Mitä minun

pitäisi tehdä

jotta saisimme rakkautemme toteutumaan ? Olemme todellakin odotelleet liikaa !

22

2249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkälti

siitä ketä tarkoitat - olisitko Hän?

• ei ehkä

ollut hän.

• olla.
        ei ehkä kirjoitti:

ollut hän.

Olisitko sinä - Hän?

• minä olen
        olla. kirjoitti:

Olisitko sinä - Hän?

olen minä.

• kun sattui
        minä olen kirjoitti:

olen minä.

ihmeellinen yhteensattuma - minäkin olen minä. Mutta missähän Hän on? Etsin häntä.

• olen Hän
        kun sattui kirjoitti:

ihmeellinen yhteensattuma - minäkin olen minä. Mutta missähän Hän on? Etsin häntä.

löysit jo.

• nyt narraat.
        olen Hän kirjoitti:

löysit jo.

Mistä voisin tietää, että olet oikeasti Hän - siis juuri Hän, jota etsin?

• hah hah
        nyt narraat. kirjoitti:

Mistä voisin tietää, että olet oikeasti Hän - siis juuri Hän, jota etsin?

ehheh-en minä vaan tiedä..jostain luulen niin..olen aika varma..

• olen hän

Olet suuri rakkauteni jos olet nainen ja se oikea, mutta minä olen juuri hän.

• minä olen
        olen hän kirjoitti:

Olet suuri rakkauteni jos olet nainen ja se oikea, mutta minä olen juuri hän.

nainen ja juuri hän.

• minun
        minä olen kirjoitti:

nainen ja juuri hän.

sitten pitäisi tehdä rakkautemme eteen ? Jumissa ollaan!

• ollaan
        minun kirjoitti:

sitten pitäisi tehdä rakkautemme eteen ? Jumissa ollaan!

ei yhtään naurata kun naamas näkeminen on aina samanlaista.... siinäpä se kun olen niin kovin ihastunut, ja vielä enemmän paljon enemmän..
        olis hyvä unohtaa kaikki paha ja uskoa asioiden totuuteen. Mä olen niin varma asiasta kun voi olla. Sä olet parasta mitä mä tiedän. Ei kukaan muu.
        Mun on ihan turha ehdotella mitään, sä kyllä tiedät mitä teet. :)

• tietenkään
        ollaan kirjoitti:

ei yhtään naurata kun naamas näkeminen on aina samanlaista.... siinäpä se kun olen niin kovin ihastunut, ja vielä enemmän paljon enemmän..
        olis hyvä unohtaa kaikki paha ja uskoa asioiden totuuteen. Mä olen niin varma asiasta kun voi olla. Sä olet parasta mitä mä tiedän. Ei kukaan muu.

velvoittaa sinua toimimaan, mutta olen ollut pitkään epätoivoinen.

• minä
        tietenkään kirjoitti:

velvoittaa sinua toimimaan, mutta olen ollut pitkään epätoivoinen.

haluaisin niin kovasti että kaikki menisi hyvin..taidan olla itse samassa ojassa....
        totuus on vaan se että sä oot ihana ja että ei ole muita.. ja ikävöin ikuisesti.. mutta olis kyllä suunnaton helpotus jos jotain tapahtuis.. minä vaan en halua tehdä mitään ns pakon alla. Kammottavaa..

• epäilyttää
        ollaan kirjoitti:

tuo "naamas näkeminen". Missä olet nähnyt minut ? Historiallisesti se näkeminen on kyllä tapahtunut, mutta ei pitkään aikaan ole nähty.

• ihan sama
        epäilyttää kirjoitti:

tuo "naamas näkeminen". Missä olet nähnyt minut ? Historiallisesti se näkeminen on kyllä tapahtunut, mutta ei pitkään aikaan ole nähty.

sainpahan taas sanottua..

ihan sama kirjoitti:

sainpahan taas sanottua..

Voi voi.

• kammottava, että
        minä kirjoitti:

haluaisin niin kovasti että kaikki menisi hyvin..taidan olla itse samassa ojassa....
        totuus on vaan se että sä oot ihana ja että ei ole muita.. ja ikävöin ikuisesti.. mutta olis kyllä suunnaton helpotus jos jotain tapahtuis.. minä vaan en halua tehdä mitään ns pakon alla. Kammottavaa..

koominen. Jos myönnät, että este on jo nuoruudessani syntynyt niin uskon, että olet säihkyväsilmäinen suuri sielu, suuri rakkauteni. Jos et tiedä siitä mitään ,niin et ole HÄN.
        En ole varma, mutta luulenpa, että tiedät missä päiväkirjaani voi lukea. Sinun pitäisi olla keski-ikäinen, jotta olisit Hän.

• kronkeli
        kammottava, että kirjoitti:

koominen. Jos myönnät, että este on jo nuoruudessani syntynyt niin uskon, että olet säihkyväsilmäinen suuri sielu, suuri rakkauteni. Jos et tiedä siitä mitään ,niin et ole HÄN.
        En ole varma, mutta luulenpa, että tiedät missä päiväkirjaani voi lukea. Sinun pitäisi olla keski-ikäinen, jotta olisit Hän.

Vai keski-ikäinen!
        ...tana...kele...ttu...tti...
        korkeintaan melkein...
        Mun piti olla vaan ihan hiljaa, mutta nyt kyllä suutuin, ehkä illalla lepyn, mutta
        ethän sä mua tarkoittanutkaan, joten ei hätää,
        en oo sitten vanhakaan... ;)

• lupaavalta-

Kysyt suoraan mitä sinun pitäisi tehdä. Mulla olisi ehdotus: ota silmä (*) kopraan ja kato:
      (''). Näyttääkö herKulliselta?

• luenkaan.

Oletko edes nainen ?

• K....

Minäkin olen tässä odotellut puhelinsoittoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe