Susannalle

Minulta

On vain yksi mahdollisuus. Lähes teoreettinen mahdollisuus. Kaikki ovat ymmällään. Minä eniten. Olen kärsimätön tilanteeni suhteen ja hyvin epätoivoinen "meidän" suhteen. En jaksa uskoa että
kaikki olisi niinkuin haluaisin sen olevan. Hirveää henkistä rääkkiä tämä on ollut. Kohta se on onneksi ohi. Pinnallisuuteni ja paskaarvoni ovat joutuneet kovaan käsittelyyn. Kylllä tämä tästä koko ajan parempaan päin on mennyt. Alku oli todella huono.

Lupasin pysyä pois ihastumispalstalta lomillani. Sen teenkin. Tästä palstasta en maininnut. Ehkä löydät viestini, mutta kaiken järjen mukaan et. Löydät jos niin on tarkoitettu.

Tuli muuten deja vu tätä kirjoittaessa. Vai oliks se bonjour? Samantekevää kunhan saisin joskus vielä tavata sinut.

T: Pimittelijä

45

2048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän vielä

että ehkä sattumalta löydät viestini olkoon se missä tahansa. Sitä tarkoitin kuten varsin hyvin tiedät.

• tähän vieläkin

et voi ikinä ymmärtää kuinka paljon kaipasin sua silloin kun lätkässä olo oli vielä tervettä.

Nyt luovun kauneimmasta unelmastani. En voi jatkaa enää näin. Muuten en parane koskaan rakkaudettomuudesta. Eli siitä mille ne antoivat jonkin hienomman termin. Jos en tässä elämässä niin ehkä seuraavassa elämässä saan olla onnellinen omana tunteikkaana itsenäni. Nyt kaipasin aivan liikaa. Kyllä tämä tästä. Oon tottunu olemaan elämän sylkykuppi.

• Susanna

Niin, minä ainakin löysin tämän viestin.
      Mutta mistäs minä voin tietää, onko tämä juuri
      minulle? "tunnussana";)

• on monia

mutta luulis hänen minut tästä tunnistavan. Olit kuka tahansa, niin mitä sulle kuuluu? Sen haluaisin tietää.

• susanna
        on monia kirjoitti:

mutta luulis hänen minut tästä tunnistavan. Olit kuka tahansa, niin mitä sulle kuuluu? Sen haluaisin tietää.

Kiitos, mikäs tässä. Ei kurjuutta kummempaa;)
        Mielessä pyörii eräs mies, liiankin kanssa-
        Erittäin huolestunut jo omasta mielenterveydestä.
        Mutta ei muuta kuin pipoa päähän ja pihalle purkamaan paineita..
        Mitäs sinulle kuuluu?

• I want to be your man
        susanna kirjoitti:

Kiitos, mikäs tässä. Ei kurjuutta kummempaa;)
        Mielessä pyörii eräs mies, liiankin kanssa-
        Erittäin huolestunut jo omasta mielenterveydestä.
        Mutta ei muuta kuin pipoa päähän ja pihalle purkamaan paineita..
        Mitäs sinulle kuuluu?

että ulkoilu maistuu. Ai että ois mukava painia lumihangessa näin kivoilla pakkasilla. Taidankin kohta lähteä ladulle. Jos vaikka kaatuisin mäessä niin voisin ojassa yksin pyöriessäni ajatella Häntä.

Joo, olotila on vähän vuoristorataa ollut vieläkin. Varsinkin tänään ollessani lääkärin vastaanotolla. No olihan se arvattavissa. Liikaa valitan liian pienistä jutuista. Sitä saa mitä tilaa.

• susanna
        I want to be your man kirjoitti:

että ulkoilu maistuu. Ai että ois mukava painia lumihangessa näin kivoilla pakkasilla. Taidankin kohta lähteä ladulle. Jos vaikka kaatuisin mäessä niin voisin ojassa yksin pyöriessäni ajatella Häntä.

Joo, olotila on vähän vuoristorataa ollut vieläkin. Varsinkin tänään ollessani lääkärin vastaanotolla. No olihan se arvattavissa. Liikaa valitan liian pienistä jutuista. Sitä saa mitä tilaa.

Joo, monot jalkaan vaan ja ladulle. Ajatus selkiytyy kummasti. Tai sitten ei..
        Mukava olisi tosiaan pyöriä hangessa ja antaa kunnon lumipesut;) Oikein hyvää jatkoa sinulle.

• minä
        susanna kirjoitti:

Joo, monot jalkaan vaan ja ladulle. Ajatus selkiytyy kummasti. Tai sitten ei..
        Mukava olisi tosiaan pyöriä hangessa ja antaa kunnon lumipesut;) Oikein hyvää jatkoa sinulle.

mutta kertoisitko vielä kuka Susanna olet?

Pelkään että olen tehnyt kaiken teoreettisestikin mahdottamaksi väliltämme. Ehkäpä kesällä tai ensi vuonna? Sanoisitko pliis tuleeko sitä ikinä?

En usko että oot just Hän. Se olisi päätöntä.

Ois kiva hiihtää kimpassa anyway.

• Susanna
        minä kirjoitti:

mutta kertoisitko vielä kuka Susanna olet?

Pelkään että olen tehnyt kaiken teoreettisestikin mahdottamaksi väliltämme. Ehkäpä kesällä tai ensi vuonna? Sanoisitko pliis tuleeko sitä ikinä?

En usko että oot just Hän. Se olisi päätöntä.

Ois kiva hiihtää kimpassa anyway.

Sukunimenikö? En
        Sos.turvatunnukseni? En

KYSY!

• mikä kiinnostaa
        Susanna kirjoitti:

Sukunimenikö? En
        Sos.turvatunnukseni? En

KYSY!

onko sulla mitään menossa tällä hetkellä kenenkään kanssa?

Onko ollut pitkään aikaan?

Onko edes teoreettisesta mahdollista, että hän huolisi kovia kokeneen poikapolon, joka nyt sattuu vaan olemaan jämähtänyt haaveisiin. Haaveisiin Elämästä Hänen kanssaan.

• susanna
        mikä kiinnostaa kirjoitti:

Onko edes teoreettisesta mahdollista, että hän huolisi kovia kokeneen poikapolon, joka nyt sattuu vaan olemaan jämähtänyt haaveisiin. Haaveisiin Elämästä Hänen kanssaan.

-toivon mukaan
        -on
        -lohduttaisin sinua, jos kykenisin.
        Mutta ikävä kyllä en siihen pysty. Taidan olla ihan väärä nainen. Toivon, että saavutat sen oikean Susannan kanssa kaiken sen mistä haaveilet.

Siihen asti on paras hiihdellä ja pitää kunto korkealla;)

Kaikkea hyvää.

• Että mulla on
        mikä kiinnostaa kirjoitti:

Pahoja ongelmia. Hän olisi paras ihminen lääkitsemään tuskiani pelkällä ystävällisyydellään.

Mitäköhän pitäisi tapahtua että maailma olisi kiltti minua kohtaan? En ole kuolemassa nälkään, vaan hitaasti riutuen kuihtumassa rakkaudettomuuteen.

• susanna
        Että mulla on kirjoitti:

Pahoja ongelmia. Hän olisi paras ihminen lääkitsemään tuskiani pelkällä ystävällisyydellään.

Mitäköhän pitäisi tapahtua että maailma olisi kiltti minua kohtaan? En ole kuolemassa nälkään, vaan hitaasti riutuen kuihtumassa rakkaudettomuuteen.

rakkaudettomuuteen. saanko kysyä, onko tämä sinun rakastettusi varattu, kenties?

• hei sulle
        susanna kirjoitti:

-toivon mukaan
        -on
        -lohduttaisin sinua, jos kykenisin.
        Mutta ikävä kyllä en siihen pysty. Taidan olla ihan väärä nainen. Toivon, että saavutat sen oikean Susannan kanssa kaiken sen mistä haaveilet.

Siihen asti on paras hiihdellä ja pitää kunto korkealla;)

Kaikkea hyvää.

Ois pitäny luvata uutena vuonna myös etten kaipaa Susannaa. Mahdotonta. Parin kaljan jälkeen tulee väistämättä tippa silmälle koska huomaan kaipaavani vieläkin ja vain häntä.

Tiedätkös, miten joku ihminen voikaan olla niin merkillinen? En tajua. Sen tajuan että mitään ei voi elämässä tapahtua ellei ole valmis luopumaan. En ole ollut valmis luopumaan Elämän Haaveesta Susannan kera. Nyt sen aioin tehdä.

Jos se on tullakseen niin se tulee vain luopumisen kautta.

• Hieman ristiriitaisia
        susanna kirjoitti:

rakkaudettomuuteen. saanko kysyä, onko tämä sinun rakastettusi varattu, kenties?

Merkkejä asiasta "tavatessame". Mutta kyllä hän taitaa olla edelleen. En tiedä onko saman kanssa vielä.

Minä hölmö en vaan voi uskoa sitä ettei tästä tule mitään ikinä.

• susanna
        Hieman ristiriitaisia kirjoitti:

Merkkejä asiasta "tavatessame". Mutta kyllä hän taitaa olla edelleen. En tiedä onko saman kanssa vielä.

Minä hölmö en vaan voi uskoa sitä ettei tästä tule mitään ikinä.

Kuule, elämää nähneenä ja kokeneena tahdon antaa sulle neuvon.Jos sulla on tämän naisen puhelinnumero, niin ota kännykkä käteesi ja soita.
        Heti. Kysäise kiinnostaako häntä? Lähteä vaikka sitten sinne hiihtämään? Tai mitä ikinä.
        Ja jos ei kiinnosta- asia selvä. Se sattuu, mutta kerran se vain kirpaisee. Pikkuhiljaa ymmärrät siirtyä eteenpäin ja USKO minua- vielä tulee vastaan joku toinen.Joku joka saa sinut unohtamaan.
        Rakkaudessa riutuminen on toki omalla tavallaan nautinnolista, mutta samalla se sitoo sinun silmäsi.
        Vai oletko itsekin varattu?

• Tälle Susannalle
        susanna kirjoitti:

Kuule, elämää nähneenä ja kokeneena tahdon antaa sulle neuvon.Jos sulla on tämän naisen puhelinnumero, niin ota kännykkä käteesi ja soita.
        Heti. Kysäise kiinnostaako häntä? Lähteä vaikka sitten sinne hiihtämään? Tai mitä ikinä.
        Ja jos ei kiinnosta- asia selvä. Se sattuu, mutta kerran se vain kirpaisee. Pikkuhiljaa ymmärrät siirtyä eteenpäin ja USKO minua- vielä tulee vastaan joku toinen.Joku joka saa sinut unohtamaan.
        Rakkaudessa riutuminen on toki omalla tavallaan nautinnolista, mutta samalla se sitoo sinun silmäsi.
        Vai oletko itsekin varattu?

ollu jo vuosia. En oo voinu minkään...

• Susanna#2

Jotkut sanonnat tuntuvat tutuilta, mutta... ?
      Käytin Susanna-nimeä muutama vuosi sitten eräässä yhteydessä, mutta tuntuu aika kaukaa haetulta, että tämä voisi olla enää minulle?

Olen itsekin riutunut kaipuusta, mutta joutunut tukahduttamaan tunteeni.

Miten pääsemme selvyyteen olemmeko tunteneet toisemme joskus?

• hirveä

olo että olen möhlännyt kaiken jotenkin koska peittelen totuutta.

Eli Totuus:

Joo. Olen mielisairaalassa hoidossa, nyt olen lomilla. Avohoitoon pääsemistä odottelen.

Itsetunto ja luottamus - ääretön.

Olis tosi hyvä tavata tämä Susanna. Vois olla hyvin ratkasevaa. Toivoisin että tämä Susanna ottais yhteyttä mun äitiini. Äiti haluais mut ei ite uskalla.

Oon aika säälittävä ku tän ikäsenä äitiin turvaudun ;)

Oon vaan niin pohjalla että tällaseks tullu.

• lähen sinne
        hirveä kirjoitti:

olo että olen möhlännyt kaiken jotenkin koska peittelen totuutta.

Eli Totuus:

Joo. Olen mielisairaalassa hoidossa, nyt olen lomilla. Avohoitoon pääsemistä odottelen.

Itsetunto ja luottamus - ääretön.

Olis tosi hyvä tavata tämä Susanna. Vois olla hyvin ratkasevaa. Toivoisin että tämä Susanna ottais yhteyttä mun äitiini. Äiti haluais mut ei ite uskalla.

Oon aika säälittävä ku tän ikäsenä äitiin turvaudun ;)

Oon vaan niin pohjalla että tällaseks tullu.

hiihtämään. Teen äitille mieliksi ja vähennän tätä koneella oloa.

Elämä voittaa!

• Susanna#2
        lähen sinne kirjoitti:

hiihtämään. Teen äitille mieliksi ja vähennän tätä koneella oloa.

Elämä voittaa!

se kenestä puhun, ei ole mielisairaalassa ollut, joten nyt osui harhaan. :(

Mutta toivon sulle uutta ja parempaa alkua sitten kun pääset avohoitoon. Ja rakkautta.

• ole niin
        Susanna#2 kirjoitti:

se kenestä puhun, ei ole mielisairaalassa ollut, joten nyt osui harhaan. :(

Mutta toivon sulle uutta ja parempaa alkua sitten kun pääset avohoitoon. Ja rakkautta.

paha paikka kuin luullaan. Aluksi vähän pelkäsin että tehdäänkö siellä eritteillä jotain taidetta jatkuvasti.

Ihan tavallisia ihmisiä siellä lähinnä on. Todella hyvä kohdata myös elämän potkineita tyyppejä. Kaikki eivät ole syntyneet kultalusikka suussa kuten mediassa tupataan kuvittelemaan.

Asennetta on tullut rutkasti lisää. Pitää nähdä asioitten myönteiset puolet. Olen outo, en hullu. Mutta sitähän eivät lääkärit parin tapaamisen perusteella voi tajuta.

• oikea Susanna

osuiskin tänne niin olympialaisten alkaminen kertoo viestin alottajasta jotain.

Siis hyvällä tavalla. ;)

• kronkeli neuvoo

Niin löydät sen oikean S:n.
      Äläkä kerro vinkkejä, jotka minä ymmärrän, koska olet puhunut väärän S:n kanssa (minä).
      Ja minä kun murehdin sun puolestas turhaan!

Nyt en halua sekaantua tähän enempää, kuin että
      laita ne sulut hänelle, niin oikea ymmärtää, jos hän on täällä ollut... ja tsemppiä etsinnälle :)
      Kai olet jo antanut anteeksi mulle YstävälleSi?

Ja S:lle neuvoksi, älä edes mieti, ap. näyttää rakastavan sua tosissaan, ei se muuten täällä puolta vuotta notkuis epätoivoisesti etsien.

Etukäteen onnea teille molemmille... jos saadaan nähdä taas yksi uusi pari :))))

• tajunnu

mitä suluilla tarkoitit.

Tulee mieleen lähinnä Zulu sana. Ne on kivoja ihmisiä, muttei varmaan liity tähän mitenkään. Ois kiva lähtä kattomaan Zuluja S:n kanssa yhdessä. ;)

Ja mitä tulee siihen yhteen naiseen. Ei se tehny muhun juuri mitään vaikutusta. Kaveri painosti yrittään iskemään sitä. Tunteet on vain S:ää varten olemassa. Kukaan muu ei oo tehny vastaavaa vaikutusta muhun.

Tottakai olen antanut anteeksi. Ei kukaan oo mua tahallaan loukannu.

Kunpa se päivä tulis että oltais yhdessä. Ei mulle voi käydä niin hyvin.

• jaa jaa
        tajunnu kirjoitti:

mitä suluilla tarkoitit.

Tulee mieleen lähinnä Zulu sana. Ne on kivoja ihmisiä, muttei varmaan liity tähän mitenkään. Ois kiva lähtä kattomaan Zuluja S:n kanssa yhdessä. ;)

Ja mitä tulee siihen yhteen naiseen. Ei se tehny muhun juuri mitään vaikutusta. Kaveri painosti yrittään iskemään sitä. Tunteet on vain S:ää varten olemassa. Kukaan muu ei oo tehny vastaavaa vaikutusta muhun.

()

siinä on kurvit.

• taas pari
        tajunnu kirjoitti:

mitä suluilla tarkoitit.

vihjettä..kyllä menee vaikeeks... ketähän se kaveri on painostanu iskeen, kysyn vaan??

• möhlääjä
        taas pari kirjoitti:

vihjettä..kyllä menee vaikeeks... ketähän se kaveri on painostanu iskeen, kysyn vaan??

yhtä naista kenet tapasin syksyllä. Nätti ja kiva nainen mut ei vaan ollut S. Ja se ei vastannu mun tekstariin. Eli en kelvannut hänelle. Mut ihan ok. Olen S:ää varten olemassa.

Menee hermot tän palstan kans taas. Tuli taas olo että oon jotenkin taas möhliny jotain.

Ei kellään oo mitään anteeksipyydettävää multa. Mulla on anteeksipyydettävää muilta.

• sellasta
        möhlääjä kirjoitti:

yhtä naista kenet tapasin syksyllä. Nätti ja kiva nainen mut ei vaan ollut S. Ja se ei vastannu mun tekstariin. Eli en kelvannut hänelle. Mut ihan ok. Olen S:ää varten olemassa.

Menee hermot tän palstan kans taas. Tuli taas olo että oon jotenkin taas möhliny jotain.

Ei kellään oo mitään anteeksipyydettävää multa. Mulla on anteeksipyydettävää muilta.

sattuu... paineet kasautuu ja purkautuu.. en minäkään kelpaa kaikille :( mutta tarkemmin ajateltuna en varmaan haluaisikaan kelvata.. :)

• vaikea kuvitella
        sellasta kirjoitti:

sattuu... paineet kasautuu ja purkautuu.. en minäkään kelpaa kaikille :( mutta tarkemmin ajateltuna en varmaan haluaisikaan kelvata.. :)

et kelpaisin S:lle. Olenhan pelkkä maanmatonen ja hän jumalatar.

Silti jaksan kuvitella. Kai mulla sit on kusta päässä.

• kehittää
        vaikea kuvitella kirjoitti:

et kelpaisin S:lle. Olenhan pelkkä maanmatonen ja hän jumalatar.

Silti jaksan kuvitella. Kai mulla sit on kusta päässä.

itseäsi, ei loputtomiin, mutta ajattele niin että teet jotain sen pään menoksi......

• tajunnut
        kehittää kirjoitti:

itseäsi, ei loputtomiin, mutta ajattele niin että teet jotain sen pään menoksi......

tarkotin että hän on seksin ylipapitar ja minä pelkkä ukkeli joka on vaan toiveikas.

Pitääks mun leikata pääni irti? En usko että olen kusipää. Kerran yks nainen huus kusipääks ja lähti vessaan karkuun ku kerroin missä opiskelin. Ei ihme että on traumoja.

Oon vaan yltiöromanttinen sekoilija.

Toivottavasti en möhliny mitään.

• joku nainen
        tajunnut kirjoitti:

tarkotin että hän on seksin ylipapitar ja minä pelkkä ukkeli joka on vaan toiveikas.

Pitääks mun leikata pääni irti? En usko että olen kusipää. Kerran yks nainen huus kusipääks ja lähti vessaan karkuun ku kerroin missä opiskelin. Ei ihme että on traumoja.

Oon vaan yltiöromanttinen sekoilija.

Toivottavasti en möhliny mitään.

teki niin.. huh huh kyllä oot pahoja traumoja kokenu, onneks musta tykkää kaikki ;)

• traumoja
        joku nainen kirjoitti:

teki niin.. huh huh kyllä oot pahoja traumoja kokenu, onneks musta tykkää kaikki ;)

muitakin. Tokilla reffeillä eräs nainen melkein löi mua kun yritin antaa kevyen hyvän yön suukon. Kai huonoja kokemuksia miehistä. Oli kertonut edellisen miehensä pettäneen häntä. Kai luuli että olisin samanlainen.
        Tyrmäys tuli ihan yllättäen. Oltiin juteltu pari kolme tuntia sitä ennen mukavasti.

Sen vessaan lähteneen naisen kanssa juttelin ihan normaalisti. Kun kerroin missä asuin hän suorastaan räjähti. Oli kai huonoja kokemuksia tyypeistä jotka asu kans samassa paikassa. Minkä minä sille voin että jotkut on käyttäytyny paskamaisesti.

Mäkin käyttäydyin toisaalta. Etsin rakkautta vaikka tiesin että sydämeni kuuluu S:lle. Rakkauden puute vei välillä voiton. Olen tekojani katunut ja pyytänyt ja saanut anteeksi. Riittäiskö se?

• olla
        joku nainen kirjoitti:

niin kiltti ja uskoa etten ole kusipää vaan ihan kiva tyyppi. Kukaan muu ei ole kusipääksi sanonut mua koskaan paitsi se yksi nainen jota jotkut idiootit olivat loukanneet. Ei johtunu mun käytöksestä että se suuttu. Mustaakseni joskus puhuin sen jälkeenkin sen kanssa jotain. En muista mitä mutta se ei räjähtänyt uudestaan. Tais jopa ehkä pahotella tapahtunutta. En muista koska olin niin kännissä.

• mulle
        joku nainen kirjoitti:

ihan syyttä ja minä oon nyt ihan down. Voi helvetti tätä palstaa. Tää tuhos mun elämän.

Sinusta tykkää varmasti ihan kaikki. Minä taidan olla vaan kirottu.

Vika paljastukseni: Pien pätkä siitä alusta ja loppu sointu on kopioitu yheltä levyltä. Ne kuulosti niin hyviltä että käytin niitä. Muu on omaa ja Sinusta inspiraation saanutta.

• päin vastoin
        mulle kirjoitti:

ihan syyttä ja minä oon nyt ihan down. Voi helvetti tätä palstaa. Tää tuhos mun elämän.

Sinusta tykkää varmasti ihan kaikki. Minä taidan olla vaan kirottu.

Vika paljastukseni: Pien pätkä siitä alusta ja loppu sointu on kopioitu yheltä levyltä. Ne kuulosti niin hyviltä että käytin niitä. Muu on omaa ja Sinusta inspiraation saanutta.

pitää miettiä mitä sanoo... pyörin suunnilleen ympyrää... ihan hyvään uskon vaikka en nyt olekaan s...... jos mä tykkään niin oon hyvä, jos en niin päästän kaikkea mahdollista, olen siis ihan kamala muille, että silleen, mutta tälle yhdelle, yritän olla kiva, että sellasta.

• sellainen luonne
        joku nainen kirjoitti:

että käsität kaiken niin väärin ja negatiivisesti kuin mahdollista jos vain siihen on edes teoreettiset tsänssit.

Olen se tyyppi kenen kanssa kiersit niemen. Voisitko olla niin kiltti ja uskoa mua?

Loukkaannut varmasti tästäkin. Ei mulla ole mahdollisuutta kirjoittaa tänne yhtään mitään ettet käsittäisi mua väärin. Kohta lentää PC ikkunasta kun pännii niin paljon.

• hyvä että
        päin vastoin kirjoitti:

pitää miettiä mitä sanoo... pyörin suunnilleen ympyrää... ihan hyvään uskon vaikka en nyt olekaan s...... jos mä tykkään niin oon hyvä, jos en niin päästän kaikkea mahdollista, olen siis ihan kamala muille, että silleen, mutta tälle yhdelle, yritän olla kiva, että sellasta.

et oo suuttunut. Kuka sitten lienetkin. Täällä netissä ei voi mitään päätellä mistään. Kasvotusten se voi vain onnistua.
        Toivottavasti saan joskus tilaisuuden.

• toivon
        hyvä että kirjoitti:

et oo suuttunut. Kuka sitten lienetkin. Täällä netissä ei voi mitään päätellä mistään. Kasvotusten se voi vain onnistua.
        Toivottavasti saan joskus tilaisuuden.

omalla kohdalla minäkin - täällä en luota mihinkään. Silti kuitenkin vain etsin.

• saman luontonen
        sellainen luonne kirjoitti:

että käsität kaiken niin väärin ja negatiivisesti kuin mahdollista jos vain siihen on edes teoreettiset tsänssit.

Olen se tyyppi kenen kanssa kiersit niemen. Voisitko olla niin kiltti ja uskoa mua?

Loukkaannut varmasti tästäkin. Ei mulla ole mahdollisuutta kirjoittaa tänne yhtään mitään ettet käsittäisi mua väärin. Kohta lentää PC ikkunasta kun pännii niin paljon.

että käsitän väärin helposti ja tunnen helposti että oisin loukannut vaikken oikeasti oliskaan.

En tiedä onko hyvä vai huono juttu.

• YstäväS
        tajunnu kirjoitti:

mitä suluilla tarkoitit.

Lausuitko taas tänään jotain julkisesti???
        Mun piti jo pysyä pois täältä ja tähän asti se onnistui, mutta...
        multa ei tarvi pyytää mitään anteeksi :)

• Seppo
        YstäväS kirjoitti:

Lausuitko taas tänään jotain julkisesti???
        Mun piti jo pysyä pois täältä ja tähän asti se onnistui, mutta...
        multa ei tarvi pyytää mitään anteeksi :)

en ole Susannakaan ja olen heterokin vielä ;)

• olla kaikki
        Seppo kirjoitti:

en ole Susannakaan ja olen heterokin vielä ;)

heteroita kun oikein silmiin katsotaan.

• vielä tämän
        olla kaikki kirjoitti:

heteroita kun oikein silmiin katsotaan.

aivan hullua. Sen vaan sanon. Johtuu vaan siitä äärettömästä hyvän olon tunteesta jonka Hän sai minussa aikaan ja voisi saada vieläkin. Aloin pelkäämään ettei se olisi ollut totta. Tunne oli niin epärealistisen ihana. En ole tottunut mihinkään sellaiseen vaan pelkkään riutumiseen. Siksi luulin että se olisi voinut olla pelkkää illuusiota.

Ei se ole. Se on totta. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3910
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3506
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3118
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2970
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1954
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1948
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1789
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1733
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1721
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1684
    Aihe