Hei, Te viisaammat. Kumpaan lekuriin kannattaisi nyt mennä kun hiukset lähtevät. Olen jo vuoden verran kokeillut itsenäisesti mm. hiusvesiä, kaikenmaailman hiustabletteja, luontaistuotteita, Bio shampoita, hoitoaineita tms. Hiukset vaan lähtee, siis hiustenpesun jälkeen kamala tuppo JOKA KERTA. Eli nyt loppui itsehoito, mutta...kumman varaan? sisätautilääkärin tai ihotautilääkärin, please neuvoja, vitsiniekat älää vaivautuko vastaamaan, nyt just ei naurata, oisko siellä ketään joka neuvois oikeesti, AIKUISEN oikeesti :)
Neuvoja
3
744
Vastaukset
- fina22
ihotautilääkärille ja pyydä resepti Gefinaa!
- Mikko_
Eipä sillä lääkärin tittelillä niin hirveästi ole väliä... Joko hän tietää jotain hiustenlähtöasioista tai sitten ei tiedä. Ihotautilääkäri tuntee aiheen ehkä keskimääräistä paremmin, mutta ei välttämättä kovin hyvin hänkään.
Toisaalta jos itse otat etukäteen selvää asioista ja osaat esittää asian oikein lääkärille, ei sillä ole juurikaan väliä, kuinka hyvin lääkäri alan tuntee, kunhan on halukas reseptin kirjoittamaan.- pemppe
katso www.hiukseton.com sieltä löytyy lääkärilista. minä ainakin löysin todella asiallisen ja hiustenlähdöstä perillä oleva lääkärin, joka otti asian tosissaan ja osasi antaa todella tyhjentävän tietopaketin ja hoito-ohjeet kaljuuntumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468