Onko

niksu

muut hiljaiset assit huomanneet saman kuin mä eli kaiken maailman kaupustelijat, epäilyttävät hyypiöt ym. yrittää saada ostamaan, kusettaa, käyttä hyväkseen ym. ei kaunis "ei" tehoa vaan se ohitetaan niin kuin en olisi sanonut mitään?
Nykyisin kaupustelijat saa luurin korvaansa välittömästi, koska se on ainoa, mikä tehoa. Muille sanon "v...n idiootti, etkö s.....a tajua, etten halua sun juttuja". Se tehoaa, mutta tuntuu tosi alentavalta, kun joutuu käyttämään tuollaista kieltä.

7

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksia

Viimeksi vastasin, että tähän numeroon kaupalliset puheluut on kielletty. Syyte tulee kotirauhanhäirinnästä, jos puhelut jatkuu.

Tämä vaiensi puhelinmyyjän. Onko parempia kokomuksia?

• niksu

yritän nätisti sanoa, eikä siihen reagoida mitenkään, mulla kiehahtaa nykyisin äkkiä. Sitten tulee rumaa tekstiä. Ärsyttää, kun ei toista tunnuta kunnioittavan ollenkaan. Sitten vieläkun huomataan, että sussa on jotain "outoa", niin sitten oikein tuputetaan tuplasti. Vedän kuin magneetti ala-arvoista roskaporukkaa. Se ottaa kyllä päähän.

• puhelinmyynti
        niksu kirjoitti:

yritän nätisti sanoa, eikä siihen reagoida mitenkään, mulla kiehahtaa nykyisin äkkiä. Sitten tulee rumaa tekstiä. Ärsyttää, kun ei toista tunnuta kunnioittavan ollenkaan. Sitten vieläkun huomataan, että sussa on jotain "outoa", niin sitten oikein tuputetaan tuplasti. Vedän kuin magneetti ala-arvoista roskaporukkaa. Se ottaa kyllä päähän.

- anteeksi tämä ammattikunnan koluttamattomuus ja tahdittomuus.

- puhelinmyynti on monen vammaisen ainoa tienestimahdollisuus.

- jos asiakas sitten vaikka tilaisi jotain hyväsydämmisyyksissään meikäläistä kohtaan ja peruuttaa tilauksen jää olematon palkkio saamatta.

-kaikkien pitäsi tätä tienestimuotoa kokeilla, niin tietää mistä puhun.

- suoraansanoen sekä työntekijän että asiakkaan halventamista ja riistoa.

- kertokaa nyt te muutkin mitä kokemuksia teillä on Niksun esille nostamasta tärkeästä aiheesta.

• niksu
        puhelinmyynti kirjoitti:

- anteeksi tämä ammattikunnan koluttamattomuus ja tahdittomuus.

- puhelinmyynti on monen vammaisen ainoa tienestimahdollisuus.

- jos asiakas sitten vaikka tilaisi jotain hyväsydämmisyyksissään meikäläistä kohtaan ja peruuttaa tilauksen jää olematon palkkio saamatta.

-kaikkien pitäsi tätä tienestimuotoa kokeilla, niin tietää mistä puhun.

- suoraansanoen sekä työntekijän että asiakkaan halventamista ja riistoa.

- kertokaa nyt te muutkin mitä kokemuksia teillä on Niksun esille nostamasta tärkeästä aiheesta.

pelkästään puhelinmyyntiä.
        Esim. töissä yritti alkuun pari akkaa pompottaa, kunnes sitten kerran paloi päreet ja tuli tekstiä. Sen jälkeen ei ole pompoteltu.

Siis tarkoitinkin lähinnä sitä, et onko muilla sitä ongelmaa kuin mulla, että kauniisti sanominen ei auta vaan pitää räjähtää, jotta menee perille. Kaikenmaailman hyväksikäyttäjä (en tarkoita seksuaalista hyväksikäyttöä) liimaantuu kylkeen kuin magneetin vetämänä. Olenkin miettinyt, että onko se hiljaisuus ja ilmeettömyys, mikä saa tietyn tyypiset ihmiset luulemaan, että olen tyhmä, jopa vajaaälyinen, jota voi käyttää hyväkseen?

• asbert
        niksu kirjoitti:

pelkästään puhelinmyyntiä.
        Esim. töissä yritti alkuun pari akkaa pompottaa, kunnes sitten kerran paloi päreet ja tuli tekstiä. Sen jälkeen ei ole pompoteltu.

Siis tarkoitinkin lähinnä sitä, et onko muilla sitä ongelmaa kuin mulla, että kauniisti sanominen ei auta vaan pitää räjähtää, jotta menee perille. Kaikenmaailman hyväksikäyttäjä (en tarkoita seksuaalista hyväksikäyttöä) liimaantuu kylkeen kuin magneetin vetämänä. Olenkin miettinyt, että onko se hiljaisuus ja ilmeettömyys, mikä saa tietyn tyypiset ihmiset luulemaan, että olen tyhmä, jopa vajaaälyinen, jota voi käyttää hyväkseen?

Jostain syystä puhelinmyyjät eivät mulle soittele.

Nuorempana kun kuljin paikallisjunilla ja raitiovaunuilla, niin vedin aina puoleeni hulluja ja humalaisia. Viime vuonna taisin kulkea kerran junalla ja silloinkin junaan tullut rähinöitsijä alkoi kommentoida mun luonteenlaatua. Kai se perustui mun ilmeettömyyteen. Kukaan tavallinen, selvä ihminen ei ole koskaan ole jutellut mulle mitään junissa tai muutenkaan.

Minua on lapsena koulukiusattu seitsemän vuotta. Tämä varmaan liittyy aiheeseen. Ihmiset myös usein ohittavat minut jonossa. Onko sekin vahvemman oikeus?

• keskustelussa
        asbert kirjoitti:

Jostain syystä puhelinmyyjät eivät mulle soittele.

Nuorempana kun kuljin paikallisjunilla ja raitiovaunuilla, niin vedin aina puoleeni hulluja ja humalaisia. Viime vuonna taisin kulkea kerran junalla ja silloinkin junaan tullut rähinöitsijä alkoi kommentoida mun luonteenlaatua. Kai se perustui mun ilmeettömyyteen. Kukaan tavallinen, selvä ihminen ei ole koskaan ole jutellut mulle mitään junissa tai muutenkaan.

Minua on lapsena koulukiusattu seitsemän vuotta. Tämä varmaan liittyy aiheeseen. Ihmiset myös usein ohittavat minut jonossa. Onko sekin vahvemman oikeus?

ole varmaan liian hidas vastaamaan, tai ilmeestäni on hankala päätellä. että haluan vastata. Viittoilemallakaan ei toisinaan saa puheenvuoroa.

• kielto

niistä pääsee 99 prosenttisesti eroon kun tekee puhelinmyyntikiellon. Silloin ei asiallsiet myyjät soittele, ja muille voi sitten ilmoittaa että kielto on ja nyt tulee rikosilmoitus kotirauhan häiritsemiststä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe