Pähkäilinpä tässä, oiskohan mulla vielä vientiä, jos en olisi naimisissa, ja ollut saman miehen kanssa jo 14 v. ?? Epävarmuus alkaa painaa,,,
Pähkäilyä näin
11
659
Vastaukset
- kuin tänään
asia testaamaan siten parhaiten asia selviää
- kyllästynyt
vientiä vientiä ja vientiä, ei pysyvyyttä,
jatkuva vientikin on kyllästyttävää,
ei jaksa jatkuvasti tutustua uusiin ihmisiin ja
taas huomata ettei oltukkaan sopivia toisillemme.
Ei katsota yhteisiä valokuvia, ei muistella yhdessä menneitä, ei yhteisiä tuttavia, ei yhteistä omaisuutta, ei yhteistä varmuutta tulevaisuudesta eikä suunnitelmia vuosien päähän.
Sellaistakin voi olla elämä.
Parisuhteen kannalla, yksinäinen eläjä.- se on
Tuntuu ettei ole hyvä mitenkään päin, parisuhde tuntuu välillä ikävystyttävältä, ei ole elämässä sitä rakastumisen viehätystä, ja sekään ei ole hyvä, jos on yksin! :(
- varmasti
Vientiä, pettymyksiä ja taas vientiä ja pettymyksiä...
Kyllä vanha suola on monasti alkanut janottamaan!
Liian myöhään, nyt hän viettää niitä ihania koti-iltoja uuden kanssa ja minä edelleen kokeilen että oliskohan tänä iltana vielä vientiä.. : / - Alffi-06
..mistä? Kun parisuhtees elät niin mikä ihmeen epävarmuus iskee 14 vuoden suhteen jälkeen? Sekö että jospa sittenkin olisi ollut jotain parempaa ja meneekö elämä ohi? Itse olen alannut epäilemään jospa sittenkin ois parisuhtees kivempaa, niinkuin aiemmin, vaikka kuudes vuodes jo on yksin oppinut vaeltamaan, niin en siltikään ole täysin vakuuttunut, toivoo yksi väsynyt matkustaja.
- sanoitte sen
epävarmuuden,, mutta entäs ne vastukset!
Tulipahan mieleen muutama kohta , sekoituuko intohimo ja rakkaus keskenään ja vertaillaan kumpi on kumpaa. Ketä pitäis viedä ja minnekkä.
Miksi odotat vientiä eräs kirjoittaja, eikös se kannataisi sanoa niinkuin se ehkä kohdallasi on. "itse tahdot viedä" mutta kuinka kääntää se siten että joku muu "veisi" sinua. Että olisit haluttu vaikka itse ehkä "haluat".??
Toiset kommentoi miten "aina" on kaipuu jonnekkin pois turvallisuudesta ja epävarmuuteen?!
Eräs kertoo että on "väsynyt"kulkija..?
Ei kai tuost tule kuin johtopäätökseen että aina on "paha olla". Miksi ehkä tarvii teidän itselle todistaa että teillä on "ottajia" yhä uudestaan ja uudestaan. Kun kaikkia mmailman miehiä ei voi omistaa ja toisillekkin naisille on jätettävä "jotain". Ja sitä paitsi ei miehiä voi omistaa eikä kaikkia miehiä voi pikkusormensa ympärille "kääriäkkään".
Ja jos on "vientiä" niin kyllä kai se on jonkin aikaa ns: uusioteininä mukavaa mutta voihan sitä turvallisessakin suhteessa kokea viennin. Siinä vaan tarttee tehdä yhteistyötä ja tulla toimeen ja ottaa aidot asiat puheeksi ja sopia niistä sekä olla luotettava ja ansaita luottamus sekä rehellisesti toimia ja olla avoin.
Sekä huolehti toisen tunteita , sekä toimia reilusti muiden kanssa.
Pian on aitoja ystäviä ympärys täynnä ja on "vientiä".
Ai niin, se itse kysymys jäi epäselväksi??
Nyt ei tainnut siltikään tulla sitä "salarakasta" tähän kuvioon...nyyh kyllä se tuo vastuun kantaminen on vaikeaa,,,ja itsensä tunteminen. - varmasti
sanoitte sen kirjoitti:
Tulipahan mieleen muutama kohta , sekoituuko intohimo ja rakkaus keskenään ja vertaillaan kumpi on kumpaa. Ketä pitäis viedä ja minnekkä.
Miksi odotat vientiä eräs kirjoittaja, eikös se kannataisi sanoa niinkuin se ehkä kohdallasi on. "itse tahdot viedä" mutta kuinka kääntää se siten että joku muu "veisi" sinua. Että olisit haluttu vaikka itse ehkä "haluat".??
Toiset kommentoi miten "aina" on kaipuu jonnekkin pois turvallisuudesta ja epävarmuuteen?!
Ei kai tuost tule kuin johtopäätökseen että aina on "paha olla". Miksi ehkä tarvii teidän itselle todistaa että teillä on "ottajia" yhä uudestaan ja uudestaan. Kun kaikkia mmailman miehiä ei voi omistaa ja toisillekkin naisille on jätettävä "jotain". Ja sitä paitsi ei miehiä voi omistaa eikä kaikkia miehiä voi pikkusormensa ympärille "kääriäkkään".
Ja jos on "vientiä" niin kyllä kai se on jonkin aikaa ns: uusioteininä mukavaa mutta voihan sitä turvallisessakin suhteessa kokea viennin. Siinä vaan tarttee tehdä yhteistyötä ja tulla toimeen ja ottaa aidot asiat puheeksi ja sopia niistä sekä olla luotettava ja ansaita luottamus sekä rehellisesti toimia ja olla avoin.
Nyt ei tainnut siltikään tulla sitä "salarakasta" tähän kuvioon...nyyh kyllä se tuo vastuun kantaminen on vaikeaa,,,ja itsensä tunteminen.Tarkkaan olit lukenut tekstin, mutta luetun ymmärtäminen meni mönkään tai
sitten en osannut asiaa ilmaista oikein..?
vienti ja vienti ei tuo elämääni onnea ja sisältöä, mutta entinen parisuhde toi,
mutta tajusin sen liian myöhään.... - Alffi-06
sanoitte sen kirjoitti:
Nyt ei tainnut siltikään tulla sitä "salarakasta" tähän kuvioon...nyyh kyllä se tuo vastuun kantaminen on vaikeaa,,,ja itsensä tunteminen...tosin vuodatuksenne ei ollut oikein suhteessa yhtään mihinkään, jos väsynyt kulkija olin minä, niin enpä niin sanonut jos tarkemmin tutkitte.
Tiedoksenne, koska kevyempi musiikki ei liene teille kovinkaan tuttua.
Yöllä linja-autossa
yksi väsynyt matkustaja,
...
laskee vastaantulijat
pysäkit kun ohi vilahtavat
tietäen mikä tahansa
oisi voinut olla, se oikea. - on osa elämää
Alffi-06 kirjoitti:
..tosin vuodatuksenne ei ollut oikein suhteessa yhtään mihinkään, jos väsynyt kulkija olin minä, niin enpä niin sanonut jos tarkemmin tutkitte.
Tiedoksenne, koska kevyempi musiikki ei liene teille kovinkaan tuttua.
Yöllä linja-autossa
yksi väsynyt matkustaja,
...
laskee vastaantulijat
pysäkit kun ohi vilahtavat
tietäen mikä tahansa
oisi voinut olla, se oikea.kohdattava tunne, ja ei kaikessa ei puolissakkaan voi onnistua. Mikä on onnistumista sitten. Mitä ja mikä pitää voittaa.?
Ymmärtäminen on totta että se on kiinni komunikaatio taidosta ja luetunkin ymmärtämsiestä. Myös ilmaisemisen taidosta ja rajat on kaikella.
Huomaaminen ja katumus , krapulu / morkkis . suhteessa ja menetyssäkin on varmaan aitoja tunteita ja väsymys myös. Oikuettujain. Vastausta niihin saa uuden ajattelun kautta , asenteiden ja usko sekä toivon paremamasta.
Niin pysäkit ovat kaikki oikeita kai, ja se "haavekuva" kai voi olla missä vain. Elämän realismi ja fanttasia eivät palvele aina todellisuutta joten siihen mahtuu niiden välillä pettymyksiäkin jos ne niin kokee.
- Patja Jussi
No ootkos tyytyväinen noin suurinpiirtein 14 vuoteen? Voithan kokeilla, onko vientiä. En ymmärrä haikailuasi.
- SexReiska
niin tulen antamaan puolueettoman ja armottoman asiantuntijan lausunnon.
Ride on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762