mun kaverit hokee koko ajan et "mä en haluu menettää sua" ja kaikkée vastaavaa... tosi ärsyttävää.. kyl mä tiiän et bulimiaan voi kuolla mut suurin osa ei kuitenkaa kuole!! ja vaik mä kuolisinki ni mitä sitte?!?!?!? pitääks sitä koko ajan jauhaa!!? antais vaa asian olla. toivon et en ois koskaa kertonu edes mun parhaille kavereille.. mites muitten läheiset on suhtautunu? ois kiva kuulla et oonks mä ainut jonka kaverit varautuu jo pahimpaan..
ärsyttävää!!
5
718
Vastaukset
- ....
olisit hei ilonen siitä, että kaveris välittää susta! Mun kavereita ei vois vähempää kiinnostaa.
- harvinaislaatuinen
tapaus! Kannattaisi arvostaa toisten huolenpitoa, vaikka se ärsyttävää onkin. Tukijoukot auttaisi ja motivoisi useimpia suuntautumaan parempaan elämään!
Meitä on monia, joiden läheisille koko sairaus on "tabu". On monia ihmisiä, jotka tietävät lähipiirissäkin, on ehkä uskaltautunut kertomaan. Mutta kukaan ei jaksa, ketään ei aidosti kiinnosta. Siinä mielessä tuntuukin joskus niin hemmetin epäoikeudenmukaiselta, kun itse kuitenkin aidosti on huolissaan toisista, kun heillä on ongelmia.- kaveri...
mulla on kans paras kaveri jolle olen asiasta kertonut, se ei välitä! asun sen kanssa kimppakämpässä ja kerran kysyin että voisinko oksentaa kotona kun pihalla on niin pirun kylmä...arvaa mitä tää sano...no se sano et okei ja lähti käymään porukoillaan. ei sen jälkeen edes puhunut asiasta mitään. ei se ole musta huolissaan... ei se aina kauheen kivalta tunnu jos toinen ei yhtään välitä et toiselle voi sattua mitä vaan. se vaan hokee et oma on vikas ja itsesta se parannus on lähdettävä.
ihan totta toikin on, mut ois se kiva jos se joskus kysyis et miten mulla esim. menee sen bulimian kanssa. mut kun se on kuin ei olis edes mitään bulimiaa!! - ...
kaveri... kirjoitti:
mulla on kans paras kaveri jolle olen asiasta kertonut, se ei välitä! asun sen kanssa kimppakämpässä ja kerran kysyin että voisinko oksentaa kotona kun pihalla on niin pirun kylmä...arvaa mitä tää sano...no se sano et okei ja lähti käymään porukoillaan. ei sen jälkeen edes puhunut asiasta mitään. ei se ole musta huolissaan... ei se aina kauheen kivalta tunnu jos toinen ei yhtään välitä et toiselle voi sattua mitä vaan. se vaan hokee et oma on vikas ja itsesta se parannus on lähdettävä.
ihan totta toikin on, mut ois se kiva jos se joskus kysyis et miten mulla esim. menee sen bulimian kanssa. mut kun se on kuin ei olis edes mitään bulimiaa!!en enää ikinä valita siitä et musta välitetää!! nyt vast tajuun kuinka kauheeta se olis jos ketään ei kiinnostais. anteeks et valitan jostain noin tyhmästä! mun kaverit ei ikinä antais mun oksentaa niitten seuras.. hyvä ettei yritä änkee meille joka päivä et vois vahtii mua ja sitoo kädet selän taa.. toivottavasti ketää ei masentanu nää mun viestit.. nyt kyllä nolottaa
- ....
... kirjoitti:
en enää ikinä valita siitä et musta välitetää!! nyt vast tajuun kuinka kauheeta se olis jos ketään ei kiinnostais. anteeks et valitan jostain noin tyhmästä! mun kaverit ei ikinä antais mun oksentaa niitten seuras.. hyvä ettei yritä änkee meille joka päivä et vois vahtii mua ja sitoo kädet selän taa.. toivottavasti ketää ei masentanu nää mun viestit.. nyt kyllä nolottaa
kiva kun ymmärsit... ei se tosiaan tunnu kivalta kun kukaan ei välitä! kyllä äiti aina välillä kyselee, mut ei se voi enää niin "vahtia" mua kun en asu enää kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478