Kertoisitteko viisaampana minulle alkoholista ja sen käytöstä ? Itselläni on juuri tämä tilanne, että jo maanantaista odotan, koska pääsee vetämään naamat. Perjantaina sitten haen kaupasta olutta ja juon hyvinkin nopeasti lähes 10 pulloa, jonka jälkeen lähden baariin. Siellä meno jatkuu lähes yhtä hurjana, hieman rauhoitan tahtia... Juon lähes aina nopeammin, kuin muut. Pöydällä kun seisoo tuoppi, niin se on pakko juoda suht nopeasti tyhjäksi.
Tiedän, että juomisessani on humaltuminen ainut päämäärä. Voisitteko selittää minulle näinkin kovaa humalan hakuista juomista ? Mistä se johtuu, miten voin kehittää itseäni jne... ????
Kyssäri
3
566
Vastaukset
- calmato
Makusi näyttää olevan kovin rajoittunut alkoholin suhteen. Kehittyäksesi alkoholin käyttäjänä ehdotan, että hankit alkosta alkoholihinnaston. Aloita ensimmäiseltä sivulta ja osta hinnaaston antamassa järjestyksessä kaikkia luettelosta löytyviä juomia yksi pullollinen kutakin. Anna juomien määrätä tahti, jos joku maku tuntuu oudolta, huuhtele se kurkustasi alas jollain toisella juomalla, esimerkiksi oluella. Kun olet käynyt läpi koko Alkon valikoiman, olet ainakin pikkuisen kehittynyt juomisen taidossa.
Kukin kehittää itseään parhaaksi katsomallaan tavalla, vapaassa maassa kun ollaan. :-( - Oskari
Kertomuksesi tuntuu tutulta. Minulla oli 30-vuotta samanlainen tahti. Kun istuttiin ravintolassa, niin minun lasini oli aivan varmasti aina ensimmäisenä tyhjä. Ei auttanut, vaikka kuinka alkuillasta toisin päätin.
Sitten aloin miettimään asioita. Alkoi ilmenemään kaikenlaisia vaivoja. Päätin lopettaa koko juomisen. Melkein 30-vuotta olin ottanut viinaa joka ikinen päivä.
Eräänä päivänä vain aloin vähentämään kossun käyttöä. Joka viikko yhä vähemmän. Nyt, kun vielä otan, niin määrä on noin 3,5 cl ilta.
Ei tule humalaan, mutta nukuttaa sopivasti.
Muutaman kuukauden kuluttua en aijo enää ottaa yhtään.
En ole käynyt lääkärissä, enkä AA-kerhoissa.
Samalla lopetin myös 50-vuotta kestäneen tupakointini ja siitäkin on kulunut jo lähes vuosi.- Mullakin
Mulla oli myös noin 30.v. jokapäiväinen juomaputki,en pystynyt yksin vähentämään/ lopettamaan juomistani,vaikka kuinka yritin.
Sitten pääsin AA:han,ja olen saanut olla ilman viinaa.
Sinulle Oskari, nostan hattua,että olet pystynyt vähentämään,ja aiot lopettaa kokonaan,ilman viinaa minä ainakin pärjään nykyään paljon paremmin,röökii en oo vielä lopettanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249