Löysin ihanat nettisivut osoitteessa www.satunainen.net
=)
Löysin ihanat nettisivut!
10
2250
Vastaukset
- ..............................
- joku hullu
Kamalaa uskovaisuushömppää!!!!
- Pyh....
Tosi ahdasmielistä kirjoitusta. Rouva Maria on tulkinnut vähän väärin Raamattua. Ihmeellistä ihmisten manipulointia. Hah, ihan kuin suuteleminen johtaisi aina seksiin. No, huvinsa kullakin.
- melkein satunainen
Oih, hienot sivut! Ei se mitään väärin ole tulkinnut, kannattaa katsoa peiliin (ellei ole liian ruma siihen). En oo edes samaa mieltä kaikesta mitä sivuilla sanotaan mutta kivat on!!
- melkein satunainen
itse tulkitset sitä paitsi väärin, kun ei se ole tuolla sivuilla ees väittänyt että suutelu johtais aina seksiin. Ei sinne päinkään.
- pyhpah
melkein satunainen kirjoitti:
itse tulkitset sitä paitsi väärin, kun ei se ole tuolla sivuilla ees väittänyt että suutelu johtais aina seksiin. Ei sinne päinkään.
Katsopas itse sieltä seksuaalisuus ja serustelu --> puhdas surustelu --> surustelua ilman suutelua??? Jossa ihan selväsit lukee, että:
Yksi syy, miksi odotimme miehen kanssa suutelemista (ja kaikenlaista pusuttelua ylipäätään) alttarille oli se, että suutelemattomuus auttaa huomattavasti rajojen pitämisessä. Suuteleminen on luonnollinen linkki mennä eteenpäin fyysisesti.
Siinä sulle, sä epäilevä. - melkein satunainen
pyhpah kirjoitti:
Katsopas itse sieltä seksuaalisuus ja serustelu --> puhdas surustelu --> surustelua ilman suutelua??? Jossa ihan selväsit lukee, että:
Yksi syy, miksi odotimme miehen kanssa suutelemista (ja kaikenlaista pusuttelua ylipäätään) alttarille oli se, että suutelemattomuus auttaa huomattavasti rajojen pitämisessä. Suuteleminen on luonnollinen linkki mennä eteenpäin fyysisesti.
Siinä sulle, sä epäilevä.Aivan, eihän tuossa väitetä, että se johtaa aina seksiin. Vaan että suuteleminen on luonnollinen linkki eteenpäin --> vaikeuttaa rajojen pitämistä. Ja onhan se totta. Jotkut lukijat vain lukevat oikein tahallaan väärin ja ymmärtävät toisin kuin on tarkoitettu.
Ja tuo taisi olla niillä vain ennaltaehkäisyä (niin mä tajusin), ei se oo vastaan suutelemista seurusteluaikana.
- Voi hyvänen aika
Voi ihme millaista uskovaisten hapatusta! Pukeudun mihin tahdon, eikä siihen ole kenellekään mitään sanomista.
Olkaa te vaan hihhuleita. Ei minua voisi vähempää kiinnostaa.- lukekaa oikein!
Eihän sivujen pitäjä tarkoitakaan pukeutumisjutuilla muita kuin uskovia.
- Markku
Ei muuta kun munaa perseeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413888Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23801- 44784
- 67779