Onko ihan tavallista että männän helmat alkaa koliseen 200t ajetussa mareassa 1.6 ja löytykö näin paljon ajettuja mareoita edes.
Kolisee
3
634
Vastaukset
- Fiatisti
Oletko nyt ihan varma, että ne on männän helmat jotka ääntelevät. Itse arvuuttelisin esim. kiertokangen laakereita tms. En ole kuullut ensiviaksi koneessa vielä "männänhelmoja".
Mieti ihan oikeasti ensin edes järkevä vika, ennen kuin tänne tulet kyselemään.
ps. Pikään jouduin miettimään, ennen kuin edes vastasin, mutta onhan nyt ehkä taas jollain hyvä mieli.- Fiiiat
Se on varma, olen käyttänyt 4:llä korj: Delta autosa tuota autoa ja suoraan sanottuna, ne ei tiedä ne vain arvailee että männän helmat. Itelläkin on 25,v kokemus auton rappaamisista ja koulut olen käynyt kylläkin vähän isompien korjaamiseen. Siinä on niin outo kolina että sitä on jo monessa paikassa jo miehissä ihmetelty, onkai sitä itekki pakko rueta taipuun niiten helmojen kannalle.Siellä on kuin marmorikuulia pomppis kylmänä ja se loppuu kun kone on kuuma. Kuumana kuuluu vain semmonen pieni zutzutus niiku yhessä pytystä paineet karussa, mutta ei ole mitattiin eilen, pieniä heittoja mutta ei merkitystä. että pähkäillään sitä täällä netissäkin, en ole vielä mitään ruenu tekeen sille, enkä rupiakkaan jos on helmat sitten pitää ajaa ainakin remmin vaihtoon asti johon on noin vajaat 20,t.
- ekamatti66
Fiiiat kirjoitti:
Se on varma, olen käyttänyt 4:llä korj: Delta autosa tuota autoa ja suoraan sanottuna, ne ei tiedä ne vain arvailee että männän helmat. Itelläkin on 25,v kokemus auton rappaamisista ja koulut olen käynyt kylläkin vähän isompien korjaamiseen. Siinä on niin outo kolina että sitä on jo monessa paikassa jo miehissä ihmetelty, onkai sitä itekki pakko rueta taipuun niiten helmojen kannalle.Siellä on kuin marmorikuulia pomppis kylmänä ja se loppuu kun kone on kuuma. Kuumana kuuluu vain semmonen pieni zutzutus niiku yhessä pytystä paineet karussa, mutta ei ole mitattiin eilen, pieniä heittoja mutta ei merkitystä. että pähkäillään sitä täällä netissäkin, en ole vielä mitään ruenu tekeen sille, enkä rupiakkaan jos on helmat sitten pitää ajaa ainakin remmin vaihtoon asti johon on noin vajaat 20,t.
Mulla on tullu vanhaan volvoon usein männähelman kulumia, kun leikkaa hetkellisesti kiinni. ahdinkäytössä vakio männät ei oikein kestä. voi se muissakin merkeissä kulua, ajan tai jonkun kuumenemisen myötä. keikkuva mäntä syö renkaat ja sylinterit eli ei tule halvalla kuntoon. vaihtokone tai auton vaihto lienee ratkaisu..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474