeliä, kaikenlaisia puhdistus juttuja jne. Iho on välillä ihan ok mutta välillä puhkeilee finnejä enemmänkin, erityisestä näin talvella. Aurinko on yleensä poistanut iho ongelmat kesällä mutta myös silloin voi alkaa kukkimaan jos on paljon ilmankosteutta.
Ihoni käyttäytyy mielestäni oudosti, välillä on täydellinen iho vaikka söisi rasvaa, suklaata ja ei puhdistaisi kunnolla, välillä sitten tulee vaikka kuinka paljon finnejä kaikesta puhdistuksesta ja hyvistä elämäntavoista huolimatta. Yleensä hetkellinen apu on ollut että olen vaihtanut kosteusvoidetta tai puhdistusainetta toiseen merkkiin.
Ihoni on kyllä parempí kuin mitä se oli 3-4 vuotta sitten, mutta se taitaa olla kyllä ihan iän ansiota eikä roaccutanin.- Disa
Onko sinulla mahdollisesti tietoa mitä kannattaa
kokeilla näin Roaccutanin syönnin jälkeen?
Minulla nyt tauko lasten hankkimisen ajaksi, ja naama yhtä ruma kuin 12vuotiaana.Tympii! Myös kokeillut kaikkea, viimeksi söin roaa n. 4 vuotta. Mikä avuksi???
Sultako vastauksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944620
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2251885- 761460
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221095Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501069
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471027- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964