meinaatko käydä?
Venemessut alkaa
12
2062
Vastaukset
- noi
Tornion olumppialaiset on samaan aikaan
- aina
huomenna on messupäivä, .kesä tulossa.
- tai tiistaina
Kyllä alkuviikosta pitää lähteä käymään. Olen jo vuosia käynyt viikolla ja heti aamusta, sillä viikonloppuna on aivan turha hallin ryysikseen ahtautua, jos meinaa jotain siellä nähdä. Tänä vuonna etenkin on moneen varusteosastoon tutustumista erityisen tarkkaan, sillä vaihdoin syksyllä venettä ja varustelu on kuumimmillaan.
- Pleissari
totta kai siellä pitää käydä, näkee taas kaikki uutuudet ja saa hyvä vinkkejä tulevan kesän kauteen. tiedä vaikka vaihtais veneenkin.
Ja eiköhän siellä taas koko päivä mene, kaikki standit läpi ja välillä sapuskalle/bisselle raflaan !
pleissari
P.S Laskekaas montako "tosiveneilijää" tulee taas retkelle messuille, eväät ja kaikki mukana ! - katselemassa
Galeon jäi mieleen... tulisi vain se lottovoitto.
- julle.p
Ihan mopo messut ne on aina ollut ei kannata käydä.Tukholmassa paljon paremmat,siellä on veneitä ja tavaraa
- Jessex
Jengi tuijottaa olympialaisia joten messuilla ei ole tungosta! Ei kai messukeskukseen järjestetä mitään valkokangasta kisojen seuraamiseen?
- pohjanmaa
joo ei tänä vuonna oltiin viime vuonna. oon vähän ajatellut jos lähtis syksyllä tukholman messuille. onko siellä muutakin kuin loistojahteja voisko joku kertoo mitä kaikkia siellä on nähtävillä. asiallisia vastauksia kiitos.
- kkkkkkkk
syksyllä vaan lähde nyt maaliskuussa niissä on huomattavasti enemmän nähtävää kuin syksyisessä tapahtumassa.
- ei sovi
siellä ei mitään tavalliselle torpparille
- veneitä
oli paljon.
Jotenkin jäi mielikuva, että megajahteja oli tavallista vähemmän vai enkö vaan noteerannut niitä koska ei tavallisena palkansaajana kiinnosta.
- käydä
Koska siellä ei ole juuri mitään uutta. Esittelijöillä ei ole ammattitaitoa.
Miksi lipuista pitää maksaa? Eikö siellä markkinoida meille veneitä ym? Miksi minun pitäisi maksaa siitä, että pääsisin katsomaan jonkun yrittäessä myydä minulle jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458