jotta saisimme rakkautemme toteutumaan ? Olemme todellakin odotelleet liikaa !
Mitä minun
22
2249
Vastaukset
- pitkälti
siitä ketä tarkoitat - olisitko Hän?
- ei ehkä
ollut hän.
- olla.
ei ehkä kirjoitti:
ollut hän.
Olisitko sinä - Hän?
- minä olen
olla. kirjoitti:
Olisitko sinä - Hän?
olen minä.
- kun sattui
minä olen kirjoitti:
olen minä.
ihmeellinen yhteensattuma - minäkin olen minä. Mutta missähän Hän on? Etsin häntä.
- olen Hän
kun sattui kirjoitti:
ihmeellinen yhteensattuma - minäkin olen minä. Mutta missähän Hän on? Etsin häntä.
löysit jo.
- nyt narraat.
olen Hän kirjoitti:
löysit jo.
Mistä voisin tietää, että olet oikeasti Hän - siis juuri Hän, jota etsin?
- hah hah
nyt narraat. kirjoitti:
Mistä voisin tietää, että olet oikeasti Hän - siis juuri Hän, jota etsin?
ehheh-en minä vaan tiedä..jostain luulen niin..olen aika varma..
- olen hän
Olet suuri rakkauteni jos olet nainen ja se oikea, mutta minä olen juuri hän.
- minä olen
olen hän kirjoitti:
Olet suuri rakkauteni jos olet nainen ja se oikea, mutta minä olen juuri hän.
nainen ja juuri hän.
- minun
minä olen kirjoitti:
nainen ja juuri hän.
sitten pitäisi tehdä rakkautemme eteen ? Jumissa ollaan!
- ollaan
minun kirjoitti:
sitten pitäisi tehdä rakkautemme eteen ? Jumissa ollaan!
ei yhtään naurata kun naamas näkeminen on aina samanlaista.... siinäpä se kun olen niin kovin ihastunut, ja vielä enemmän paljon enemmän..
olis hyvä unohtaa kaikki paha ja uskoa asioiden totuuteen. Mä olen niin varma asiasta kun voi olla. Sä olet parasta mitä mä tiedän. Ei kukaan muu.
Mun on ihan turha ehdotella mitään, sä kyllä tiedät mitä teet. :) - tietenkään
ollaan kirjoitti:
ei yhtään naurata kun naamas näkeminen on aina samanlaista.... siinäpä se kun olen niin kovin ihastunut, ja vielä enemmän paljon enemmän..
olis hyvä unohtaa kaikki paha ja uskoa asioiden totuuteen. Mä olen niin varma asiasta kun voi olla. Sä olet parasta mitä mä tiedän. Ei kukaan muu.
Mun on ihan turha ehdotella mitään, sä kyllä tiedät mitä teet. :)velvoittaa sinua toimimaan, mutta olen ollut pitkään epätoivoinen.
- minä
tietenkään kirjoitti:
velvoittaa sinua toimimaan, mutta olen ollut pitkään epätoivoinen.
haluaisin niin kovasti että kaikki menisi hyvin..taidan olla itse samassa ojassa....
totuus on vaan se että sä oot ihana ja että ei ole muita.. ja ikävöin ikuisesti.. mutta olis kyllä suunnaton helpotus jos jotain tapahtuis.. minä vaan en halua tehdä mitään ns pakon alla. Kammottavaa.. - epäilyttää
ollaan kirjoitti:
Mun on ihan turha ehdotella mitään, sä kyllä tiedät mitä teet. :)tuo "naamas näkeminen". Missä olet nähnyt minut ? Historiallisesti se näkeminen on kyllä tapahtunut, mutta ei pitkään aikaan ole nähty.
- ihan sama
epäilyttää kirjoitti:
tuo "naamas näkeminen". Missä olet nähnyt minut ? Historiallisesti se näkeminen on kyllä tapahtunut, mutta ei pitkään aikaan ole nähty.
sainpahan taas sanottua..
ihan sama kirjoitti:
sainpahan taas sanottua..
Voi voi.
- kammottava, että
minä kirjoitti:
haluaisin niin kovasti että kaikki menisi hyvin..taidan olla itse samassa ojassa....
totuus on vaan se että sä oot ihana ja että ei ole muita.. ja ikävöin ikuisesti.. mutta olis kyllä suunnaton helpotus jos jotain tapahtuis.. minä vaan en halua tehdä mitään ns pakon alla. Kammottavaa..koominen. Jos myönnät, että este on jo nuoruudessani syntynyt niin uskon, että olet säihkyväsilmäinen suuri sielu, suuri rakkauteni. Jos et tiedä siitä mitään ,niin et ole HÄN.
En ole varma, mutta luulenpa, että tiedät missä päiväkirjaani voi lukea. Sinun pitäisi olla keski-ikäinen, jotta olisit Hän. - kronkeli
kammottava, että kirjoitti:
koominen. Jos myönnät, että este on jo nuoruudessani syntynyt niin uskon, että olet säihkyväsilmäinen suuri sielu, suuri rakkauteni. Jos et tiedä siitä mitään ,niin et ole HÄN.
En ole varma, mutta luulenpa, että tiedät missä päiväkirjaani voi lukea. Sinun pitäisi olla keski-ikäinen, jotta olisit Hän.Vai keski-ikäinen!
...tana...kele...ttu...tti...
korkeintaan melkein...
Mun piti olla vaan ihan hiljaa, mutta nyt kyllä suutuin, ehkä illalla lepyn, mutta
ethän sä mua tarkoittanutkaan, joten ei hätää,
en oo sitten vanhakaan... ;)
- lupaavalta-
Kysyt suoraan mitä sinun pitäisi tehdä. Mulla olisi ehdotus: ota silmä (*) kopraan ja kato:
(''). Näyttääkö herKulliselta?- luenkaan.
Oletko edes nainen ?
- K....
Minäkin olen tässä odotellut puhelinsoittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458