Itken.
Itken ihan hiljaa. Niin hiljaa, ettei kukaan kuule. Ketään ei kiinnosta. Enhän mä oo ku vaan minä. Eihän mulla oo ystäviä joille kertois salaisuuksia. Salaisuuksia, joita kukaan ei tiedä. Eikä varmaan koskaan tule tietämäänkään. Kelle niitä silloin voisi kertoa?
Yksinäisyys.
Itken.
En osaa edes kirjoittaa. En osaa laittaa sitä kaikkea sanoiksi. Kuinka edes voisin osata? Enhän osaa enää olla edes ystävä kellekkään. Ei ole kelle olla ystävä.
Itken.
Kun ei oo tarpeeksi hyvä :(
17
1485
Vastaukset
- yks jätkä
Mulla vähän samantapasta, masentaa yksinäisyys kun ei ole enää kavereita. Täytän kohta 17 ja toivon joka päivä että tapaisin jonkun kivan tytön.. Eipä ole näkynyt..
- Elenya
Olen 15v tyttö, ja tuntuu, ettei mulla oikeastaan koskaan ole ollut ystäviä.
- auringon alla
Eipä oo kauheesti kivoja poikiakaan näkyny :] Missä te kaikki oikeesti ootte? Vai onko teitä enää? Onko enää olemassa poikia, jotka haluis istua tytön kanssa lämpösellä hiekkarannalla, antaa tuulen sekoittaa hiukset, kuunnella ku jossain kaukaa joutsenet lepattaa siipiään. Aurinko laskee, ja on hyvä olla.
Uskaltaa välittää toisesta? Olla ystävä, tai enenmmänki... - Sälli-89
auringon alla kirjoitti:
Eipä oo kauheesti kivoja poikiakaan näkyny :] Missä te kaikki oikeesti ootte? Vai onko teitä enää? Onko enää olemassa poikia, jotka haluis istua tytön kanssa lämpösellä hiekkarannalla, antaa tuulen sekoittaa hiukset, kuunnella ku jossain kaukaa joutsenet lepattaa siipiään. Aurinko laskee, ja on hyvä olla.
Uskaltaa välittää toisesta? Olla ystävä, tai enenmmänki...Missä te kivat tytöt ootte? :D Nykyään näkee vaan jotain pissiksiä jotka huutaa laumoissa siideripullot käsissä kaduilla.. Mua rassaa tollaset aivan helvetisti!
"Onko enää olemassa poikia, jotka haluis istua tytön kanssa lämpösellä hiekkarannalla, antaa tuulen sekoittaa hiukset, kuunnella ku jossain kaukaa joutsenet lepattaa siipiään. Aurinko laskee, ja on hyvä olla." Tääl on yks. - auringon alla
Sälli-89 kirjoitti:
Missä te kivat tytöt ootte? :D Nykyään näkee vaan jotain pissiksiä jotka huutaa laumoissa siideripullot käsissä kaduilla.. Mua rassaa tollaset aivan helvetisti!
"Onko enää olemassa poikia, jotka haluis istua tytön kanssa lämpösellä hiekkarannalla, antaa tuulen sekoittaa hiukset, kuunnella ku jossain kaukaa joutsenet lepattaa siipiään. Aurinko laskee, ja on hyvä olla." Tääl on yks.Liian, ihan liian usein näkee nuoria vain bilettämässä. Vailla päämäärää. Kyllä "meitä kivojakin tyttöjä" on olemassa, mutta meitä pidetään jopa vähän outoina.
Missäs päin maailmaa istuu poika, joka olisi valmis katselmaan auringon nousua, kuuntelemaan tuulen huminaa, ihailemaan aaltoilevaa järveä ja kuivaamaan kyyneleet? - Sälli-89
auringon alla kirjoitti:
Liian, ihan liian usein näkee nuoria vain bilettämässä. Vailla päämäärää. Kyllä "meitä kivojakin tyttöjä" on olemassa, mutta meitä pidetään jopa vähän outoina.
Missäs päin maailmaa istuu poika, joka olisi valmis katselmaan auringon nousua, kuuntelemaan tuulen huminaa, ihailemaan aaltoilevaa järveä ja kuivaamaan kyyneleet?"Kyllä "meitä kivojakin tyttöjä" on olemassa, mutta meitä pidetään jopa vähän outoina."
En mä ainakaan, pidän heitä paljon fiksuimpina ja henkisesti varttuneimpina kuin näitä siideripullo kädessä hoipertelevia pissiksiä, joita näkee viikonloppu öisin kaupungilla...
"Missäs päin maailmaa istuu poika, joka olisi valmis katselmaan auringon nousua, kuuntelemaan tuulen huminaa, ihailemaan aaltoilevaa järveä ja kuivaamaan kyyneleet?"
Maa->Suomi->Etelä-Suomi->Pk-seutu->... Oliko riittävän tarkasti kerrottu vai haluatko mahdollisesti vielä kaupungin ja osoitteen? ;) No ei, vitsi vitsi. - auringon alla
Sälli-89 kirjoitti:
"Kyllä "meitä kivojakin tyttöjä" on olemassa, mutta meitä pidetään jopa vähän outoina."
En mä ainakaan, pidän heitä paljon fiksuimpina ja henkisesti varttuneimpina kuin näitä siideripullo kädessä hoipertelevia pissiksiä, joita näkee viikonloppu öisin kaupungilla...
"Missäs päin maailmaa istuu poika, joka olisi valmis katselmaan auringon nousua, kuuntelemaan tuulen huminaa, ihailemaan aaltoilevaa järveä ja kuivaamaan kyyneleet?"
Maa->Suomi->Etelä-Suomi->Pk-seutu->... Oliko riittävän tarkasti kerrottu vai haluatko mahdollisesti vielä kaupungin ja osoitteen? ;) No ei, vitsi vitsi."En mä ainakaan, pidän heitä paljon fiksuimpina ja henkisesti varttuneimpina kuin näitä siideripullo kädessä hoipertelevia pissiksiä, joita näkee viikonloppu öisin kaupungilla..."
^^ Kiitos :] Varmasti joku ihana prinsessa viel odottaa sua ja tuut tekemään sen todella onnelliseksi. Voitte yhdessä katsella asioita, joista ei arkielämässä edes puhuta. Asioita, joista te voitte toisenne tunnistaa :]
Ehkä vielä itsekkin löydän prinssin, jolla olisi voimaa kuivattaa kaikista kyyneleistä kertyneet valtameret... - Sälli-89
auringon alla kirjoitti:
"En mä ainakaan, pidän heitä paljon fiksuimpina ja henkisesti varttuneimpina kuin näitä siideripullo kädessä hoipertelevia pissiksiä, joita näkee viikonloppu öisin kaupungilla..."
^^ Kiitos :] Varmasti joku ihana prinsessa viel odottaa sua ja tuut tekemään sen todella onnelliseksi. Voitte yhdessä katsella asioita, joista ei arkielämässä edes puhuta. Asioita, joista te voitte toisenne tunnistaa :]
Ehkä vielä itsekkin löydän prinssin, jolla olisi voimaa kuivattaa kaikista kyyneleistä kertyneet valtameret...Varmasti löydät jonkun joka tekee sut onnelliseks, ja istutte siellä rannalla katsomassa auringonlaskua, usko pois :)
- Elenya
Ihan kuin minä.
- iloinen tyttö jolla on ystä...
Niin, teitähän on neljä yksinäistä, alkaakaa yhteen.ette ehkä olisi enää yksinäisiä
- yks jätkä
Niih =)
- hmmmm
itteenne ja etsikää niitä ystäviä. Vaikka vaikeaahan se on, tiedän. Mutta jos ei onnistu, niin tyytykää sitten siihen yksin oloon ja yksinäisyyteen.
Muistakaahan sitten ottaa kaikki irti siitä, että saatte olla yksin. Esimerkiksi minä olen oppinut pitämään niin paljon yksin olosta ja ilman kavereita elämisestä, että en enään halua ystäviä, en ketään. Yksinkin voi olla hauskaa. Oloni ei ole ollut koskaan yksinäinen. On hyvä olla vapaa, eikä riippuvainen kenestäkään.
Minä olin ns menettänyt sydämeni eräälle herralle, mutta hän muutti pois, laitoin poikki. Ainoa mikä jäi jäljelle oli rakkaus, suru ja ikävä. Totesin, että todellakin on parempi olla yksin, kuin kärsiä ikävästä kun toinen lähtee, tai kärsiä riidoista jne. Ainahan tietysti ystävyydessä ja rakkaudessa on ylämäkensä. Toiset eivät kestä sitä, tai eivät halua sitä. Kun toiset taas kestävät tai suostuvat kärsimään ystävyyden ja rakkauden tähden.
Mutta me ihmiset olemme niin erilaisia, toiset tarvitsevat ystäviä ja kavereita, luulisin että suurin osa, kun taas toinen ei tarvitse kumpaakaan.
Sanoinsin vielä, että ajatelkaa vähän positiivisemmin. Ei toivoaan kannata koskaan menettää. Niitä ystäviä tulee vielä, uskokaa vain ihan huviksenne.- ...
Ei ihmistä ole tarkoitettu elämään yksin, muista se. Ja muista myös omat sanasi: "Ei toivoaan kannata koskaan menettää. Niitä ystäviä tulee vielä, uskokaa vain ihan huviksenne"
Ansaitsisit nimittäin ystäviä ja paljon!!
Kaikkea Hyvää sulle... =)
- ninni21
Uskokaa tai älkää, mutta myös veljet, sisaret, serkut ja vanhemmat ovat teidän ystäviänne, se vain vaatii vähän myös teiltä itseltänne.
- ......
veljistä, sisaruksista, serkuista ja vanhemmista. Aina ei voi syyttää itseään, jos lähisuku on välinpitämätön.
- Darth
Tuossa tekstissä on tunnetta...
- auringon alla
Oikeesti sitä mieltä? Mä en ees muista koska joku olis viimeks kehunu mua... Tai mun tekemisiä. Tekemisiä joita kukaan ei tietenkään ole nähnyt. Eihän kukaan nää, vaikka istuttaisin metsään orvokin, pelastaisin kastemadon autonalle jäämiseltä tai ajattelisin. Ajatuksiahan ei voi nähdä. Kuulla. TAi tuntea.
Itkisinkö vielä? Voisinkohan jo lopettaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262637Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu752372Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148