Minulla pitäis periaattessa olla kaikki hyvin ja niin kai onkin. Olen mies parhaassa iässä, 27 vuotta täynnä. Hyvä duuni, oma asunto, auto ja moottoripyörä ja. Ja toisin kuin Laitakaupungin valojen Koistinen minä olen hyvinkin tykätty henkilö työpaikalla. Duunin ulkopuolella minulla ei olekkaan sitten ainuttakaan kaveria saati ystävää. On kai se aika surkeaa kun jo perjantaina alkaa odottamaan maanantaita että pääsis niiden ihmisten seuraan jotka ovat niitä ainoita "kavereita". Ravintolassa hävettää istua 4 hengen pöydässä yksin syömässä ja lomatkin menee odotellessa sen loppumista. Onko tämä aiheellista valittamista vai onko muitakin vastaavanlaisia tapauksia vai olenko minä ainut surkimus?
Kaikki kunnossa?
5
930
Vastaukset
- senna
sama tilanne mulla.
20v tyttö ja ainu elämäni on työ. Vapaa aikana liikun ihmisten ilmoilla ja koitan saada aikani kulumaan. Lomat on hirveitä.
Ulkopuolisin minulla näyttää olevan kaikki kunnossa, hyvä työ asunto jne..
Mutta ne tärkeimmät puuttuu; ystävät.
elämä on.. kai..
kyl se täst, pitää vaa toivoo tulevaisuudelt jtn.. - toinen työ
..jos vapaa-aika on kerran noin vastenmielistä. Työssä se yksinäisyys unohtuu.
- Yksimies
Koulussa on kavereita, vapaa-ajalla ei ole ketään.
Aika jännä juttu, viikolla odotan että tulisi viikonloppu ,että pääsisi lepäämään ja sitten kun tulee viikonloppu niin odotan että tulisi jo maanantai, että näkisi kavereita ja muita ihmisiä.
Eli en osaa oikein elää ollenkaan ja nauttia, elämä menee hukkaan. - -n22-
että kaikki on hyvin...
upea asunto,auto,työpaikka.
Terveyttä tai ystäviä ei rahalla saa.
Ystäviä kyllä on,mutta ne seurustelevat ja muistavat kun jaksavat.En jaksaisi aina olla se joka "muistaa" pitää yhteyksiä.
Taas yksinäinen viikonlopppu edessä,itsekseen ei viitsi lähteä mihinkään notkumaan,senkin voisi tietenkin tehdä,mutta porukalla olisi hauskempaa... - 22v
sama täällä. en käy kahviloissa edes kahvilla, koska hävettää olla yksin. muut ovat siellä ystäviensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573