Kaikki kunnossa?

onnelinen mies?

Minulla pitäis periaattessa olla kaikki hyvin ja niin kai onkin. Olen mies parhaassa iässä, 27 vuotta täynnä. Hyvä duuni, oma asunto, auto ja moottoripyörä ja. Ja toisin kuin Laitakaupungin valojen Koistinen minä olen hyvinkin tykätty henkilö työpaikalla. Duunin ulkopuolella minulla ei olekkaan sitten ainuttakaan kaveria saati ystävää. On kai se aika surkeaa kun jo perjantaina alkaa odottamaan maanantaita että pääsis niiden ihmisten seuraan jotka ovat niitä ainoita "kavereita". Ravintolassa hävettää istua 4 hengen pöydässä yksin syömässä ja lomatkin menee odotellessa sen loppumista. Onko tämä aiheellista valittamista vai onko muitakin vastaavanlaisia tapauksia vai olenko minä ainut surkimus?

5

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senna

sama tilanne mulla.
      20v tyttö ja ainu elämäni on työ. Vapaa aikana liikun ihmisten ilmoilla ja koitan saada aikani kulumaan. Lomat on hirveitä.
      Ulkopuolisin minulla näyttää olevan kaikki kunnossa, hyvä työ asunto jne..
      Mutta ne tärkeimmät puuttuu; ystävät.

elämä on.. kai..
      kyl se täst, pitää vaa toivoo tulevaisuudelt jtn..

• toinen työ

..jos vapaa-aika on kerran noin vastenmielistä. Työssä se yksinäisyys unohtuu.

• Yksimies

Koulussa on kavereita, vapaa-ajalla ei ole ketään.
      Aika jännä juttu, viikolla odotan että tulisi viikonloppu ,että pääsisi lepäämään ja sitten kun tulee viikonloppu niin odotan että tulisi jo maanantai, että näkisi kavereita ja muita ihmisiä.
      Eli en osaa oikein elää ollenkaan ja nauttia, elämä menee hukkaan.

• -n22-

että kaikki on hyvin...
      upea asunto,auto,työpaikka.
      Terveyttä tai ystäviä ei rahalla saa.

Ystäviä kyllä on,mutta ne seurustelevat ja muistavat kun jaksavat.En jaksaisi aina olla se joka "muistaa" pitää yhteyksiä.

Taas yksinäinen viikonlopppu edessä,itsekseen ei viitsi lähteä mihinkään notkumaan,senkin voisi tietenkin tehdä,mutta porukalla olisi hauskempaa...

• 22v

sama täällä. en käy kahviloissa edes kahvilla, koska hävettää olla yksin. muut ovat siellä ystäviensä kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe